Morisi toho se nikdy nedočkáš a to co píšeš je pěkně na nic.Je to pravda že tohle už je vrchol sprostoty a hnusu.Stéjně jim to v síti nic nepřinese.Conti je mimo mísu a s tímhle si to jen posmolili.Jejich systém obchodu je prošlý přes lis který se uprostřed cyklu zastavil.Taky zabrečí neboj.Jen to musíš nějak přežít ty sám a o to tu dnes jde. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Goodyear téměř vůbec nedělám tak asi mám štěstí, ale dělám mimo jiných group Conti a stále nemůžu přijít jak je mám prodávat když mi je přímo fabrika přes ipneu.cz prodá na koncovýho zákazníka sama.... v tomto případě se tady u této skupiny značek cítím už zcela zbytečný.Většina z nás nakoupila na přímo Barum kolem 35% slevy..... v rozměru 165/70 R13 79t Barum Brilantis 2 ji na zákazníka prodávají na 27% slevy pokud bych to takto pálil na zákazníka tak mi z kola zbejvá asi tak 70.- .... no opravdu zajmavý zisk pro servis. v rozměru 195/65 R15 91H Bravuris 2 - 1200.- 31% slevy na zákazníka pro mně při stejné ceně zisk 90.- na kole mohl by mi někdo z Conti-Trade říct zda-li je to v pořádku? Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Ohodnocení prodejců Goodyearu za jaro.Kolik můžou mít prodejců?Tak třeba 250.Vyhlásí soutěž za nákup pneu.Kolik myslíte,že je odmněněno?Tak já Vám to řeknu 2.slovy dva.Tak su píča já nebo oni.Televizi nemám a jak vidím tak ji nikdy nevyhraju a podívám se tak s nimy akorát do prdele.Jak jste to tady již řekli,pojedu za své až našetřím s někým koho mám rád a ne čumět na ty bohy. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
GPD je na tom ještě někdy ucházejic.Jejich akce neakce jsou někdy postavené na hlavu ale dá se to ještě se zavřenými kukadly překousnout.Ti mají ještě šanci se probrat pokud najdou rychle zpátky cestu k dobrým servisům které jsou skutečné pneuservisy a ne šopáci a budkaři.Někteří výhradní bozi už ale jsou ve stádiu klinické smrti a nepomůže jim ani svěcená voda.Ti jsou na smrtelné posteli a třepou se co bude s nimi dále.Bude jim hodně zle a je to pro český trh moc dobře. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Ještě snad,-Napsal jste- Tak tomu bylo i v té letošní. Obráceně, v době kdy pneumatiky nebyly, jsme se snažili stále držet dohodnuté podmínky (byť kdybychom se chovali tržněji, mohli jsme utržit mnohem více, ale to by potom nebylo o té dlouhodobé spolupráci, kterou se snažíme ctít).---Tady máte absolutní pavdu,mohli jste utržit v tu chvíli mnohem více, ale obratem by jste teď už zase absolutně měli 100X méně, protože by jste se utopili v tom že by jste prokázali jak jste hymyžní a to by Vám servisy typu Hruška, apod. pořádně spočítali. 1,5mil utratit a poctivě zaplatit jeden servis je hodně slušné a hezké a lehčí než dohromady 20 garažistů kteří to louskají třeba 2roky a ještě Vám nezaplatí včas. To že jste zůstali v cenách na solidní úrovni v zimě se stalo a taky Vás to ctí. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Děkuji Vám p. Chvojka za článek. V mnoha věcech máte pravdu a Já osobně taky nezastávám že můj názor je vždy nejlepší, nejvhodnější apod. Každý má svou část pravdy. Je však zapotřebí z Vaši iniciativy přijít za kvalitními servisy a řešit konstruktivně a věcně otázku prodeje pneu v blízké budoucnosti. Né to co se nedávno ale i dnes děje. My jsme ty obrovské problémy museli začít řešit když mnozí z Vás obchodníku začali dělat doslova hovadiny a mnozí z Nás to mají už konečně částečně dobře vyřešené a ošetřené. Škoda je že místo podpory Českých firem podporujeme zahraniční, které se k nám chovají mnohem lépe než domácí sektor. Je to někdy až k pláči co jsou schopni domácí prodejci vymyslet za nesmysly. A nad tím by jste se měli Vy co tady diskuzi čtete z řad obchodníku hodně zamyslet. Věřím v budoucnu s možnou spolupráci dodavatele, internetového prodejce a pneuservisu. Napřed musí však podle mne dojít k vyčištění trhu ve všech těchto třech oblastech a také ke konstruktivním setkání jednotlivých stran. Je to můj názor a nestydím se ho napsat. Raději napíšu a hlavně se podepíši za něco co si myslím má myšlenku, než se jen dívat do počítače a hloupě pak maximálně napsat urážlivý příspěvek bez podpisu a svých stránek. A věřte mi p. Chvojka, že to co jsem špatného a bolestného zažil ve svém životě i Já bych nikdy nepřál i svým největším nepřátelům. A protože mi práce v pneuservise zachránila doslova život proto budu za tento krásný a náročný obor bojovat co mi jen půjdou síly i když se mnoho lidí snaží házet ne klacky ale stromy ne pod nohy ale přímo na hlavu. Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Dobrý den, ještě jednou si dovolím reagovat. Chodím sem pravidelně od vzniku tohoto fóra, takže to není způsobeno tím, že bych začal "lovit" z důvodu, že je špatná sezóna, jak tu bylo napsáno. Chodím sem proto, že mě zajímají názory lidí z oboru. Rád se setkávám se "starými pneuservisáky" (berte tento termín v uvozovkách - mám na mysli lidi s letitou praxí), abych od nich načerpal nejen současné postřehy, ale také vzpomínky, jaký tady byl trh v době, kdy jsem v něm ani zdaleka nepůsobil. Věřte mi, že vždy přemýšlím nad každou negativní zprávou, která se ke mě dostane. A z logiky věci, člověk řeší většinou jen ty negativní záležitosti, protože v ČR se moc nenosí chválit. Ale to je ve všech oborech. Není to stížnost, pouze konstatování. Moc se mi proto v tomto duchu líbil příspěvek podepsaný Nickem Michal. Ať už Hruška nebo Bořek-Třinec mají s prací v servise jistě mnohem větší zkušenosti než já. Ale Hruško - jsme soukromá společnost a (pro nás bohužel :) - pro Vás bohudík :))) nejsme jediný subjekt na trhu. Z toho důvodu nelze všechno říkat a deklarovat tak transparetně, jak zmiňujete :( Důležité je však danou dohodu neporušit a to mi, myslím, můžete potvrdit, že se tak nikdy nestalo. Přemlouvat Vás nebudu. Strašně moc si vážím spolupráce, kterou mezi sebou máme a vždycky jsem k Vám rád jezdil, protože to pro mě bylo zajímavé povídání. Tato nabídka z mé strany platí kdykoliv, kontakt máte a je to jen na Vás. Pane Bořku - ANO, i my vnímáme Jana Mertu hodně vysoko, především po stránce lidské, ale také po stránce profesionální. A troufám si říci, že takových lidí máme více. Vždycky to byl náš cíl a směr mít na trhu vlastní lidi a neřešit obchod jen prostřednictvím emailů. Každý máme své úhly pohledu. Já nechci obhajovat náš, ale myslím si, že ani ten Váš není jediný a možný. Spíše mě mrzí (a teď ani ne jako jednoho z GPD, ale osobně jako Petra Chvojku) to jednoduché zplošťování na padouchy a hrdiny. Víte, já za svůj relativně krátký život jsem se dostal do mnoha né úplně fajn situací, které bych nikomu nepřál. A takové situace Vás potom naučí vnímat svět tak nějak jinak, mít na některé věci větší nadhled. Před každou sezónou říkám, že do ní vstupujeme s pokorou. Tak tomu bylo i v té letošní. Obráceně, v době kdy pneumatiky nebyly, jsme se snažili stále držet dohodnuté podmínky (byť kdybychom se chovali tržněji, mohli jsme utržit mnohem více, ale to by potom nebylo o té dlouhodobé spolupráci, kterou se snažíme ctít). Rozepsal jsem se až moc, takže možná ani na konec nedorazíte :) Mojí reakcí jsem chtěl pouze řici, že svět není černý a bílý. Děkuji za kritické poznámky, budeme se snažit se z nich poučit. Všem přeji příjemný zbytek sezóny a pohodové léto. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
sobota, 5. května 2012
Kdyz uz to ctete pane Chvojka, tak me vyjadreni k Vasim odmenam a akcim za posledni dobu. Asi pred dvema lety: Kdo navysi prodej Hankooku tusim o 200 kusu pojede na zajezd do Koreii za cca 60 tisic. Ja Hankook nedelam jelikoz ho dela od Vas sprateleny servis tak mu nepolezu do zelí. Ten se rozciloval co je to za akci ze on udela cca 400 Hankooku a jak ma ted udelat 600. A ja mu rikam, ze jsem loni nebral ani jeden tak si objednam 200 favoritů, podminky splnim a pojedu:-) on se tomu nesmal!Nakonec myslim to to nesplnil nikdo, treba se pletu. Takze podle mne podpora uplne mimo misu. Lonska zima a akce na X-box, televize telefony atd. Dohodl jsem se s Vami na velmi dobrych podminkach a to nejen finančních. Vše jsem zaplatil v terminu. Tak si objednavam televizi a kolega z druheho servisu X-box. Oba jsme byli vyrozumneni ze uz to nemate. Zacali rozcilene telefonaty, nadavani atd. Vse odnesl obchodak Honza Ruzicka, ktery je skvelej clovek a situaci se snazil resit. Kolega po natlaku X-box dostal. Ja televizi ne protoze jsem to objednal o dva dny pozdeji a nejaka pani z kancelare mi napsala ze neumim dodrzet objednaci termin tak at si to vyberu normalni cestou v pneukackach . Nezlobte se na me ale to neni podpora servisu, to je pouze snaha o podporu prodeje a to za kazdou cenu. Podpora a podekovani za obchodni cinnost vypada dle me uplne jinak.A to jsem u Vas vloni nechal 1 580 000 Kč. Ale jo na konci roku jsem dotal lahvinku a kalendar. Pachut po teto akci trva dodnes a zcela jiste se odraži i na dalsim obchode mezi nami.Vase akcni zajezdy jsem komentoval. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?