líbí s emi příspěvek od Michala, pro mě velmi hodnotný příspěvek, já mám praxi z jiného oboru a chci se dozvědět zkušenosti lidí. já mám jen teorii ohledně nějakých nových značek.
pokud však tato diskuze není veřejná, nebo jen pro "upocené chlupáče s gumou v ruce"..... (nic proti, je to sexi :-), tak postráda smysl , že je na veřejných stránkách a ne s heslem na soukromém webu Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
"bez nicku", koukala jsem na prodeje nexenu, ve státech celkem jede(jasně,že státy nejsou evropa), otvíraj třetí plně automatizovanou fabriku.....
musí to mít, nějaký důvod, že se jim daří.
na jejich sztránkách jsem se dočetla, že technologii tam přivez michelin před pár lety. nový dezény, takový že holka od gum by některý nerozeznala od michelinu nebo good yearu.
nemám sama zkušenost s tím kolik je na ně reklamací, jestli je u některých problém s vyvážením....
(
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Co se týče prorážení nových značek, tak s tím mám bohaté zkušenosti a u toho je velmi nutné odhadnout trh ve svém rajónu. S Yokohamou já už mám tak 5-6 leté zkušenosti, osobně mám tyto pneu strašně rád, ale samotná Yokohama je hodně specifická pneu. Určitě nepočítejte, že v 13,14,15 jí nahradíte třeba Kleber, nebo i Barum. Yokohama má svou sofistikovanou a přesně cílenou skupinu pro řidiče se sportovním charakterem. Určitě je zajímavé ji vzít v nízkých profilech a velkých rozměrech, rozhodně prim hrál Advan Sport V103, kterou bohužel asi už uvidíme naposledy, ale to je pneu, která vypadá velmi evropsky a fakt je, že je to velmi vychytaná pneu špičková pneu. Rozhodně nečekejte žádné velké zázraky prodeje s dezény C.Drive, C.Drive 2, S.Drive prodáte tuningářům, nebo lidem, kteří mají oblibu v šípákách. Běžnému řidiči s Octavii, Fabii moc úspěchů nečekejte. Faktem ale je, že lidé jsou s nimi strašně spokojení a mají snahu se k nim vracet, ale rozhodně jimi nenahradíte premiové značky jako Conti, Dunlop, GY, Michelin, Pirelli. Rozhodně je velmi nutné brát v úvahu a to je podle mě téma(tak ať to redakce bere jako tip na článek:-)), jaká je návratnost zákazníků k prvovýbavovým značkám a hlavně jaká je spokojenost zákazníků. Já osobně si o tom vedu velmi přesné statistiky a velmi se o to zajímám a osobně si nemyslím, že by se dal čekat nějaký boom prodeje nových značek. Mnoho Velkoobchodů se raději stane zastoupením nějaké no name značky, viz Tirex a jejich Marangoni, Daewoo a já nevím co, ale to není cesta. Jistě, určité cenové zákaznické skupině to bude celkem jedno, co mají, hlavně, že je cena, ale někteří budou vyžadovat určitý segment a úroveň a nabídnout mu takovou pneu, je jistá ztráta zákazníka. Osobně dnes vidím, jak obrovský problém mají prodejci nových vozů Volkswagen s těmi provýbavovými Hankooky na Jettě a Golfu a Caddy. Mám tam kamaráda, který je prodává a říká, že hlavně a těch osobních musejí přezouvat tak 4 auta z 10 na jiné gumy. Jeden zákazník kvůli tomu dělal humbuk i na zastoupení. Zákazníci, kteří si jdou koupit německé auto těžko pochopí, že hankook je dobrá pneu. To, že Cruze sjíždí na Kumho je věc druhá, tam by se to dalo chápat, ale ti zákazníci, co o tom mají trochu povědomí, tak se jim to moc nepozdává jezdit na takových pneu. Stejně jako francouzská auta vidíme v 90% na Michelinech a mohu říct, že zákazníci s Citroenem nebo Peugeotem přijdou většinou s jasným požadavkem michelinu a hned na druhém místě Kleberu. Krize nekrize, peníze nepeníze, něco se prostě měnit nebude, stejně tak jako u běžných lidí je barumka národní guma a jejich názor nezměníte, i kdybyste jim nabízeli sebelepší gumu za stejné peníze. to se na trhu změnit nedá. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?