Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Milá děvče od gum,k šípku tě nepošlu,ale problematika rozdávání pneu za nákup a setkávání prodejců se datuje před krizí tou první.Takže v té době krásné zisky importétů,ale pomalu začali čout nebezpečí v předávání informací prodejců.To se jim nehodí do krámu.Pod vedením mladičkých vedoucích,ředitelů a různých sales,to takhle vypadá.Snad se dočkáme změny.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
dobrý večer všem, po delší době se táké připojuji a musím konstatovat Bořku a Hruško , že se diskuze konečně rozběhla na plné obrátky a doufám, že se bude připojovat více a více podobných pneuservisáků jako jste Vy. nejdůležitější je nezakrnět ve svých pneuservisech a snažit se prostřednictvím těchto diskuzí a zkušeností druhých posunout kupředu.. takže držím palce at účastníci v diskuzi vydrží a pevně věřím, že se jednou vytvoří skupinu lidí , která se potká nejen na této dikuzi ale i osobně../rádí Vás s kolegy podpoříme/
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Zdravím "Gumo", dovolím si vyjádřit kapku jiný pohled na věc. Domnívám se, že nikdo ať už je to v jakémkoliv oboru nepořádá žádné mega akce a to je z toho důvodu, že se všichni snaží šetřit kde jen mohou.Protože jak tady všichni pocítili stejně jako v jiných oblastech, lidé mají méně peněz a to zasahuje všechny od výrobce po maloodběratele. Nemyslím si, že by začali všichni trpět paranojou. Ale mohu se samozřejmě pléct. omlouvám se, že jako nový účastník si dovoluji otevřeně vyjadřovat jiný pohled a riskovat tak, že skončím u šípku :-)
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Jirko,Bořku,Hrušová atd.Proč myslíte,že Goodyear.Mišulin.Barum,atd,přestali pořádat takové ty mega akce.Protože zpětně zjistili,že je to špatně.Spoustu z nás se tam poznalo a předalo si informace.Následně jsme s informacemi začli pracovat a oni GY a spol.zjistili,že to není dobře.Zjistili jsme jak lžou až se hory zelenají.Takže konec.Jen v té době doma zůstavalo 30-40%,přiměřený zisk.Bohužel to už se nevrátí díky takovým jako je SouČáska a spol.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Dobrý den, přeji všem. Pracuji v branži,ale u počítače. Když dovolíte pánové měla bych na vás pár otázek. Již nějakou dobu tuto diskuzi sleduji....(pššštt,ve volných chvílích v pracovní době):-).1) nedokáži si představit jak by pár "soukromníčků" (bez urážky-v kontextu)chtělo něco změnit, nebo diktovat podmínky mamutím firmám s mnoha miliardovými obraty? Můj blonďatý mozek mi to opravdu nebere, otázka tedy zní proč by se měl třeba Michelin zaobírat tím jestli ho pár servisů brát nebude? (ten jediné čeho docílí, je že přijde o zákazníky, zaryté michelináky, protože zákazníka starosti servisáky samo nezajímají,ten chce svou gumu a co nejlevněji nebo bez starostí..někdo oboje). ě) Vidím tu stále nějaký boj s internetem. Mívala jsem před mateřskou obchody v centru Prahy....obchod jako obchod(říkám si). Také mi lidé nakupovali samozřejmě levněji na i netu,ale těm ostatním kteří nešli jen na cenu (takový zákazník je k ničemu, nevěrný, vždycky pujde tam kde dostane nejlevněji)...ty mě nezajímali. Zajímali mě ty, co bývají věrní, protože věděli, že u mě je zboží čerstvé, žádné prolítlé záruky, že vždycky se postarám, seženu, že všechno vyzkoušejí, můžou si šáhnout a tak jsem to i prodávala. Můj dodavatel, také prodával třeba přes lékárny levněji, měl eshop kde mu ceny lítali....ale co? Moji zákazníci u mě dostali mnohem víc, proto chodili ke mě. Měli jistotu, že vždycky dobře poradím, vždycky něco navíc...dáreček, blbost...úsměv.takhle jsem si vybudovala velkou klientelu a obchod funguje stále i beze mne...myslím, že to nebyla zlá práce :-) Myslím, že s gumama je to stejné. Ráda budu i zde když se někdo vyjádří v čem se liší moje zkušenost a vaše. Ještě bych ráda uvedla, že mé otázky jsou opravdu upřímné, jelikož se rozkoukávám v novém odvětví. Děkuji. Přeji hezký večer..den...
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Proč ti nepodepsaní kritizují diskutující a opovrhují jimi? Proč tedy navštěvují tyto stránky, když jsou tu jen ubrečené báby ? Možná to jsou právě ti, kteří nepotřebují aby jsme si veškeré informace tady předávali. Osobně mně velmi překvapila reakce jednoho obchodního zástupce na tuto diskuzi a na chvíli jsem si připadal jak za minulého režimu, když mi doslova nakazoval co je dobré prezentovat a co v žádném případě ne! Tím mne utvrdil v podivných praktikách importérů a tudíž důležitosti této diskuze. Pánové jen tak dál!!!!! Pro redakci : nebylo by špatné počítadlo návštěv, protože dle mého názoru je návštěvníků této diskuze velmi mnoho a je potřeba to vidět.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Nevěřící Tomáši zajeď se k němu tedy podívat a on tě rád pozve a ukáže ti, že to co tu píše a říká je pravda. Tou svou skvělou prací dokázal neskutečně hodně a díky tomu, že tam není nikdo kdo by se mu jen minimálně či vzdáleně přiblížil jede skvěle a roste jako houby po dešti. A protože je vynikající obchodník umí to co jiní ne. A o tom to je. Dostat např. Micheliňáka doslova na kolena, aby se bál za nim jezdit, protože ho zdrtí svými argumenty je známkou profesionální znalosti trhu pneu nejenom v ČR. Je i částečně také na Nás jak to bude za pár let vypadat v tomto oboru, ale ja věřím a jsem přesvědčen že můžeme ovlivnit řadu i podstatných věcí.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Pane"Hruško" již vím s kým mám tu čest. Smekám před Vaším servisem,kvalitou,profesionalitou,smyslem pro pořádek atd. zkrátka jedním slovem paráda, ale nezlobte se, stále mám dojem, že 5 zvedáků se tam nevejde. Jezdím kolem x krát ročně, ale opakuji i kdyby jste měl i jen 2,3 zvedáky a prodal polovinu, na svůj servis můžete být právem pyšný.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Při vší úctě Bořku,"hezký,spíše menší pneuservis" nemůže prodat 15000 kousků. Kupecké počty z našeho servisu: 15000:4=3750 auťáků. Pokud by nové kupovalo každé třetí na zvedáku (dosti optimistický předpoklad) je to 11250 aut na zvedáku. Rozdělíme-li to rovním dílen jaro-podzim vychází nám číslo 5625 aut jaro a 5625 zima. Všichni co jsme tady víme, že letos trvala zimní přezouvačka přesně 1 měsíc (říjen) +- několik dnů. Pokud by pracoval každý den v měsíci 5625:30=187 aut denně. Víme ale,že v neděli se do servisu lidé příliš nehrnou. 5625:25=225 aut denně. Dva mechanici jsou schopni +- na jednom zvedáku dát 25-30 když se daří (barumáci zvládnou 15) a to koncem měsíce se již plůží jako lemry. Vychází mě to na 9 zvedáků,18 mechaniků a 5-6 lidí v recepci. A to jsou naprosto vytížena všechna stání rovnoměrně a auta najíždí jako na lince v Boleslavi (což pro servis rovněž neplatí). Budu rád, pokud mě to tady vyvrátíte.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz