TT.
Evropský autoprůmysl míří k velkému průšvihu, některé továrny jedou pod hranicí rentability. Fiat dal dělníkům nucené volno, v ohrožení je Opel. A asi vůbec nejhůře je na tom francouzské PSA. Krize se ale netýká všech. Na koni je Mercedes, který nestíhá vyrábět svou novinku.
Evropský autoprůmysl prožívá nejhorší rok od roku 2006, uvádí New York Times, který uveřejnil velkou analýzu situace v evropském autoprůmyslu. "Autoprůmysl je nejvýraznější důkaz toho, jak krize eura zasahuje firmy mimo finanční sektor," uvádí deník.
Prodeje na minimu
Evropský trh s auty nezadržitelně padá. Trpí hlavně slabé ekonomiky. Nové auto je to první, co chudnoucí Řekové, Španělé a Italové vyškrtnou ze svého nákupního seznamu.
V Řecku a Portugalsku tak spadly prodeje v červnu o 40 procent. Itálie hlásí dvacetiprocentní pokles. "Prodeje jsou na úrovni roku 1979," uvádí Fiat k domácí situaci. Prodeje modelů Panda a 500 jsou na 60 procentech v porovnání s předchozími roky.
Ale například v Německu prodeje v prvním pololetí letoška lehce rostly. Česka se zatím pád, zdá se, netýká. S měsíc nefunkčním registrem aut lze teď těžko odhadnout vývoj, ale za celý rok letos podle červnových čísel prodeje aut stouply o šest procent. Češi si v červnu zaregistrovali 18 140 nových vozů, loni ve stejném období to bylo o dva tisíce aut méně. Odborníci však čekají, že letní měsíce stáhnou české prodeje lehce dolů.
Odhad celkových prodejů na příští rok v Evropě je 12,4 milionu aut. To je o tři miliony méně než v roce 2007, v roce před globálními finančními otřesy.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/problemy-autoprumyslu-a-klesajici-prodeje-aut-fl1-/automoto.aspx?c=A120727_114836_automoto_fdv
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. července 2012
Slym- neznám zdroj okay, ale informace Jirky dává smysl. Doby, kdy nás zkásnul pan Ševčík, ukrajinci v plechové boudě z toho vytáhli patní lana a šup to do Mokré a ještě dostat zaplaceno, jsou pryč. Co to vzal Heidelberg, otočil tok penízků. Dobře ví, že Tasy nemá žádnou likvidaci, pouze svoz a tak páni Ševčíkové místo dalšího příjmu mají výdaj a tak vymyslí takovou pí.... . O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. července 2012
Tak to sem teprv nenapíšu název pneuservisu kam jezdím, když si představím, co by jim pak nějakej psychopat vypisoval... :-) Tom. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. července 2012
Jirka - od známého z okay jsem zjistil, že to berou od Tasy z Brna. Tasy to posílá přímo na konečného zákazníka. Já si o tom myslím své. Bída padla i na velké hráče a tak dělají kraviny tohoto typu. O všem, co hýbe gumařinou
Rozumný pohled pana Procházky a opravdu hezké FOTKY ZE SERVISU A PRODEJNY ))) O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. července 2012
Hodit na disky a vyvážit za 800 je balík.Když k tomu připočítaš ještě demontáže z ráfku,d+m z vozu a umytí jsi tak na 2200kč .To je za komplet přezutí a to je ranec.A to je i jeho cena +-chlapi. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. července 2012
Tak za 800kč tak maximálně dvě kola ani nevýjdou v RFT u Procházky.Nebo čtyři 15 na hliník.Viděl jsem ceník Procházky takže tady nehoupej lidi, že známý ..... Jedna baba povídala. O všem, co hýbe gumařinou
V novém Procházkovo servisu přezuli známému dovezené RFT + alu disky za 800,- byly na něj milí jako na zákazníka. Příšte jede zase tam. Procházkovi zákazníci přibývají, Vám odcházejí, proto jste tady nabroušení jak řeznický nože. Mnozí se máte co učit od profíků :-) O všem, co hýbe gumařinou