Je zcela nemožné se dál posunout, budovat a rozvíjet při cenách které si někteří pneu... dali do cenové politiky. Já jsem zvolil jinou cestu, je to intenzivní dobrý kontakt a mírný tlak na své dodavatele a to má své první ovoce. kvalitní práce se musí ocenit a podpořit. Vymýšlel jsem jak se můžou i oni přičinit, aby kvalita byla podpořena a taky k tomu, že spolu v dnešní době obchodujeme a že naše spolupráce solidně funguje. Našli jsme shodu a výsledkem je první malá akce na to že mi připlatí na geometrii pro zákazniky. Je to sice na týden, ale sám jsem zvědav jak se to projeví. Vzal jsem si vzor z YOKOHAMY, která letos v ČR udělala podle mne skvělou věc kterou je potřeba ocenit. Vyběrem velmi kvalitních pneuservisů v jejich síti je finančně velmi solidně podpořila a nastartovala nový pozitivní trend věřím do velmi brzké budoucnosti. Toto je třeba dělat a ne to provádí Michelin s ohranými poukázkami, které servisu skoro nic nikdy nepřinesou a v blízkém horizontu mohou a myslím že i budou naopak velmi ublížovat. Tady je pravý opak myšlení YOKOHAMY. Podpořit kvalitní pneuservisy, rozvoj, budování a nezapomenout na jejich zákazniky. Zde je vidět pravý opak myšlení. Proto jsem se zaměřil na usilovný, ale taky velmi solidní tlak na svého dodavatele. Uvidím jak to dopadne, ale věřím si. Více na www.pneucentrumprofi.cz Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 3. dubna 2012
petr: To, že se to nevyplatí je jasný... Servis ti zaplaví lidi, které zajímá jen cena. Pak se najde ještě větší pitomec, kterej je o 50 trumfne a jsou bez práce, bez zákazníků a bez peněz. Ten kdo si idealizuje, že tím získá zákazníky i pro jiné je dost krátkozrakej. Páč lidi, co chtějí kvalitu, si jí rádi zaplatí. Zákazníci slevových portálů, ti za těma dalšíma službama, které by servisy chtěly prodat a vydělat na nich, utečou zase tam, kde bude levněji. Bojovat o tuhle skupinu zákazníků nemá smysl a na rovinu říkám, že jsem rád, když tací ke mě nejezdí. Nebudu podrážet svojí cenu a dál shazovat gumařinu. Ať to dělají jiní. Jejich boj a volba. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Rád bych se jen vyjádřil ke "kolegům", kteří si myslí, jak s přezouváním nabízeným na slevových portálech udělají díru do světa. Neudělají, většina z nás to ví. Na jednu stranu dobře, že to dělají. Ta jejich zoufalost je brzy pohřbí a trh se nejspíš trochu vyčistí. Jeden takovej servis je i u nás, kousek ode mne. Jo a jejich vlastní služební auto má otočené pneumatiky. Pak asi ty 2 kila chápu. Možná i to je moc :-D Jak odvádí zbytek práce lepší asi nevědět.
Poctvivá práce a gumařina nakonec vyhraje :-) Amatéři nemají šanci. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Chtěl bych vidět když to teď přezuje za 199kč jak to pak přezuje třeba za půl roku,rok jen za 350kč co mu pak zákaznici řeknou.Budou nadávat, lamentovat,pomlouvat a nikdy už nepříjdou.Tohle je pro mne na hlavu uhozené a nesmysl ubohých bláznu.Bohužel opět se tu zkazí prostředí a degradace odvětví se prohlubuje.Toto nevede k ničemu jen k záhubě. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?