Pánové celo databazi kterou Michelin tvoří před dva roky dostal před touto sezonou k dispozici Euromaster. Takze kdo jim jedete na ty jejich podvodny poukazky tak je to jao byj ste nejblizsimu Euromastru hlasili kdo a co u Vas nakoupil. Je to nehorazny podvod. Jeste se muze registrovat kdo koupil Barum a Goodyear a za 5 let neprodate nic. Panove zapojte mozky, drete jak blbci a temhle delate jen poskoky. V memcku jdou pres net 4 procenta a tady uz 15 procent a timhle Michelinackym zpusobem to jen poroste. A jen proto ze podpora neni orientovana na servis. Musite byt nejem dobri pracanti, ale i hodne tvrdi a nesmlouvavi obchodnici. At se dari Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 20. června 2012
Bořek-Třinec---Michale v tomhle případě se absolutně nebojím. Je jiná doba a o dobré platící zákazniky kteří berou takové množství gum je obrovský zájem. Tady Mišáci zaspali a pohořeli. Vím o dalších dobrých servisech kteří se začínají starat o nové dodavatele, včetně mne. Mohu všechny rozumné pneuservisáky ujistit, že miska vah se přetáčí směrem k pneuservisům. Výhradní nejsou dnes už tak silní v kramflecích a jejich obavy se naplní s blízkou budoucností. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Dnesni ranní mail po vcerejsi kominukaci s OZ Michelinu: Dekuji za informaci
Vse je tedy pri starem a mne jste jenom obelhal recma jak bude vse jinak .
Na poukazky date reklamu, banery podporu v radiu atd. atd a takove jako jsem je co nechcem podporovat prodej pres net a vytvareni databazí
vosustite jednim plakatem a a par balickama.
CHCI VAS POZADAT O ZRUSENI CELE ZIMNI OBJEDNAVKY!!!
a dal si poslouchejte Vasi centralu v Madarsku, ja osobne kdyz tam jedu tak tam radsi ani netankuju a ted se podle nich budu ridit. Kdyz je musite poslouchat Vy, tak ja to delat nebudu . Dekuji Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Bořek-Třinec---Morisi, máš pravdu, dělají si zase co vyhovuje jen jim. A mnozí zase jen naletěli, nebo ještě naletí. Osobně si myslím, že tohle už je až neskutečná troufalost a pohrdáním kvalitní pneuservisní činnosti. Věřím ale, že jejich dny se krátí a kopání kolem sebe je jen zběsilá křeč. Tato zima vůbec nebude o reklamách typu v rádiu, ani o banerech, stojáncích jak to prezentují při palivových kuponech. Tato zima bude někde jinde. Učit kvalitní servisy přezouvat je jako bych je Já zaučil dělat zubaře. Oni to však ještě nepochopili a nad výsledkem si myslím hodně zapláčou. Dnešní moderní servisy ví jak se k tomu mají už postavit a jak to dělat. Má cesta minulý týden po pneuservisech v ČR mi dává jenom zapravdu. Výhradní dovozce typu Michelin a nejenom on to bude mít hodně těžké v blízké budoucnosti s takovým přístupem.
Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 19. června 2012
webmaster - pozor kolego, mezi návštěvností a prodejem není dnes přímá úměra jako na počátku. DP i KK jsou na trhu dlouho a investují nemálo do reklamy a webu, na rozdíl od pešíčka, tudíž je potencionální zákazník navštěvuje automaticky jako určitý cenový etalon. Pokud ale mají cenu mají vyšší než Pěšíček, či kdokoliv jiný, nekoupí, pokud mají zájem o konkrétní zboží a nabízí ho více prodejců. Zde je potom příležitost i pro (jak píšete) méně inteligentní jedince. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?