Kdyby jste raději na konci roku neposílali mailem hloupé poděkování, někteří pro mne ubožáci dokonce vůbec nic a raději přijeli osobně, předali flaštičku, popovídali si a třeba těm svým dobrým a prvořadým odběratelům dali zájezd tak to pak beru jako budováni vztahu a spolupráce. Na tohle jste už mnozí dodavatelé ale moc rychle zapoměli. Takhle jen ty vaše nesmyslné akce kvalitní servisy naštvete a pak se divíte že to bereme kdekoliv jinde než u Vás. Teď u Vás berou, salony, malí servisáci a kdejaká šopa co s pneuservisem má pramálo společného. Vám je to možná teď momentálně jedno, ale pozor na to! Brzy budete sami překvapeni jak to bude probíhat právě s těmi šopáky a plechovými boudama. Hledéjte nové cesty spolupráce s kvalitními servisy. Máte ještě šanci, než Vás oni odstřihnou úplně. Pak si budete muset pomoci sami a to nebude vůbec lehké. Vy např. v GPD máte pro mne skvělého člověka p. Mertu. Musíte nejenom mu dát však prostor a možnost ovlivnit prodej pneu ve větší míře. Musíte nabídnout kvalitním servisům garance, spolupráci v takové míře kterou potřebuje právě ten kvalitní pneuservis. Poslouchejte a naslouchejte jim a pak se Vám to vrátí na 120%. Jinak si děléjte jak děláte a obraty především v létě půjdou prudce dolů. A to bude pak začátek možná konce kdysi solidních dodavatelu. Škoda, ale věřte, že vím, co tady teď píši. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Dobrý den pane Chvojka, jsem rad ze nekdo z vysokych pozic se zde take vyjádří, ocenuji to.Ale na rovinu myslim ze Vas k tomu vede to ze nemate prave nejlepsi sezonu, tak se snazite kde to jde. K Vasim zajezdum a dalsim odmenam se presne vyjadril Borek.Nebudu to opakovat. Kazdy poradny servis zajima dobra cena. Jinak si vazim vseho na cem jsme se kdy dohodli a spoluprace s vami byla vzda dobra. ALE. Je tu jedna pro Vas nekoncepcni skodna a to jsou importeri.Proc jiz od Vas neberu tolik pneu !! No protoze importer i kdyz vy vemete 100x mozna 1000x vice pneu nez ja tak mi udela lepsi cenu nez jakou mi nabizite vy. Me osobne je uplne jedno kde pneu koupim, ale potrebuji byt schopny cenove konkurovat oproti internetu. A to take delam a jsem velmi rad ze se mi to dari a lide porad s podporou dobre servisni prace nakupuji pneu u mne v servise. A kdo si donese pneu, tomu rad vysvetlim situaci reknu ze mam take skvele ceny a priste to jiz muj zakaznik. A vzhledem k tomu ze kazdy velkoobchod u nas ma nekolik shopu a diky tomu ze vy jste prolinkovali temer kazdeho kdo si o to rekl, jsem nucem hledat porad nove zdroje za lepsi ceny. Pres internet se u nas proda 15% pneu v Nemecku 4%.PROC ASI??? No protoze tam je cenove podporovam servis jako zakladni kamen branze. A velkoobchod si nedovoli prodavat sam na koncoveho zakaznika levneji nez prodava servisu. To co jste si vy velci zde vypestovali, tak tady mate. Mysleli jste ze internet Vam prinese velke prodeje a zisky a ze se nikdy neukaze kdo za temi schopy stoji a servisaci budou jak ovce kupovat za draho nebo jen prezouvat.A ono se to nejak rychle provalilo a servisaci se brani nakupem vsude mozne, zbouralo to letite ochdodni vazby a plodi to hodne zle krve. Jinak hlavne si narozdil od Vas nemyslim ze je je to vse k nejakym osobnim jednanim, to je nejen Vas styl pekne potichu se domluvit a at to nevi ten druhej nebo to bude chtit taky. Podle mne je to na sirokou transparetní diskuzi pro ty kdo s tim chteji neco delat. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
U nás bohužel panuje taková čecháčkovská nátura, že vydělat musím jenom já a co je kolem mě nezajímá. To je obyčejná nenažranost a hrabivost. Ale aby tam byla souhra a tah za stejnou stranu lana a orientace na zákazníka, tak na to se často rychle zapomíná a mnohdy každý tahá za jiný konec, jen abych měl co nejvíce lana na své straně a pak to dopadá, jak to dopadá. Kolikrát jsem zažil u svých konkurentů, že ani nadstandartně zlaté luxusní pomalu platinové podmínky nepřinesly tížený efekt, protože vůči koncovým zákazníkům se chovali nenažraně a oni si to koupili stejně jinde a pak logicky nastává úpadek. Bohužel na tohle se zapomíná strašně často a naopak je to něco, na co by se mělo myslet od rána do večera. Není možné používat metody vydírání jako uměle vytvořeným nedostatkem pneumatik, který určitě už některé výrobce pro letošní zimu napadnul, jako že se budou gumy pouštět ve vlnách, aby se zvedla cena jako jsem to u některýrh rozměrů zažil letos v zimě, ale není to možné z žádné strany ani ze strany odběratelů nesmyslnými tlaky na podmínky, to nikam nevede. Politika ultimát není dobrou cestou. Já se řídím heslem o božích mlýnech a zatím se mi to vždy vyplatilo. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Nedávno jsem tady psal o Jopecu, které dávalo k zimní předobjednávce nějaké nesmysly k tomu co si objednáš. Nevzal jsem ani kolo. Akorát mně to naštvalo. GPD jde touto cestou taky řadu let. Uvědomte si prosím dodavatelé, že Vám kašlem na televize, zájezdy a další nesmysly. My chceme kvalitní cenu nákupu a pak si zajedeme na Bahamy nebo kamkoliv do Tramtárie sami, nebo investujeme peníze jinak a bez Vás. Vy jste tu na to aby jste nabídli kvalitním pneuservisům skvělé ceny. Proč mám koupit např. Bridgestone se slevou 54% někde u Nás když ji koupím v zahraničí někdy se slevou přes 60% i více a mají nové DOT na rozdíl od Vás??? Nekoupím si ji u Nás, raději v cizině, protože kašlu na nějaké nesmysly typu fotoaparátu, počítače, apod. V GPD jsem kdysi utrácel opravdu hodně peněz, dnes jen částečně. Proč? Protože vaše politika obchodu se mi pramálo líbí. Jediné co máte dobré podle mne a proto sem tam něco vezmu je skvělý člověk p. Merta. Jeho přístup, jednání, vystupování, lidskost a přirozenost je vynikající. To je tak podle mne skoro vše.Škoda, protože chyba je na vaší straně. Vykašlete se už konečně na hlouposti. Poradím Vám, vytypujte si 15-20 kvalitních servisů v ČR a začněte to dělat jinak, pak určitě zjístite, že je to o něčem jiném a že to je i mnohém lepší, než nesmysly typu zájezd. Bořek Filipec. www.pneucentrumprofi.cz Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 4. května 2012
Hruško, je tomu přesně tak. Jako byl konec letošního Autotecu, tak potřebují někteří výhradní dostat pořádnou lekci v chování. Jejich éra v ČR pomalu a jistě končí a ať to chtějí nebo nechtějí přiznat je tomu tak. Doba kdy si oni poroučeli servisům už skončila. Je nová cesta která bude asi už brzy bez nich, nebo budou jen pohupující se loutkou v oboru podle potřeb jiných. Nikdy nezapomenu na svůj rozhovor s jedním výhradním dodavatelem, kdy jsem mu před dvěma lety řekl, že nastává doba kdy oni budou muset poslouchat Nás servisy. Usmíval se a jen přihloupě kroutil hlavou. Ta doba přichází a protože svůj solidní směr nenasměřovali dobře a mířeně na servisy které tak moc předtím podrazili, budou teď za vše hodně pykat a už myslím pykají. Důkazem jsou nepodepsané smlouvy na další spolupráci anebo jejich bývalé krásné a honosné budovy kde si užívali blaha. Dnes jsou však už někde jinde a do pár let tu po některých nezůstane nic. Stačit na to všechno budou v pohodě zahraniční pobočky a centrály. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 4. května 2012
Dobrý den Davide,
rád se s Vámi o naší akci (a její morálnosti) pobavím. A co se týká předzásobení, tak mám pocit, že jsme se vždy snažili s Vámi najít společnou řeč nad "běžné standardy". Za sebe ctím dlouhodobou spolupráci a partnerství a mrzí mě, pokud to vnímáte jinak. Ale to je spíše na osobní diskuzi než toto plénum :) Hezký den všem diskutujícím. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
pátek, 4. května 2012
Sledují to všichni, ale mnoho z nich se bojí reagovat, protože nemají argumenty pro věcnou diskuzi. Viz. žádná reakce na podraz Goodyearu na jaře s Exellencema. Strategií velkoobchodů a importérů je jen a pouze prodej nic víc. Žádná cenová politika, žadne zaruky o dobre cene. Poslou nabidku a je jen na nas v ktere fazi se ni chytneme a jakou dostaneme cenu. Jako na jare, kdo udelal predobjednavky nakoupil nejhure jak mohl.Je zvláštní že od nich kupujeme pneu, dáváme jím vydělat a oni nemají kouska morálky, chtít v tom mít nějaký řád. Třeba jenom Akce nyní GPD, Koupíš spoustu pneu před sezonou a dostanes hovno. A mít ted prazdnej sklad tak nakoupís a jedes na zajezd. A ze muze byt nejakej stalej odberatel nestvanej to asi neresi. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?