Zdravím. Navazuji na debatu z loňského roku o používání ojetých zimních pneumatik v létě. Napsali jsme krátký článek do světa motorů, který bude uveřejněn v příštím čísle. Shrnuli jsme nevýhody a to hlavně dlouhou brzdnou dráhu ojetých pneumatik se vzorkem menším než 3mm. Věřím ,že to přispěje k prodeji letních pneumatik. Pěkný předsezóní víken. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 9. března 2012
Upřímně řeknu, že kdybych dnes měl hlasovat pro vstup do EU, jako tehdy, tak bych jednoznačně bez rozmyslu hodil NE. Ale je nutné říci, že to něco dobrého přineslo, ale taky hodně dobrého to potopilo, vždyť kolik kvalitních českých výrobků se kvůli normám EU zrušilo nebo zhoršilo. Taky souhlasím a těším se až se to rozpadne, ale stejně jak se těším, tak mám strach co to přinese. S odstupem času a když se na to dívám, tak je jasné, že jedna společná měna nemůže nikdy fungovat. Ale kdo to v té době mohl tušit. Ale minimálně 2x týdně jsem strašně rád, že euro nemáme a doufám, že mít ani nikdy nebudeme Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Přesně tak jak píšeš servisi jížní moravo to bude. Lehne to jak stoh slámy který zapálili děti. Jednoho krásného rána se probudíme a místo Eura v Německu se na nás bude smát Mařenka. Dny Evropy jako celku jsou už dávno sečteny a to co příjde bude děs,hrůza a běs. Mnoho lidí se dívá na vše ještě optimisticky, to je sice dobře, ale o to větší šok to pro ně bude pak ten propad všeho kolem nás. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Děkuji redakci za osvětu o nálepkách. Zajímavé,poučné. Pojal jsem podezření a diskuze kolem hloubky dezenu "zelené" pneumatiky Saver to potvrzuje, že cesta ke splnění dobrých hodnot na štítku vede taktéž přes onu hloubku a zdá se to i logické. Současně klesne i hnmotnost pneumatiky a v neposlední řadě výrobce pošetří. To ale ukáže čas, nicméně mám tušení, hraničící s jistotou, že se tak, jak je dnes v Bruselu již tradice, schyluje k další blamáži. Namátkou jen větrníky a solárka, které pouze dokáží rozkolísat přenosovou soustavu a zdražit energii, biopaliva, kdy na výrobu 1L je zapotřebí 1,1 nafty a vedlejším produktem je, že 2 mld lidí nemá a nebude mít co žrát, zákaz obyč. žárovek a nahrazení vysoce toxickou "úspornou" z Číny, která má svítit 10000 hod. Moje zkušenost je max 1-2 tis. , za to cena 10-20x vyšší.Posledním křišťálovým příkradem, hodným snad jen velikánů Kim Ir Sena a Kim Čong Ila jsou vajíčka. Co se změnilo na vajíčku? Nic, pouze není k mání a cena stoupla o 250%.
Budou li ostatní výrobci následovat Michelin se snížením výšky vzorku, je téměř vyloučeno, aby se hnulo nahoru s min.výškou, protože pak by na jízdu toho mnoho nezůstalo. Na jedné straně se obávám rozpadu EU, z druhé strany se již nemohu dočkat a dnes jsem na 100% přesvědčen, že je to pouze otázka času. A poslední otázka. Kdo myslíte, že ten tiátr celý zaplatí? Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?