holka od gum: přesně, protože nemají hotovost, tak to dají s minimální marží, aby se to prostě vyprodalo. Jejich obchod je závislý na tom, že se jim točí gigantické množství pneumatik a tím velké peníze. Tím "navyšují provozní zisk" Protože i 30 Kč na gumě, je při 3000 prodeji pneu už hodně znát. Ale to nejde dělat pořád. Jakmile se to zastaví, tak najednou nejsou prachy. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
lukas.sy iu tobě dobrý večer,
chápu co máš namysli, každý mezičlánek samozřejmě musí ukousnout z koláče. Jen myslím, že s motorkama a gumama je to kapku jinší. Jelikož gum se prodá podstatně více a to přes mnoho prodejců. Každý pneuservis by musel brát hodně na sklad, protože by asi těžko posílali někam deset gum tu čtyřicet ale chtěli by nějaký množství, třeba 50 na rozměr. I tak si nedokážu představit, že by bylo možné aby třeba jedna fabrika v Maďarsku uzásobovala celou evropu pár rozměry a pak další jinými rozměry a nevim jak by managament jednoho státu měl mít marketing každé země v malíku. Pak by se třeba Bridžka objednávala v několika různých fabrikách....no prostě....
¨logiku by mělo z pohledu větší marže pro maloobchodníka vynechat mezičlánek...ale opravdu si nedokáže představit tu logistiku, marketing těch firem v jednotlivých zemích...a.t.d. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
holku z pneu: nemohu s vámi nebo s tebou souhlasit vtéto věci, protože toto jsou úspory, nakteré doplací obchodníci.. všichni šetří,ale to jen na oko hlavní důvod je to,že akcionáří těchto/molochů/ jsou nenažraní a na svoje dividenty si nenechají šáhnout a udělají vše jen aby naplnili svoje volátka.. sám jsem byl součástí takové společnosti a už jsem to nemohl vydržet a dobrovolně jsem odešel do soukromého sektoru.. přiznám se, že i já si dovedu představit, že tady žádný importér nebude a obchodníci budou napojeni přímo do centrálních skladů výrobců..možná je to hloupost a technicky to nebudé možné, ale fakt, že nejvíce procent marže odebírají náklady těchto molochů na prostory nájmy a samozřejmě v neposlední řadě i lidé.. pro příklad u jednoho z největších výrobců motorek na světě v ČR zrušili ofociální zastoupení a obchodníci jsou napojení přímo na centrální sklad výrobce a vše funguje naprosto perfetně.. akže možná, že i toto bude cesta do budoucna.. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?