To že koncesionáři lákají na pneuservis je hlavně z důvodu poklesu servisovaných aut a toto je cesta jak je nalákat.To je to samé,jako když v sezonu dá nějakej osel na slevovej portál-prvotřídní pi...ovina :kompletní přezutí za pár kaček.Proč se neprodává PHM v létě za pár šušňů??Lyže v zimě jak by smet atd.A k tomu salonu Peugot-mám jeden cca 5 km od sebe a ti oslové nemají ani kvalitní přírubu na vyvažování těch jejích kol bez středové díry.VW group zase nemá přítlačné hlavy na velká kola 17"- a už vůbec nečistí dosedací plochu náboje kola.Jen to tam narvou vzduchovou flintou a serou na to.O opravě Conti Seal taky nic neví .A tom to je.Kvalita se musí zaplatit.A na závěr mechanik ve značkovém servise musí vydělat cca 130 000 aby dostal 14 000.To je garda co pánové.To platí po celé ČR ve všech autor.servisech.By mě zajímalo jak to chodí u salonu Scuderia Praha,kolik musí vydělat mechanik na svou výplatu. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Moc nechápu vulgární invektivy pánů bohů z pneuservisu. Tady je jeden postřeh. Minulý týden jsem jel kolem koncesionáře Peugeot a hned u cesty měli obrvskou ceduli : "kompletní přezutí celého auta za 490,-" Rozhodně to není žádná pneu bouda. Prostě ví kolik je jejich hodinová sazba, a ta není nijak malá, a podle toho nabízejí svoje služby. Podle mýho názoru se počet míst kde dělají pneuservis rozrostl za poslední 3 roky o 100%. Stejně tak počet míst kde prodávají pneumatiky je dvojnásobný, každý slušný autoservis má podobné nákupní ceny jako letitý pneuservis. Ten přetlak musí být někde znát. Nemyslím, že zdražování služeb je správná cesta jak se udržet v takové konkurenci, ale spíše zlepšováním poskytovaných kvalitních kompletních služeb vidím jako cestu do budoucna. Přezutí za 199,- je stejný nesmysl jako přezutí za 1500,-. Pěkný den všem Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?