Bořek-Třinec---Tenhle týden se nesl na servise v duchu poklidu v prodeji letních pneu. Průměrný prodej je pár sad na den a není bůhví jaký, ale jsem rád v současné situaci i za tyhle počty. Myslím, že to ještě není tak zlé na to co jsem viděl a slyšel po svých cestách po českých pneuservisech minulý týden. Zde je potřeba pak ocenit ty kteří v mrtvé sezoně dělají další kvalitní autoslužby. Jejich počet myslím si roste a to je jen dobře. U mne je tedy vidět, že mechanické opravy, geometrie, klimatizace, apod. jsou dnes již nezastupitelné a nezbytné k pneu oboru. Neumím si dnes ani už představit že bych dělal jen a jen vyloženě pneu. Autoservis již patří k pneuservisu, alespoň minimálně ten podvozkový a o tom jsem docela hodně přesvědčen tím co vidím jak u sebe tak na jiných pneuservisech děje v sektoru pneu. Letošní pokles v letních pneu se u mne zatím pohybuje kolem 8%, což není tak strašné oproti velkoobchodníkům a výhradním dodavatelům kteří mají sklady hodně, hodně přeplněné. Můj názor na to je, že tyto letošní obrovské množství gum zůstane na příští rok a výrobní linky všech výrobců budou muset silně omezit, možná i zastavit výrobu. V nákladním sektoru je to už jednoznačně vidět. Příští týden trávím na servise z návštěvami které se ozvali jak z řad servisů, tak i různých myslím solidních pneu prodejců a dodavatelů. Docela se na ně těším, protože mne to často naplňuje určitým potřebným klidem a pohodou v další práci. Přeji všem opravdivým pneuservisákům hezkou neděli, dobrý nedělní oběd a příští týden hodně práce ve vašich servisech. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/ Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
SJM-pěkné nedělní ráno kolegové. Díky Poo, já zase přeskočil p.Šafránka v té přehršli prázdných slov. Tímto mu chci vyjádřit alespoň uznání, že pro mě zůstal jeden z mála, pokud ne úplně poslední z lidí, mající podobné postavení, který zůstal nohama pevně na zemi, mluví jasňě,stručně a k věci. Jaký rozdíl již proti MH o vyjádřeních paní/slečny MP (jistě má mnoho prestižních titulů ) škoda mluvit. Častokrát se tady vyjadřuji v obecné rovině a i dnes zůstanu tomu věrný. Dnes mě např. str.66 inspirova ( zdaleka ne pouze 66) k zamyšlení, proč nyní všichni a všude nadužívají spoustu vzletných, cizích a nesmyslných slov, gumaře nevyjímaje. Tak se nám na CPC 5 objevily makro-bloky, 3D hrany, aqua drážky, eco profil, flexibilní bočnice. Můj dobrý přítel, emeritní servisák praví: Za těch třicet let, co jsem se zúčastňoval školení v Barumu, kdy každá nová pneumatika byla po všech stránkách lepší něž předešlá, by dnes každá měla mít téměř nulový valivý odpor, brzdit na fleku, být neslyšitelná a proběh alespoň 150000 km. Někdy je však opak pravdou. Kde jsou časy, kdy bylo běžné na OR 34 udělat 80000-120000 km, Michelinka byla zárukou kvality a vyjímečnosti a značka Continental byla známá jen v Německu, potažmo u wehrmachtu. Na tyto slova si vždy vzpomenu, když vidím ony pavoučí grafy, které vytváří na zakázku renomované grafické studia z podkladů marketingových a prodejních specilialistů výrobců. Samotný vývojář se po spatření takového dílka mnohdy nestačí divit. Jeden takový se opovážil jednoho významného managera zeptat, kde na ty hodnoty přišli a dostalo se mu odpovědi: Na to se vyser, zákazník si žádá být klamán. To by pro dnešek stačilo. Odcházím na zahradu zkontrolovat mladé 3D stromky, postříkám proti plísni makro-rajčata, vláhy je dosti, tak mohu smotat aqua-hadici a pokusím se něco vymyslet na flexibilního krtka. Nevyhnutelně mu potřebuji zkrátit životnost o 100%, klidně i motykou 3D. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Nemyslím si že je sebezbožňující člověk,tzn. narcista.Je prostě naštvaný na některé lidi kolem nás.Vybral si internťové prodejce za cíl a protože tady kolikrát nic nepíšete tak to rozproudí divokou řeží.Neměli jste mu někdo ukrást FERDU,což bylo taky hloupé a mohl být třeba klid.Myslím,že to má hodně dobře promyšlené a ty FAKE jsi očividně z něho vykolejený. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Jirka - pro Michala. Co se týká Procházky máš absolutní pravdu. Co se týká Urbana můj názor : Firma Urban pneu je typický vzor malého Čecha. Chci být největší za každou cenu i za cenu toho ,že v podstatě jdu rok co rok do mínusu. Ale jsem největší, alespoň odběratel. Bohužel v sezóně a zejména v zimní, nestíhá absolutně vyskladňovat zboží. Prodleva týden a víc od objednávky, je jen ukázka toho, že dělá něco na co už nemá. Tak proč se do toho hrne ??? Proč nedělá pořádně práci na svých kamenných provozovnách , proč drží sklad eshopům, který pak ničí trh, sami by takový sklad nikdy neměli a mít nebudou. Finále je takové, že nemá na zaplacení a dostává odloženou splatnost na léto. Plný sklady léta, prodělek jako prase, příští rok půjdou letní dle mého názoru s cenou dolů. Promiň, ale takový prodejci kurví tenhle trh naprosto nejvíc. Je to tak trošku Pešíček ve velkém. Promiň obětovat tomuhle zdraví všech, to u mně opravdu není FRAJEŘINA. V jednom máš pravdu, přátelský přístup a hodný lidi to jsou, ale koncepce tam není...... Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?