Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Bořek-Třinec--Petře nelezeš mi určitě do zadku, ani se asi neznáme osobně, ale jde mi o to aby čeští solidní pneuservisáci našli společnou řeč a cestu z tohoto nepořádku, který tady je. Ten neudělali ale vyloženě pneuservisy, tam hledat chyby je celkem zbytečné. Spolupráce mezi námi má význam a o tom jsme se tady už přesvědčili již několik krát.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
SJM--dík pánové, opravdu jste mě potěšili. Trošičku to rozvedu. O změně hřiště uvažuji asi 3 roky, intenzivně poslední rok. Není to úplně cesta do neznáma, spíše se vracím k mému původnímu povolání, které jsem i vystudoval. Samozřejmě ,za ta léta strávená v gumařině původní obor prodělal revoluci a vím, že nevstoupím 2x do téže řeky. Všechno je jiné, snad jen podstata zůstala a na té bych chtěl stavět. To jsou ale jen fráze. K věci. Když se zde začlo něco hýbat, již tu byli zástupci bank a na ně nalepení poradci evropských dotací. Rozum vám velí, vyhodtě je dříve než později, ale stejně vás nahlodají ty skvělé zítřky, co vám sice neslibují, ale můžete doufat. Nakonec, to co vím, zkusil to každý. Těch 30000-50000 kč vyhozených oknem vás nezabije, ale posílí a máte motivaci jim to ukázat na truc. Smutné je na tom pouze jediné. Když se zorientujete, kde, co a jak hledat na netu, zcela náhodou jsem našel příjemce dotací i s výší a účelem v našem regionu. To vás zase dostane do české hnusné reality, kdy je nad slunce jasné, že i za dotace (nepřímo) se kupují bungalovy v Karibiku, apartmány v Alpách, vrtulníky o Panamerách a jiných pomlčím, to je norma. Ten, kdo má obrat 1,5 mld a vykáže zisk usratých 40mil., dostane dotaci 86 mil. a přitom víte, že celé představenstvo letí na výjezdí zasedání soukromým tryskáčem, kde jediným tématem jsou místní k...... a vám sdělí, že uchazeči, co byli před vámi dosáhli více potřebných budů. Když pak slyším Kubu vyprávět o podpoře malého a středního podníkání, je to stejné, jako by mě vylil na hlavu kýbl sraček. Takto prosím vypadá rozjezd firmy, pokud jste nic a nikoho neokradli, nemáte známé na úřadech a sekretariátech stran a víte pouze co chcete a víte, že něco dovedete. Bohužel, vyznívá to pateticky, ale realita je ještě smutnější. S pozdravem SJM
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
Petr: Nechci vypadat že někomu lezu do pr...., ale Bořek má právě to západní myšlení viz. ty akce s geoškou. Další věc je umět zákazníka získat když se jen přijde na geošku zeptat. Podle mne jich spousta ani neví co to znamená 3D geometrie. A když se mu vysvětlí že je to o pár stovek dražší, ale dostane to nejlepší, tak je to přece pro někoho jedna večeře v hospodě.. Ale je pravda že to podsekávání cen nás všechny jednou zničí. Mám pocit že to nebere konce. A nato jsem narážel s tím německem a itálií. Je pravda JARDO že moje znalost německého trhu a obecně západního je mizivá, ale mám tetu v německu a pár přátel a toto jsem od nich slyšel. Prostě tam si práci nechají zaplatit.. Podnikání tam je také peklo, ne že ne! Je spočítáno že v německu se ujme až každý 8 pokus o podnikatelský záměr..
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
Bořek-Třinec--BIBe, ty chlape pneuservisácká to je dost, že jsi se taky konečně ozval.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
...ještě k těm reklamacím. Přesněji řečeno, několikrát se mi stalo, že pneu GY vyrobené v Něměcku byly velmi problémové. Sice s nedokáži představit, že by GY v evropských závodech výrobky třídil a na důležité trh pouštěl vyšší kvalitu, ale na druhou stranu by mě to vůbec nepřekvapilo. Že výrobek nebude přesně stejný ze dvou různých továren je pochopitelné, ale otázka spíše zní: Je Made in Germany zárukou kvality, nebo spíše zárukou toho, že pokud se to dostalo na "východ", nemělo to správné výstupní hodnoty pro západní velké trhy?
Moje zkušenosti se shodnými pneu jedné značky, jen vyrobenými v různých závodech
středa, 30. ledna 2013
 
Pracoval jsem několikl let jako reklamační technik pneumatik - běžné osobní a dodávkové, standardní značky. Od té doby nemám rád GoodYear - Dunlop a jejich značky, protože problémy s nimi byly výrazně častěji, než s jinými. Po přečtení tohoto článku mě napadlo, zda stejné zkušenosti mají i reklamační technici v Něměcku :-)
Moje zkušenosti se shodnými pneu jedné značky, jen vyrobenými v různých závodech
středa, 30. ledna 2013
 
Bořek-Třinec--SJM co k tvému příspěvku dodat? Naprostá pravda a skutečně lahůdka borce který ví co říká a hlavně i činí. Nevím co přesně budeš dělat, mám jen tušení, ale nedivím se ti že jsi se obrátil trochu jiným směrem a jestli ti to přinese ovoce bude jen dobře. Přeju ti to. Pneusektor není už pěkných pár let velký byznys jako býval v devadesátých letech minulého století, nebo ještě tak maximálně do roku 2008. Dnes je to služba lidem na které nikdo prudce nezbohatne a vložené náklady se vracejí velmi pomalu a zdlouhavě. Vím sám, že přistavovat další nové dílny, vybavovat je nej,nej stroji a vybavením je v dnešní době nesmysl, protože to celkem nic nepřinese. Je potřeba využít stávající možnosti servisu a poskytnutím dalších služeb které servis může nabídnou a také v kvalitní formě zvládnout. Náklady na chod servisu pokud jsou zaměstnanci jsou v dnešní době nemalé a v tomto státě místo podpory podnikání se řeší např. blbosti o prdelolezství Bohdalové a dalších voličů ať té nebo druhé strany. Nečekejme že nám někdo pomůže, nečekejme že bude hned dobře, musíme se sami přičinit a bojovat aby jsme přežili tuto dobu. Nebude to jednoduché. Ekonomika je jasně někde v tramtárii, stát kolabuje a SJM chápu přesně co jsi myslel. Byl bych však hodně nerad kdyby jsi nás tady úplně opustil, byla by to pro všechny solidní servisáky škoda. proto přispívej dál věřím že většina je za to ráda.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
Guma-Držím ti SJM všechny palce.Vím o čem mluvíš.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
SJM--zdravím vás pánové, kvalitní diskuze, klobouk dolů. Něco málo přidám. Kdo to tu sleduje, ví že jsem co se pneuoboru týče, velký pesimista. Stál jsem před zásadním rozhodnutím, co dál. Nemá cenu si jen stěžovat na to či ono. Máme jen dvě možnosti: buď to věci přijmout tak jak jsou, nebo se je pokusit změnit. Já po dlouhém zvažování + a - , bezesných nocích, jsem zvolil to druhé. Podepsal jsem smouvu na dodávku strojního vybavení, nikoliv však servisního. Uvažoval jsem takto: vložím li své úspory i úvěr do rozšíření a zkvalitnění stávajícího byznysu, vrátí se mě? Služba v kamené provozovně a je lhostejno jaká, je místní, maximálně regionální záležitost a jak zde mnohokrát zaznělo, pokud je region chudý, investice se obtížně vrací. Krajský mzdový průměr je nad 23 000 Kč, regionální dosahuje sotva 21000 Kč, ale nejfrekventovanější se pohybuje v rozmezí 16-18 tis. a zdůraznuzňuji HRUBÉHO a každý ví, že za hrubou mzdu si koupí hrubé ho... . Pomynuli fakt, že v mé spádové oblasti je odhadem 100 lidí s ročním příjmem nad 1mil., možná 500 lidí s příjmem 0,5-1mil., ale 30% má do 300 tis, a 60% do 200 tis. a to se zase bavím o hrubé, přesněji řečeno fiktivní mzdě, mohu mít geo 5D, pozlacený zvedák a kožená křesla, ti lidé mi to nezaplatí, protože zkrátka ty peníze nemají. Uvedu příklad: V blízkém okolí mám několik škol a převážně učitelky tu ráno nechají klíče a odpoledne si auto vyzvednou. Jejich plat cca 25000 patří na zdejší poměry k velmi dobrým, ale žádná, opakuji žádná, neopomene poznamenat "dejte tam něco normálního, ale aby to nebylo drahé, mám jen učitelský plat". Odpovídáme" Dáme Barumku" otázka " A není to drahé ?", odpovědˇ "nic levnějšího není", otázka " kolik to teda bude stát, protože manžel taky učí, tak musíme všechno počítat". Co ji na to máte říct, že jejich společný příjem 50000 brutto zdaleka nedosahuje 70% lidí v okolí? Nemám na to sílu. Plánuji něco vyrábět, co není určeno pro běžnou spotřebu, ale pro firmy kdekoliv v republice i za hranicema. Mám sice strach, ale zároveň se i těším. Servis zatím nechávám servisem, jen si znovu rozdělíme kompetence a odpovědnost s lidma. Když si na sebe vydělají a něco málo navíc, nechám to běžet, pokud ne, končím.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
Souhlasím s Morisem, to že někdo dá geošku za 400,- likviduje okolí. My si stěžujeme , že každý autoservis dělá gumy, ale stejně tak každý druhý pneuservis dělá oleje, geometrii, výfuky atd. Chtějí na sebe upozornit a tak dávají 50% slevy nebo geošky, či přezutí zadarmo. Včera jsem byl v novém opravdu luxusním autosalonu kde přezouvají za 599,- s dph cokoliv a 3D geometrii mají za 500,-. K tomu uvaří kávu, děti mají hrací koutek, je tam teplo, čisto a klid. Jestli si někdo myslí, že současnou ekonomickou situaci v sektoru vyřeší zvednutím ceny přezutí na 800-1000,- a zákazník se bude přitom krčit v koutku na trvdé židli, potom toto může být právě důvodem k úbytku zákazníků a tedy postupnýmu krachu. Je vidět , že cenová panika zasáhla nejen ceny pneumatik, ale i servisní práce. Moje osobní doporučení je zvedat ceny za speciální práce jako jsou opravy průrazů, opravy zemědělských pneu, opravy disků atd. + přidat další služby jako jsou čištění interiérů, polepení folií, opravy čelních skel nebo karoserie po kroupách a mnoho dalších služeb , které ve vašem okolí momentálně nejsou. V každým případě je důležitá spokojenost zákazníka, jak s cenou, tak kvalitou odvedených služeb. Matěj
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz