Tak to je.Další důležitá je také věc,že Nekvinda je jen obyčejný překupník.Není to jeho hlavní činnost.Má jeden servis a nic víc.Jinak to prodává přes internet.Kdyby byl jenom na tom svém servise neprodá ani setinu toho co přes internet apod.Rozdělování na osobní, náladní, zemědělské je nesmysl.Značka je značka.To je jako by pivovar rozděloval pivo na světlé a tmavé,10 a 12 a to žádný nedělá.Obrat je obrat za celek.Jen gumy sou postiženy nějakým syndromem ať toho je co nejvíce a hrabeme taky co se jen dá.Výhradní mu lezou jen do zadku. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
úterý, 26. června 2012
Bořek-Třinec--Dobrý den anonyme, napřed se příště podepiš jestli chceš diskutovat. Já to beru logicky a tobě to moc nepálí pak asi taky. Jde vidět, že jsi mě nepochopil. Jak může udělat kdokoliv z pneuservisů obrat na traktorové pneu jako nějaký prodejce traktorů? Nikdy to ten pneuservis nedokáže. Ale v celku za značku je mnohem lepší ten pneuservis. Pak se nediv. že ti neprodají tvé Micheliny ale třeba něco jiného. Tady Mišáci tratí a nemají o tom ani páru. Já sám to tak dělám a zisk s čehokoliv je lepší než když prodám nějaký pro mne poblázněný michelin. Ještě,že to není značka která si u mne zaslouží větší pozornost. Asi tak pro tvé pochopení. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Bořek-Třinec---Ano rozdíly ve městech či krajích mohou být a podle toho jak jsem jezdil po servisech v ČR i jsou velmi různé. Já začal jen vyloženě s pneuservisem, ale věděl jsem že tohle prostě nebude v budoucnosti stačit. Dnes jsem rád za to že služby rozšiřuji a tím pádem zákaznici přijíždějí i ti kteří u mne pneu třeba nedělali. Tím že vidí komplexní služby někteří přecházejí trvale díky tomuto ke mne. Případ Nekvinda o kterém taky vím je specifický. Michelin a nejenom on rozděluje osobní pneu od nákladních, zemědělských a tady nastává určitý problém. Jestliže Nekvinda prodává traktory má mnohem větší prodej i těchto kol a jestliže jich vezme stovky kusů ročně tak mu žádný z pneuservisů nemůže konkurovat. Osobně se mi to nelíbí, protože tohle přesně jsem viděl na servise u p. Mácy ve Ždáru. Kvalitní partner Michelinu, který prodává tisíce osobních kol od nich a nedosáhne kolikrát na cenu kterou má Nekvinda, který nikdy v součtu značky neudělá takový obrat jako servisy p. Mácy. Tady Michelin a nejenom on dělá podle mne chybu a nemůže se divit, že pak třeba tito kvalitní odběratelé prodávají jiné jakékoliv značky, aby mohly konkurovat, protože pro mne divným rozhodnutím někoho nejsou schopni tyto např. Michelin pneu nabídnout. Nedivím se tomu a udělal bych to stéjně. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?