Taky jsem vzal kolem 200 Nokianu a mají dot 47-51 11.Tohle beru,protože výroba je tak postavená,ale léto mi tu pod 26-11 nevozí ze strachu nikdo.2010 jsem vyhodil už asi 300ks co v předobjednávce různi prodejci zkusili u mne udat.Posal jsem je s nimi do řiťulky a teď kmitají jak se má a jsou rádi že od nich vůbec beru.Poláci a jiní z ciziny si to vůbec nedovolí jen ti posraní někteří Češi jsou skutečná hovada.Staré gumiska někde zalevno vykoupili a teď je za nové drahé ceny prodávaji. Pozor na to chlapci.Zduř. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
U mě taky stojí vyvážení AL kol včetně osy 120 Kč kolo +lepicí závaží,ale kolo se vyvažuje přítlačnou hlavou,čistí se samolepicí páska po starém závaží,nic se nedolepuje,max do 10g.Samo sebou,že se kolo myje v myčce-AL kolo od 25Kč plech 20kč.Práce až nad hlavu a nikdo ani nepipne,jelikož každý vidí co za ty prachy dostane a v jaké kvalitě,než v boudě . Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 28. dubna 2012
Krásné sobotní hektické dopoledne pneuservisáci. Práce je dnes jako celý týden velmi hodně a prodej pneu není vůbec špatný. I když zimních se dojíždí tedy letos nadstandardně hodně. Spokojenost u mne zatím jako s celkem je a to je hlavní. Co však chci napsat poznatek z minulého týdne na výstavě v Bratislavě. Sedl jsem si k jednomu dodavateli umývacích center, automyček a povídali si o všem možném. Vyprávěl mi jak je to dnes těžké v jejich oboru. V jednom městě na Slovensku mají 3 mycí centra + - téměř stejné a začali mezi sebou bojovat. Napřed snižovali ceny, pak začali prodlužovat časy na mycím cyklu aby zákazník byl déle za stejné peníze na ručním mytí. Došlo to tak daleko, že už sháněli levnější dodavatelé na potřebné energie, naftu, vodu apod. Bylo to tak neúnosné že vše směřovalo k totální válce kdo to déle vydrží, kdo má víc peněz, čím jiným to zadotuje apod. Nezbývalo na údržbu, servis, reklamu, apod. Jeden z nich si ale řekl dost a udělal věc která má podle mne smysl a jasný cíl. Zkvalitnit služby, zefektivnit provoz a získat nové zákazníky. Co udělal? Přibral zaměstnance na samoobslužnou část mycího centra. Šel do rizika a místo války s těmi dvěma se zadlužil tím, že nakoupil nové věci do mycího centra. Různé automaty, vysavače, tepovače, vysoušeče, dávkovače různé chemie, elektrické čističe rohoží, apod. Krásně esteticky předělal rámy mycího centra a najednou se mu to rozjelo tak, že sám nechápal. Téměř nikdo neřeší, že je dražší, že za více peněz umyje to auto. Fronty má a ti vedle mají sem tam něco když jim něco nechá, nebo ti kteří už vyloženě šetří. Solidní zákazník hledal kvalitu, obsluhu, vybavení, estetičnost a tu našel jen u něho. A to přesně je podle mne cesta i v pneuservise budoucnosti. Kam dál chce dojít dnešní pneuservisní obor když ceny především za praci jdou někam kde to nemá nejenom žádnou logiku, ale především absolutní životaschopnost? Slevové portály na pneučinnost jsou začátkem záhuby takovýchto servisů. Podle mne to nevede nikam. Zemře a stejně padne jako strom po porážce dřevorubce. Zákazník hodně hledá cenu, ale dnes je už také mnoho kteří chtějí tu kvalitu, širokou nabídku služeb, profesionalitu a třeba i tu obyčejnou často servisáky opovrhovanou a někdy zapomínanou venkovní estetiku servisu. Vše je dnes velké riziko. Buď čekat v koutu a říkat si snad to bude lepší, nebo jít do něčeho co má smysl a hodně věřit že to půjde.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Dobrý den kolegové. Včera poklidný krásný teplý pohodový den, práce jde bohužel velmi pozvolna, tak si povídám se stálým klientem, jež u nás přezouvá. Vyprávěl mi, jak v r.95 dostal nabídku od německého výrobce na vytvoření společného podniku, podmínkou bylo vybudování nových moderních výrobních prostor. Němci již měli vytvořen kompetní projekt, který pouze chtěli realizovat u nás. Oslovili tak stavební firmy potřebné velikosti v okolí, jelikož se domnívali, že je dobré, aby peníze investované zůstali v regionu a předpokládali, že i menší dojezdová vzálenost při přesunu stovek tun materiálu sníží náklady. Přišlo několik nabídek, všechny +- 26 mil. Němci ale měli ofic.nabídky z německa na 18mil. Polovinu z té částky tvořil materiál a polovinu mzdy. Navíc v té době byly mzdy ve stavebnictví v Německu 5-7x vyšší než zde!!! To Němce urazilo a ze dne na den zkončily. Následně se českým společníkem dorazil majitel jedné z oslovených stavebních firem a říká mu: Přemluvte je na 24 a jám vám k tomu postavím vilku kde ukážete. Nepřesvětčil je. Stavební firma se teké nezhroutila. Dostala zakázku na mnoho let ve zdejší nemocnici a v nových vilkách bydlí celý managment nemocnice ať modrý či oranžový a pozor, jsme stále jen malé provinčí město. Jinak jak jsem řekl na začátku, práce jde velmi pozvolna, nákup nových slabý a dovoz z internetu pouze jedna sada Bravuris 1 z roku 07. Zrovna včera přijel znovu, že ve 100 a 130 to hodně chvěje. Tak mu říkám, aby se nedivil, když ty humy ležely 5 roků nikdo neví kde a v čem, byly tvrdé jako žula. Odcházel dost smutný. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?