radku nechápeš nic.Tohle je cesta jak vydrbat zmetky dodavatele.A že se domluvili s PointS je jen dobře.Vím ale že to šlo i bez sítě.Musíš však něco umět,mít vybavení a vypadat jak servis a ne pneušopka.Ku.. pochopte už někteří tupci že bez rozšíření služeb zdechnete jak prasata na porážce.Pořád jen mamráte a hovno děláte pro budoucnost.Tady Vás pohltí budoucí myšlení.Nejsem v síti,ale chápu smysl i cíl.Zasraný Mišáci,Bričáci,Barumáci a podobní jsou v nervech a pokud nepříjdou brzy za servisami tak se z toho poserou.O internetu se ani nebavím,ten nemá co v budoucnu v gumách nabídnout.Akorát prudí servisy na partnerství.Pokud se pneuservisy neposerou s politikou kterou zvolili tak je roznesou na cucky.Zduř. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
neděle, 15. dubna 2012
Radek má pravdu. Tím nebude vytrestaný nikdo jiný než druhý pneuservis/autoservis, který dělá geometrii a který investoval nemalé prostředky do geometrie a teď někdo, kdo je v síti, tak mu vymete zadek. Jen si to představte, přijde k Vám zákazník, který bude chtít přezutí zadarmo, tak teď přijde a místo toho se zeptá, jestli mu zadarmo uděláte pro změnu geometrii, protože vedle to nabízí. Když se nad tím zamyslíte, tak je to v podstatě totéž jako obutí zadarmo, ale trošku jinak zabalené. Ale jinak Yokohama udělala velmi dobře promyšlenou akci, to všechna čest. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?