Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

tak já prásknu, je na seznamu dodavatelů, jsem si jistá že má ještě marži, kupujem i levnějc, něco berem od něj protože vyjde dobře, často je oproti jinejm dražší jinak je samozřejmý, že kdo bere víc má i lepší cenu..., co je náš nákup může být něčí dobrý zisk,samo. To dá rouzum :-)
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
holka od gum: přesně, protože nemají hotovost, tak to dají s minimální marží, aby se to prostě vyprodalo. Jejich obchod je závislý na tom, že se jim točí gigantické množství pneumatik a tím velké peníze. Tím "navyšují provozní zisk" Protože i 30 Kč na gumě, je při 3000 prodeji pneu už hodně znát. Ale to nejde dělat pořád. Jakmile se to zastaví, tak najednou nejsou prachy.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
lukas.sy iu tobě dobrý večer, chápu co máš namysli, každý mezičlánek samozřejmě musí ukousnout z koláče. Jen myslím, že s motorkama a gumama je to kapku jinší. Jelikož gum se prodá podstatně více a to přes mnoho prodejců. Každý pneuservis by musel brát hodně na sklad, protože by asi těžko posílali někam deset gum tu čtyřicet ale chtěli by nějaký množství, třeba 50 na rozměr. I tak si nedokážu představit, že by bylo možné aby třeba jedna fabrika v Maďarsku uzásobovala celou evropu pár rozměry a pak další jinými rozměry a nevim jak by managament jednoho státu měl mít marketing každé země v malíku. Pak by se třeba Bridžka objednávala v několika různých fabrikách....no prostě.... ¨logiku by mělo z pohledu větší marže pro maloobchodníka vynechat mezičlánek...ale opravdu si nedokáže představit tu logistiku, marketing těch firem v jednotlivých zemích...a.t.d.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
:-))) no to by mě taky zajímalo proč to tak někteří dělají, co to má za smysl. Čištění skladů? no nevím ale než to rozdat za nákup tak to raději podržím do další zezony. Když to teď někomu "daruji" tak pak o další sezoně už další pneu nekoupí když už je bude mít. Takže ve finále prodělek...
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
Dobrý večer "Gumo", nerozumím tomu co má být rozdávání gum za nákup? Proč by to někdo dělal?
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
gumo, oni přece pořád pořádají ty mega akce. Jen na ně asi nezvou tebe. Vzpomínám jak sem přišlo v roce 2000 Ihle a najednou se všechny ceny začali měnit. Najednou bylo jasný že výrobci maj marže jako prase. Ale toto už se nevrátí. Leda že se přestehujete na ural nebo do uzbekystánu.tam bude jistě malá konkurence a 30-40% marže. zdar
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
holku z pneu: nemohu s vámi nebo s tebou souhlasit vtéto věci, protože toto jsou úspory, nakteré doplací obchodníci.. všichni šetří,ale to jen na oko hlavní důvod je to,že akcionáří těchto/molochů/ jsou nenažraní a na svoje dividenty si nenechají šáhnout a udělají vše jen aby naplnili svoje volátka.. sám jsem byl součástí takové společnosti a už jsem to nemohl vydržet a dobrovolně jsem odešel do soukromého sektoru.. přiznám se, že i já si dovedu představit, že tady žádný importér nebude a obchodníci budou napojeni přímo do centrálních skladů výrobců..možná je to hloupost a technicky to nebudé možné, ale fakt, že nejvíce procent marže odebírají náklady těchto molochů na prostory nájmy a samozřejmě v neposlední řadě i lidé.. pro příklad u jednoho z největších výrobců motorek na světě v ČR zrušili ofociální zastoupení a obchodníci jsou napojení přímo na centrální sklad výrobce a vše funguje naprosto perfetně.. akže možná, že i toto bude cesta do budoucna..
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz