Kojot: jde o to, že ono je rozdílné, pokud máš 3 nebo 4 mm, na pneu na felicii a něco jiného, když budeš mít 4 mm na pneu o šířce 235 mm a víc. V případě širokých pneu lidé schazují pneu většinou i sami mnohem dřív i než jsou ty 3 mm, protože jim auto začne na vodě hodně plavat, protože plocha je prostě moc velká a to riziko smyku je tam nnohem vyšší, hrany jsou většinou totálně sjeté. Tohle je potřeba zohlednit a proto by se s tou minimální výškou mělo něco dělat. Minulý týden jsme přezouvali několik sad 235/45 R17, kdy výška dezénu u jedné byla 2,4 mm a u druhé 3 mm. Hrany měly sjeté totálně u té 2,4 už skoro lezly na hraně dráty. Oba říkali, že se už v září báli jezdit na mokru, že to hrozně klouzalo. Upozorňuji, že tohle se netýká toho, že by někdo chtěl z někoho vytáhnout prachy. Ale i všech ostatních kolem, protože když Tě smete někdo, protože to nedobrzdí na mokru, kvůli tomu, že má sjetý nebo čínský pneu, tak by jsi mluvil jinak. Mě se to stát a vidět, že mě naboural někdo na sjetých pneu, tak ho na místě zabiju já. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Bořku, já jsem schválně dneska, co tu změřil Poo ten energy saver změřil BF Goodrich G-Grip a Kleber Dynaxer HP3 v tom stejném rozměru.BF Goodrich 195/65 R15 měl na střeu 7,4 mm a Kleber 7,5 mm. Jinak jestli si pamatuješ, jak jsme před zimou řešily ten dopis pro Besip, jak jsem Ti posílal e-mailem, tak jsem ho pak částečně předělal, jak jsi mi psal poznatky a poslal to tam. 3 měsíce se nic nedělo a na konci ledna mi přišel dopis, tak aspoň částečně přepisuji...."vzhledem k rozpočtovým změnám a schválenému plánu bezpečnostních kampaní, v současné době nepřipravujeme žádnou kampaň týkající se minimální výšky dezénu u pneumatik. Vaše podněty jsou ale velmi přínosné a problematikou minimální výšky dezénu se určitě budeme zabývat. Pokusíme se ji zařadit do některé z bezpečnostních kampaní v následujících letech....." já jsem mezitím zjistil, že od léta se tam měnily vedoucí a že škrtali jak o život. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
čtvrtek, 8. března 2012
(2) V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena.
Chce to jen umět hledat na netu chlapci ;) Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Konečně rozumná otázka, vrátím se k 1,6mm večer (odjíždím), ale z podobného soudku. Index rychlosti v TP "H". Zákazníka vyhodili z STK, jelikož měl minulý týden nové zimní MS ale v "T". Mám dva známé na jiných STK v ČR. Jeden mi řek, že postup je zcela v souladu s výkladem zákona- jaký index je v TP, takový musí být na vozidle, bez ohledu na použití pneu. Druhý ovšem říká, že zimní MS mohou mít nižší index než udává TP, pokud je současně v zorném poli řidicě něco jako značka,výstraha o max.rychlosti nasazených pneumatik. Oba dva schodně tvrdí, že ale jejich výklad není 100% skálopevný?!?! Jaké máte zkušenosti u vás? Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
čtvrtek, 8. března 2012
Za prvé, Ferdo, ty jsi prostě kanál i když nemám internet rád.. aby sis nemyslel a za druhé Kojote, co sem pleteš, že nemaj lidi na chleba? Zas tak hrozny to není. A když nemaj na pneu, tak je nikdo nenutí tím autem jezdit. A když jezdit chtějí, tak ať jezdí bezpečně...(i když to bohužel něco stojí ). To bys pak mohl říct, tak mám sjety přední brzdy... no nemám peníze tak co, jezdit stejně budu, však to brzdí ještě zadníma.. Blbost že.. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?