SERVIS Střední MORAVA:Seru na internetové čučkaře co se tváří jako velkoobchod pro pneuservisy.Součástko-Ty si pořiď pneuservis ať máš alespoň trochu šajnu a gumařině jako takové.Víš uplně kulový tvůj fotr či matka co provozuje tu kuťu -to asi nebude žádná hitparáda co?? Frajer je u mě Procházka i přesto,že velkoobchod se rovná dodávání pneu netu,Ale takovej servis tady už nikdo nevybuduje ani drožkaž ani součástka.Jste jedna velká pakáž co prolinkovává kdejakou plechovou boudu z vlnitého plechu a ušmudlance co neumí ani opravit a vyvážit kolo.Kolik těch Vašich smluvních servisů jste navštívil???? Hovno tak leda .To už ten ogar z Třince alespoň projel hezkou řádku servisů a má šajnu co a jak. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Bořek-Třinec--Akce mohla být s DP perfektní, kdyby někdo více přemýšlel a doladil chyby kterých je příliš v tomto hybridu zvaném akce, podpora. Podpora je potřebná a musí být vzájemně respektující. Tady to nevidím ani vzdáleně ani náznakem v podobě v které v současnosti je. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Bořek-Třinec--DP špatně jsem se vyjádřil s % a Vy to špatně pochopili. Bylo to myšleno tak že když se zákazník rozhodne ke koupi a uvidí leták s DP tak si to na 90% už objedná doma na internetu a nepoběží na servis už jenom třeba díky té vaši garanci. Ten bude řešit až pak až bude mít gumy v obyváku a bude hledat nějakého čučkaře a šroťáka který mu to nejraději přezuje ve slevomatu za 99kč. Jinak se zamyslete nad tím co napsal Hruška a je to přesně tak.--parametr pro přiděleni PSČ když bude víc zajemců na jedno PSČ je rychlost objednání a ne kvalitní vztahy se servisem,to je taky vcelku vymluvné. Spolupráce vám nic neříká, jen rychle rychle ať je vás co nejvíc. Nedomyšleno a až katastrofálně vytvořeno nevím kým, ale určitě né pro mne ne zcela tolerantním člověkem k pneuservisům. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Guma-Přečtěte si vyhlášku pane Částka.Do konce října a i v listopadu a také v prosinci je dost času.Pro Vaše pneu mám ale i v srpnu obsazeno. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Trochu z jiného soudku.Většina tady se diví jak někdo může prodávat za naše nákupní ceny jakékoliv značky.Odpověď je celkem snadná.Berou velké množství-kontejnerové,kamionové.Někdo platí předem a to je hezkých pár % navíc.A o tom to je.Jestli tady někdo veme cca 600 kol na octavku je to hovno v porovnání velikána jako KK ,Prochy,nebo kdokoliv jiný.Někdo nemá tokovou slevu a dohání to dopravným -viz Taxikář.Pak koukáme jako tele na vrata,že někdo prodává Barum se slevou 35% a náš rabat je kolem 36% .On má cca plus mínus dalších 10 navíc.A akce DP- letáky do plechových boud ,šop a vrakovišť je taky na p..u. To si raději zaplatím sám celou akci naperu tam běžné pneu za hubičku. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Paně "Hruško" není to tak. V tomto případě si musíte letáky udělat sám. Je to přesně jako u Euronics a dalších. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
DP- Bořku, přestože si Vás vážím jako zkušeného a poctivého člověka v oboru, musím oponovat. Protože pravděpodobně nemáte žádné zkušenosti s marketingem, a procenta a teze které tady píšete jsou spíše odrazem vaší averze vůči internetu, jsou absolutně vymyšlené a nesmyslné. 50% zákazníků hledá cenu na internetu. Pouze 15-16% si opravdu na internetu objedná. Z letákové akce si více než 90% zákazníků objedná zboží v místě. Tyto data odpovídají celorepublikovým průzkumům. Naše data z předchozích letákových kampaní jsou ještě příznivější pro lokální prodejce. Dobré pneu získají pouze lepší vztah k dlouhodobým partnerům. To co získá regionální prodejce nechám na zvážení každého z Vás. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
JJ tak tak,prodávají kde komu a ani v tom daném servisu kam dodáváte nikdo od vás niky nebyl.To vím. Je to spousta plechových boud a hangárů ,vrakovišť a kdo ví jaké kutě,které pneumatiky vůbec neživí. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Bořek-Třinec--Ou ou ou to je p. Částka velmi fikaně vymyšlené, ale taky ne moc domyšlené. Vzít 40 kol není žádný problém pro téměř nikoho z nás. Problém je leták. jestliže tam bude především zdůrazněna Vaše firma a ta bude bez diskuzí jednoznačně převládat a dominovat, tak pak je to nedobré a hlavně nevýhodné pro budoucnost pneuservisu. Vždy bude podle toho co jste vymysleli jen profitovat a řídit obchod jen ten váš internetový obchod a to je zcela nepřijatelné. Aspoň pro mne. Proč? Příklad: Zákazník si objedná gumy. Přiznejme si že si je objedná na 90% u Vás díky super letáku, který bude určitě velmi pěkně pro Dobré Pneu vytištěn. Nějaký servis malým vyznačený ho moc většinou nebude zajímat. Gumy přijdou na jeho adresu i s garančním programem. Kde mám Já jistotu, že ten vyloženě vámi napsaný pneuservis navštíví a třeba se i usměje štěstí a gumy koupí? Kde mám zaručeno že je u mne přezuje? Nikde! Bude zase jen hledat nejlevnější přezutí i když kolikrát nekvalitní, ale protože o tom že se mění ventily, že se kola musí před vyvážením perfektně umýt, že se vyvažuje zásadně novými závažími apod. nic neví, tak jde jen za tou cenou, která je za rozdílné služby velmi zavádějící. A z práce nikdo nikdy nezbohatl. Gumy jsou nepostradatelnou části pneuservisu, bez nich neexistuje absolutně žádný jakýkoliv i sebemenší růst!!! To si už konečně zapamatujte všichni jen obchodníci. Takže vrátim li se k naši věci profit máte zase pak jen Vy s prodeje pneu a servis houpe nohami na stole a kouká jak to nejde. Letos jsem to na svých cestách viděl velmi často.
Kdyby jste podmínil ty ceny, že to musí být zakoupeno u toho smluvního servisu ať má z gumy taky SLUŠNÉ peníze, kdyby jste dal do podmínek že jen ten servis u kterého zakoupil pneu může dát jen on garanci na vaše pneu, a pár dalších bodů které mám v hlavě, ale raději je už nebudu rozšiřovat, tak pak je to jiná písnička! Ale protože je to uděláno velmi horkou jehlou s jasným cílem jen profitovat sám, je to pro servis vyloženě sebevražedná mise do budoucna. Tady jste u mne přestřelil. Už jsem to psal několikrát- Kdyby jste si vy obchodníci našli ve vytypovaných obcích, městech jednoho dobrého servisáka a vyloženě spolupracovali, tak je to 100x lepší a nemuseli by jste dělat takové kulhavé výplody, které nic v konečné fázi nepřinesou, nazlobí dobré servisy a každý rozumný a skutečný pneuservisák vás pošle teď s touhle pro mne trapnou, ubohou a hlavně nic neřešící a nepodporující nabídkou třeba do zadní části těla. Zastřešovat to nějakými elektro akcemi velkoobchodu je pro mne jen nemístným žertem. Zde vládnou úplně jiné podmínky. Srovnání je to asi jako mezi řezníkem a třeba gynekologem. Taky je to od masa. Můj názor. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
Opravdu máte pravdu.ten Součástka si myslí,že jsme všichni debilové.Podporovat někoho kdo nám to stále k...ý.Ještě jedna nepovedená sezona a jde do kopru.Takže já od Čásky stokrát ne. O všem, co hýbe gumařinou