Bořek-Třinec---Tak jsem se vrátil zpátky na sever moravy a protože mám čas tak napíšu ještě pár řádků. Při cestě do čech mi to nedalo se nezastavit za autorem kritického článku se kterým naprosto souhlasím proti Michelinu v posledním čísle PNEUREVUE Davidem Šedivým z Hrušové. Probrali jsme nejenom hit posledních dnů a tím je super podraz Nokian, ale i celkově momentální situaci na trhu. Shodli jsme se že letošní zima bude asi hodně zajímavá, kontroverzní a pro mnohé může být i dost přínosná ze všech stran. Prodej pneu je v současném počasí na našich servisech slušný a to je dobře. Zásoby zimních pneu Davida mne velmi až překvapili a ujistili, že je fantasticky připraven a opět skvěle nachystán na jakýkoliv nápor zákazníku. Jeho síla v regionu je momentálně nezastupitelná a je dobře, že takoví jsou mezi námi. Kvalitní servis, kvalitní lidé a dobré ceny jsou základem úspěšného přežití v této i následující všelijaké době. Jsem rád, že jsme přátelé a jsem také rád že je nás mnohem více, protože je potřeba a nutnost se scházet a diskutovat na různé témata které hýbou sektorem fyzicky a nebýt jen zavřený na servise. Všem těm které znám děkuji za možnost je poznat a navštívit je. Hezký večer. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 23. září 2012
Bořek-Třinec--teď Doksy--Strýčku Jedličko nepochopil jsem přesně tvou otázku jaké zastoupení myslíš? V současnosti jsem nezávislý pneuservis který nakupuje všude a vše kde se dá výhodně nakoupit a ono se dnes dá vybrat dost solidních dodavatelů jak u nás tak v zahraničí. Prodávám řadu značek a jsem rád, že nejsem zaměřen na nějakou zájmovou skupinu ochotníku typu PRMIO, EUROMASTER u kterých jsem viděl letos na několika servisech hodně zlosti, beznaděje a rozčarování. Pravým opakem je podle mne Poits, ten má našlápnuto jinak a jinam. Tam zvažuji možný svůj směr realizovat se. Z našich výhradních dělám s AM PNEU 8 let a j to pro mne pořád jediná firma která v ČR nikdy nepodrazila v značce LASSA nikoho. Jejich politika je pro servisy a tady by se Micheliňáci, Goodyráci a teď i Nokian měl pořádně učit. Turci na to přišli a podívejte se na jejich růst. Rošiřují výrobu a expandují v této těžké době. Také AM se pořád s Lassou zlepšuje protože nepřipustili na internetu zdevastovat značku, protože nepřipustili s výrobcem aby jsi kdokoliv přtáhnul jakékoliv trošku větší množství třeba z Německa, Rakouska, Polska apod. Dnes se ji to začíná vyplácet, dnes se začíná karta pozitivně obracet k nim. Teď se také ukáže jaký je i servis obchodník, jak umí prodat v době pneu kterou třeba nedělal a na které je aspoň díky nezkažené ceně možnost pořád vydělat ne almužnu jako je tomu na zdevastovaném Michelinu, Goodyeru, Barumu teď zimnímu Nokianu a dalších značkách, ale marži která je na rozvoj nutná a potřebná. Pevně si teď stojím za svým článkem v referenci na stránkách LASSY-- http://eshop.avonpneu.cz/InfoPage.asp?TP=MN&ID=353 A jen příkladem toho že Nokian je klidu lehce neprodejný tak po fyzickém zjištění zákazníka že jsou z Ruska a Indonesie si koupil všechny 3 sady co u mne poptával ve středu a on m je našel na nějakém pofidérním pneunetu z Bludovic za 54% s dopravou zdarma. Raději si je vzal všechny nakonec v Turecké LASSE. Mám je na servise nachystané, zaplacené i s práci a jen mu je pak namontuji. A o tom to je! Když chceš prodat LASSU tak ji prodéj, když Barum, Nokian tak si prodej zas je. Není umění prodat jen Barum, Nokian apod, je umění prodat cokoliv slušného se ziskem ne div s prodělkem. A jestli strýčku Jedličko máš dotaz jiný, klidně se ptéj. Večer až se vrátím do Třince ti rád odpovím. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 23. září 2012
zajímavé-http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-57600770-lorencova-padelatele-alkoholu-meli-kryti-u-celniku-i-na-ministerstvu-financi O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 23. září 2012
Strýček Jedlička-Ahoj Bořku,zajímalo by mne jaké a s kým máš zastoupení.Pokud to není tajné.Děkuji za info. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 23. září 2012
Tomáš-může mi tady někdo vysvětlit co se děje kolem toho Nokianu.Já je moc nedělám tak nejsem v obraze.Jak se vlastně přišlo na podraz v nákupu a jsou to opravdu pneu dodané zastoupením u nás v ČR?Děkuji O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 23. září 2012
Bořek-Třinec---Tak jsem si odskočil na víkend z Moravy do Doks na návštěvu a protože mám nahromaděné myšlenky tak musím napsat aspoň pár řádků. Cestou na Máchuv kraj mne telefony zvonily a i já jsem vesele žhavil linky. Hlavním tématem bylo samozřemně Nokianský podraz na naše obchodníky a na nás servisy. Je to téma současnosti a je velice ožehavé. Čekat na sníh se v září moc nevyplatí a kurzem Polského zlotého bych to vůbec nezastřešoval a hlavně se na to nevymlouval! Tady se hraje úplně jiná hra a Nokian ČR to moc dobře ví a může se stydět co provedl VIANORU jako celku a dalším prodejcům. Jen když budu hodně skromný tak rozdíl mezi VIANOREM u nás a překupníkem z Polska je v rozmezí 6-8% což vidíme na internetu. A jestliže budu zase velmi skromný a můj dodavatel prodá jen zimního Nokianu za 30-40 mil. tak si každý umí spočítat kolik je to v rozdílu 6-8%! ! ! Tyto peníze bych chtěl zpátky po našem zastoupení,kteří to dali jen tak i do Polska což je jasný úkaz kdo je tady zcela neschopen dělat zodpovědného a fundovaného obchodníka. A tento můj dodavatel ty peníze chce a to je dobře že se nebojí ozvat, protože i já chci mít teď cenu která odpovídá trhu a on se. A že ho nešetřím je jasné, ale můj tlak směřuje s dalšími prodejci na zastoupení které udělalo fatální chybu. Je to teď lavina, ale ta musí strhnout masy servisů, dodavatelů až k těm co si zatím neuvědomují, že Český trh je značně rozpolcen, nazlobený ale stále ještě připraven čelit jakémukoliv útoku ze strany výhradních. Výrobci mají strach a vědí že ztratit je moc jednoduché a jejich prodeje se musí řídit jasnými pravidly jinak brzy nemaji šanci obstát. Vždyť hlavní zdroje současnosti automobilky budou brzy hodně nahrané a výrobci pneu budou pak bojovat o každého kdo jim prodá tu jejich značku. Proto i výrobce nebude akceptovat úlety typu Nokian. O českém Michelinu se už vůbec nebudu zmiňovat, ten to má podle mne u nás na servisech hodně spočitné a u dalších mnoha prodejců taky, takže to na jaře pozná nejvíce. Nepočítejme, že se něco mění i když odpoví v Pneurevue. Teď po tom co udělali a jak se zachovali i s nesmyslným dopisem který mnohým zaslali. Že Pirelka nedala Pešulovi, že UG7 je maličkým hitem prodeje na servisech je jen dobře a maličkou záplatou na dnešní situaci v sektoru pneu.
Takže vrátím li se ale k Nokianu, klid do sněhu jim určitě nenechejme a dořešme společně problém zvaný harakiri Polsko, protože tohle je podle mne pokus o sebevraždu v přímém přenosu. Věřte, že tady jste a jsme pány situace my servisy a všichni solidní prodejci a je třeba to využít včas, než to zafouká třeba ten sníh na který tak čekají.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 22. září 2012
Jsem zvědav jestli se Michelin či jeho mluvčí stihne do příštího čísla pneurevue k tomu pěknému článku vyjádřit (přeci jen je to fofr vyplodit odpověď v tak šibeničním termínu několika málo měsíců) a nebo jestli zvolí osvědčenou taktiku vyhnívání a ukáží jak moc u zadku nás mají. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 21. září 2012
Hruško, díky za oskenovaný dopis od Michelinu, velmi pěkné, udělají podraz, nejsou schopni se ani domluvit kterou lež budou prezentovat jako výmluvu a není jim hamba to vychalovat jak jsou moderní a ještě mají tu drzost mluvit o důvěře. Chce se mi blejt velebnosti. O všem, co hýbe gumařinou