drahá spotřební daň na alkohol - pančování a pašeráctví, totéž cigarety, velké dańové zatížení - více podvodů a práce načerno, předražené služby - levná pochybná konkurence, mmj. klidně zdražujte a vyžeňte lidi jinam, vše je o příjmech a výdajích, podstatná část jsou fixní výdaje O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
nebojte se zdražit, zdroje jsou, jak říká Jirka P...Domácnosti, které používají zemní plyn, se musí připravit na to, že v letošní topné sezóně se jejich výdaje proti té loňské zvýší až o čtvrtinu. Velcí dodavatelé s výjimkou firmy E.ON sice uvedli, že do konce roku zdražovat nebudou, ovšem zdražení z posledního loňského čtvrtletí se v peněženkách domácností výrazně promítne.........Zdražovat dál bude i elektřina
Od ledna si navíc lidé připlatí i za elektřinu. Přestože ceny proudu na burzách klesají, čeká se zdražení o dvě až čtyři procenta. Důvodem je podpora výroby energií z obnovitelných zdrojů, zejména fotovoltaiky. Ta přijde na desítky miliard korun ročně.
Kecy o službách jsou mlácením slámy,autosklo,podvozky-každá druhá popelnice má 20 roků a drží silou vůle, často se ani nedá normálně zvednout. 10% majetných zkrátka nevykompenzuje 60% chudobných. To je zásadní rozdíl mezi námi a Německem. P.S. 700m od nás má jeden ceduli jako vrata "3D geometrie - od 300 Kč" O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
Pozdíl mezi plechem a ALU nezpochybňuji. Třeba obout 195/65 R16 jde i rukama bez použití elektromotoru, zkus to u 13tky. pokud obouváš 13, tak mají při stejném profilovém čísle mnohem větší pnutí a stroj opotřebovávají více. je úsměvné jak se cena svádí na ventily a závaží. Je to o strojním vybavení. Ventil stojí 3 koruny a pásek závaží 6 , na jeden disk zhruba 1 páce, to je 40 kč na auto a o tom se mluví, že to dělá cenu? Myslíš, že pneuboudy nemení ventily a nedávají lepící závaží? Nebuď směšný. 16 ALU (běžná pneu) do 800 max, . podívej se na německé pneuservisy, za kolik by ti to udělali. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
Rozdíl mezi 13 a 16?Tak jestli je to na plechu tak jen že jsou ty gumy těžší na celkovou manipulaci z vozu,mna stroj,vyvažovačku ale pokud je ta 15-16 v hliníku tak to musí být vždy dražší.Musíš tam dát plastové ochrany na stroj,páka taky v plastu.mnohem více ČASU a síly vydáš.Čištění je více náročné apod.Takže 13 a 16 je něco úplně jiného.Asi tak kdyby ti někdo dal felicii nebo octavii na výběr.Taky si vezmeš octavii a nesnaž se říct že filcku.Hliník 16 se vším všudy s lepícím závažím a novými ventily pod 1000,-kč nejde dělat perfektně.Jde to jen ošmudlat a ošidit. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
Prosím, proč pořád omíláte tu cenu. Ti z vás, kteří nepochopili, že pracovat se nedá 4 měsíce v roce a pak sedět na zadku jsou zoufaci. Kdo pochopil, že práci musí mít na celý rok, jako třeba Bořek, tím že má spoustu doplňkových služeb nepotřebuje šponovat cenu. podívejte se kolik stojí přezutí v Německu , v Polsku nebo Rakousku. Nestojí více než tady, ba spíše méně. To, že je na každém rohu pneudíra a pneušopa je jen proto, že marže pneu a cena práce, která byla před 10 lety byla nehorázná. Nerozumím tomu, proč by měla být jinak ceněna práce za 13ky nebo za 16ky, copak v myčce dáte více za umytí SUV než za fabii? Přežijí ti silní, ti kteří pochopili, že na pneu se musí dát taková rozumná marže, aby se zákazhníkovi nevyplatilo se se zháněním jinde zatěžovat, cena za práci msí být adekvátní nákladům, je nutné využití doplňkových služeb, autosklo, podvozky, ...pracovat se musí celý rok. Podívejte se na Bořka za jeho cenu jsou kola umytá, plněná dusíkem, profesionální prostředí......, ale mnoho pneuservisů si jeho cenu bere jako vzor a chtějí stejné peníze, ale neposkytují jeho služby, to nejde, potom se nesmí divit, že vedle nich vyroste pneudíra. Souhlasím s tím, že pneu se nedá dělat pod 500, ale chtít za přezutí obyčejného auta 1000 je hovadina. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
Co to meleš?? Jakou krátkodobou výhodu v ceně??Na rozdíl od Euromastru se tam neplatí žádný prachy každý rok.Poslechni si Procházku ,Asi nejsi v obraze, O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. října 2012
Bořek-Třinec---300kč je skutečně hodně málo za jakékoliv kompletní přezutí auta. Jsem přesvědčen že za 500,-kč nějaké plechové disky 12-13 je nejnižší možná unosná cena na to, aby pneuservis vůbec mohl nějak slušně fungovat, ale zároveň může zapomenout na nějaký výrazný rozvoj. Pokud by byl solidní zisk za pneu bylo by to jen dobře. S tím letos moc ale nemůžeme při tom co vidíme všude kolem nás už ani moc počítat. O všem, co hýbe gumařinou