Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Všechny poukázky a bonusy je jedna velká pitomost, všechno ve výsledku zaplatí zákazník. Výrobce by měl dávat slevy podle odebraných kusů pro všechny stejně.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 7. dubna 2012
 
Tak a teď ať se ukážou strupi internetoví.Tohle je dobrá cesta jak porušit některé šulibrky z internetu.Je už tak vidím jak dávají hned ke gumám geošku,klimu,nebo něco potřebného pro motoristu jen ve snu.Maximálně autíčko nebo nějakou kravinu jak nedávno ti pitomci od Br..Dun..apod.Co vymyslíte vy chytráci internetoví?Pneuservis bude vládnout,ne Vy!Zaplaťte si dobře servis a ne že jim budete posílat gumy na plac a oni Vám mají boholibě děkovat.Z vysoka Vám tak maximálně NASRAT!!!ZDUŘ.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 7. dubna 2012
 
Souhlasím s tebou Bořku.Je taky skvělé a cení se že to dostali hezké menší a střední pneuservisy a ne nějaké molochy jako např KK pneu,Procházka,Šafránek,Urban apod.Výběr byl prý pečlivý a spravedlivý.Budoucnost je otevřena všem kteří chtějí jít dál než jen přezouvat pneumatiky jak se to často děje a kdy cena přezutí je často pod skutečnou cenou za kterou lze vůbec přezouvat.Nejsem taky v síti, ale tenhle nápad se u mne cení a připadá mi pro pneuservis více použitelný a hlavně motivovanější než poukázky na palivo o kterých víme skoro všichni svoje.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 7. dubna 2012
 
Jak už jste tady někteří psali dotovaná geometrie od Yokohamy má smysl a jasný cíl. Ukázal nový směr kterým se podle mne budou dobří dodavatelé muset směřovat a kvalitní pneuservisy se musí začít otáčet a zdravého stébla se chytat. Dostat fyzicky peníze na svůj účet a to hned po dodání objednaných pneumatik Yokohama kdy splatnost je několik měsíců je pro mne skvělým až fantastickým krokem a vyšachováním např. podvodných lístků na palivo. Když poslouchám rádio a slyším že teď i Firstop za pneu Bridgestone dává palivo až za 1000kč tak se musím smát, jak jsou ve své podstatě ubozí. Nevím vůbec za jakých podmínek je lidem a pneuservisům dávají, ale příjde mi to jako by žárlili na Michelin a tak to taky musí už rychle zkopírovat a hurá dají to do jejich sítě. Neuvědomují si však, že mnoho pneuservisů není jen tak lehká prodejna holka a nějaká hloupá hlava a že jsou tu nové cesty které je potřeba hledat. Geometrie od Yokohamy vyšla především s návrhu majitelů pneuservisu a následně sítě PointS. Jednoznačně se zde ukazuje maximální podpora kvalitním pneuservisům které nabízejí rozšířenou škálu služeb. Je zde upřednostňován na prvním místě zájem pneuservisu a následně hned zákazníku před hamižným pohledem sbírání informaci a hlavně možného budoucího obejití pneuservisu, který by třeba chtěl změnu a který vidíme např. ve formě palivových lístků. Zde je pneuservis odsouván do pozice jen předkladatele a sám z toho má jen velmi malé % do budoucnosti. Toto je velmi nebezpečné a sami jste tady o tom už několikrát diskutovali. I když nejsem v síti, přesto smekám před nápadem který vymysleli a také spustili ve spolupráci s Yokohamou. V pátek jsem měl možnost hovořit se dvěma servisáky kteří tuto akci mají a podle jejich slov jsou velmi spokojeni a odezva je velmi dobrá. To je dobře, protože i toto je dobrým legálním bojem proti centralistickým sítím které myslí jen a jen na sebe a vůbec ne na pneuservisáky, pneuservisy a jejich problémy a starosti. Je to i férový boj také proti některým pneuservisům které je třeba oddělit a separovat s pneu branže v které nemají ve skutečnosti vůbec co dělat. Věřím, že se aktivita Yokohamy přesune i jinde k dalším solidním dodavatelům a najde přesně cílené body které jsou kvalitní pneuservisy s myšlením do budoucna. Ne ty které jsou tu jen naoko a také pro devastaci cen, služeb a myšlení zákazniku.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 7. dubna 2012
 
Hroudo není zač. Myslim a jsem přesvědčen že informace o dobrých dodavatelích čehokoliv v našem oboru se musí šířit. A tyto stránky a diskuze jsou tu i na to.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 6. dubna 2012
 
Bořku a ostatní děkuji za pomoc po svátcích se pokusím spojit s některým doporučeným dodavatelem. moc dík. :D:D
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 6. dubna 2012
 
Akce Geometrie co dělá Yokohama s Point-S je dobrá volba.Uprdlej Michelin fláká poukazy všem vč.Karasů a to je dle mého podvod na servisy nejen v okolí Ostravska a Havířova,ale i v celé ČR.Tady je názorný ukaz síly ve vyjednávání a ochota zastoupení být číslo 1 pro servisy.Je taky dobré,že to není pro každého,ale jen pro servisy s patřičným vybavením a zázemím.Nějaký poukaz je servisu k ničemu,ale geometrie je přínosem jak pro zákazníka tak i servis
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 6. dubna 2012
 
BVBCZ cz.Pavelka,Beránek a spol.-dobrý ale drahý.Lepší Cora,deset let spolupráce s oběma. Conti nehorší.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 6. dubna 2012
 
BVBCZ.cz p. Pavelka, jak doporučuje Bořek, taky znám, super domluva, ochota, všechno. My od nich bereme všechny pneuservisní potřeby a můžu jen chválit
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 6. dubna 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz