Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Já ty kokoty letos poslal do prdele a už s nima nechci mít nikdy nic společného.Možná ,právě pro toto chování uvažují někteří velcí hráči viz Procházka do vstupu do Point-S.Už jen ta komunikace s centrálou ve Francii zmůže ledacos.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Pánové celo databazi kterou Michelin tvoří před dva roky dostal před touto sezonou k dispozici Euromaster. Takze kdo jim jedete na ty jejich podvodny poukazky tak je to jao byj ste nejblizsimu Euromastru hlasili kdo a co u Vas nakoupil. Je to nehorazny podvod. Jeste se muze registrovat kdo koupil Barum a Goodyear a za 5 let neprodate nic. Panove zapojte mozky, drete jak blbci a temhle delate jen poskoky. V memcku jdou pres net 4 procenta a tady uz 15 procent a timhle Michelinackym zpusobem to jen poroste. A jen proto ze podpora neni orientovana na servis. Musite byt nejem dobri pracanti, ale i hodne tvrdi a nesmlouvavi obchodnici. At se dari
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Bořek-Třinec---Michale v tomhle případě se absolutně nebojím. Je jiná doba a o dobré platící zákazniky kteří berou takové množství gum je obrovský zájem. Tady Mišáci zaspali a pohořeli. Vím o dalších dobrých servisech kteří se začínají starat o nové dodavatele, včetně mne. Mohu všechny rozumné pneuservisáky ujistit, že miska vah se přetáčí směrem k pneuservisům. Výhradní nejsou dnes už tak silní v kramflecích a jejich obavy se naplní s blízkou budoucností.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Bořek-Třinec---Zrušit objednávku na více jak 1000 kol je skutečně frajeřina. Fandím takovým a už vím o dalších kteří se vytočili na jejich akci palivo. Tady Michelin hodně přestřelil. Takhle amatersky se chovat je až neskutečné. Komu není rady tomu není pomoci.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Dnesni ranní mail po vcerejsi kominukaci s OZ Michelinu: Dekuji za informaci Vse je tedy pri starem a mne jste jenom obelhal recma jak bude vse jinak . Na poukazky date reklamu, banery podporu v radiu atd. atd a takove jako jsem je co nechcem podporovat prodej pres net a vytvareni databazí vosustite jednim plakatem a a par balickama. CHCI VAS POZADAT O ZRUSENI CELE ZIMNI OBJEDNAVKY!!! a dal si poslouchejte Vasi centralu v Madarsku, ja osobne kdyz tam jedu tak tam radsi ani netankuju a ted se podle nich budu ridit. Kdyz je musite poslouchat Vy, tak ja to delat nebudu . Dekuji
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Dnesni ranní mail po vcerejsi kominukaci s OZ Michelinu
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
Ferdyne ke cvokaři určitě a pak ještě za Nešporem jedině ten ti pomůže s tím chlastem ale zimu snad ještě stihneš a když ne tak stejně o nic nepříjdeš jelikož zima bude o ničem. Sorry za OT.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
 
I kdyby se někdo zbláznil a prodával za nákup, nikdy nebude mít konverzi k 10% i kdyby byl na zboží nejlevnější ve všem. Dokonce i 5% je velmi dobrý poměr a to by bylo 25 objednávek denně. Na ČR je to tak zanedbatelný počet pneumatik.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 19. června 2012
 
Bořek-Třinec---Morisi, máš pravdu, dělají si zase co vyhovuje jen jim. A mnozí zase jen naletěli, nebo ještě naletí. Osobně si myslím, že tohle už je až neskutečná troufalost a pohrdáním kvalitní pneuservisní činnosti. Věřím ale, že jejich dny se krátí a kopání kolem sebe je jen zběsilá křeč. Tato zima vůbec nebude o reklamách typu v rádiu, ani o banerech, stojáncích jak to prezentují při palivových kuponech. Tato zima bude někde jinde. Učit kvalitní servisy přezouvat je jako bych je Já zaučil dělat zubaře. Oni to však ještě nepochopili a nad výsledkem si myslím hodně zapláčou. Dnešní moderní servisy ví jak se k tomu mají už postavit a jak to dělat. Má cesta minulý týden po pneuservisech v ČR mi dává jenom zapravdu. Výhradní dovozce typu Michelin a nejenom on to bude mít hodně těžké v blízké budoucnosti s takovým přístupem.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 19. června 2012
 
webmaster - pozor kolego, mezi návštěvností a prodejem není dnes přímá úměra jako na počátku. DP i KK jsou na trhu dlouho a investují nemálo do reklamy a webu, na rozdíl od pešíčka, tudíž je potencionální zákazník navštěvuje automaticky jako určitý cenový etalon. Pokud ale mají cenu mají vyšší než Pěšíček, či kdokoliv jiný, nekoupí, pokud mají zájem o konkrétní zboží a nabízí ho více prodejců. Zde je potom příležitost i pro (jak píšete) méně inteligentní jedince.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 19. června 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz