SJM150-hezké číslo-:) Jak tak brouzdám po netu, tak nebudeš zdaleka osamocen. V ČR zdražují téměř všichni a všechno. Konečně tu máme alespoň nějakou instituci (ČNB), která nejen plní, ale dokonce výrazně překračuje své vytyčené cíle. Inflační cíl je zatím plněn na 150%. To i Kefalín s Jasánkem blednou závistí. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 11. září 2019
SJMTak jsme se konečně dočkali "E" Škody pro široké masy pracujících. No nekupte to v základu za 429900,-Kč. Na dojíždějí např. do nějaké nové fabriky naprosto ideální, navíc při těch platech od 20.000 hrubého, simply clever. https://www.garaz.cz/clanek/skoda-iv-elektrifikovane-modely-skody-maji-sve-ceniky-21002531?dop-ab-variant=7&seq-no=1&source=hp O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 10. září 2019
SJMErst Michelin, jetzt Continental – Deutscher Hersteller erhöht die KB-Preise- https://reifenpresse.de/2019/09/02/erst-michelin-jetzt-continental-deutscher-hersteller-erhoeht-die-kb-preise/ O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 6. září 2019
SJMNedá mi to, abych nepoložil na stůl několik faktů, jež jsou volně dostupné ve veřejném prostoru. Pokud i někomu dalšímu se jeví, že je zde jistý protiklad, nejste sám. "Jedná se o důležitou událost i pro Ústecký kraj a celou Českou republiku, neboť Nexen se stane nejenom důležitým zaměstnavatelem regionu, ale současně se hodlá široce zapojit do komunálního života. V duchu hesla „Pojďte do toho s námi!“ Tak jsem se podíval:Obsluha strojů a zařízení
místo výkonu práce: Žatec a průmyslová zónaTriangle Pro rozjezd zcela nového projektu, s výkonem práce na průmyslové zóně Triangle a Žatci hledáme obsuhu strojů a zařízení - výroba. Požadujeme manuální zručnost, spolehlivost, pečlivost. Ochotu učit se novým technologiím, předvídavost, zodpovědnost, samostatnost.. Mzda od 22 000 ,- Kč - dle praxe a ...
Specialisté v logisticemísto výkonu práce: Žatec a průmyslová zónaTriangle požadujeme alespoň ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: barbora@czechrelocate.cz
Nexen Tire Europe s.r.o. Bitozeves - Bitozeves-Průmyslová zóna Triangle HPPdnes nová 25 000 Kč
Odborní asistenti/asistentky v administrativě
Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme alespoň ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.: 777301474, e-mail: petra@czechrelocate.cz
Nexen Tire Europe s.r.o. Bitozeves - Bitozeves-Průmyslová zóna Triangle HPPdnes nová 20 000 Kč
Odborní pracovníci/pracovnice organizace a řízení
Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.: 777301474, e-mail: petra@czechrelocate.cz
Nexen Tire Europe s.r.o. Bitozeves - Bitozeves-Průmyslová zóna Triangle HPPdnes nová 30 000 Kč
Překladatelé a tlumočníci
Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.: 777301474, e-mail: petra@czechrelocate.cz
Nexen Tire Europe s.r.o. Bitozeves - Bitozeves-Průmyslová zóna Triangle HPPdnes nová 20 000 Kč
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 29. srpna 2019
SJMhttps://zatecky.denik.cz/zpravy_region/nexen-slavnostne-otevre-svou-tovarnu-na-pneumatiky-u-zatce-20190809.html tak je to správně O všem, co hýbe gumařinou
středa, 28. srpna 2019
SJMhttps://zatecky.denik.cz/zpravy_region/nexen-slavnostne-otevre-svou-tovarnu-na-pneumatiky-u-zatce-20190809.html...Dnes tedy nastal pro gumaře z chmelnic den "D". Ani na okamžik jsem nezapochyboval, že tyto jejich pneušky budou dobré, možná i velmi dobré, stejně, jako ale mají desítky ostatních výrobců. Tak hodně štěstí. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 28. srpna 2019
SJMVe věku 82 let zemřel člověk, díky kterému vypadají auta tak jako dnes. .............................Ať tak nebo tak, v roce 2015 opustil Ferdinand Piëch společnost, která pro něj byla vším. A teď už je čas jen na fanfáry a nekrolog. Možná, že je vlastně dobře, že se Piëch nedožije toho, jak se Volkswagen bezhlavě vrhá do elektrického dobrodružství, na jehož konci je buď kolosální úspěch, nebo brutální krach.https://www.garaz.cz/clanek/zemrel-ferdinand-piech-genialni-konstrukter-i-sef-21002431?dop-ab-variant=7&seq-no=1&source=hp O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 27. srpna 2019
SJMNěmecko už je v recesi, naznačuje výhled Bundesbanky. Berlín už chystá opatření. https://echo24.cz/a/S4XJ2/nemecko-uz-je-v-recesi-naznacuje-vyhled-bundesbanky-berlin-uz-chysta-opatreni "Zatímco v roce 2009 přišel berlínský kabinet se šrotovným, aby Němce přiměl nakupovat nové automobily, nyní zkoumá podle lidí obeznámených se situací možné kroky, které by vedly k zlepšení energetické zabezpečenosti domácností, povzbudily firmy k přijímaní zaměstnanců na krátkodobé úvazky nebo zvýšily příjmy prostřednictvím sociálních opatření". Aha, tak u poslední krize to bylo šrotovné, které bylo záchranou. A nejsou právě tyto a pozdější automobily, jejichž vlastníci, co zachraňovali před deseti lety ekonomiku, co jsou dnes vnímáni jako ekoteroristé, kterým se zakáže vjezd do ulic i celých měst? Ano, to jsou přesně oni. Nerad, ale přiznávám, že čas, kdy se z hrdiny stává vyvrhel se povážlivě zkracuje. To, že naši západní sousedé napumpují do spotřeby ohromné sumy ( zda smysluplně, to ponechávám stranou) , tak o tom nepochybuji ani na vteřinu. Na rozdíl od nás, oni tvořily celá léta přebytkové rozpočty, zatím co tady se upláceli ti správní voliči. A zatím, co Německo řeší jak minimalizovat ekonomické dopady, tady se 1/4 roku řeší, jak dobře by měl ministr kultury číst noty a zda by byl hoden představení kancléři ve vídeňské opeře. To je ten zásadní rozdíl mezi námi. Samozřejmě si tu může nalhávat o měkkém přistání a balit budoucí realitu do hezkých slov, ale každý, kdo se jen okrajově pohybuje a i z uctivé vzdálenosti sleduje dění kolem automotive, že se něco zadrhává. Všechny ty smlouvy o dodávkách čehokoliv jsou hezké, ale platí jen do doby, než budou porušeny či vypovězeny. Tady platí, stejně jako i jinde tzv. "zákon padajícího h.... ". Ano, smlouvy často hovoří jasně, ale zkuste si vyskakovat na svého odběratele. I vy žijete v naději, že špatné období co nejdříve pomine a vrátíte se do starých kolejí. Pokud ale zásadně naserete svého zákazníka, mohou být vaše potíže mnohem zásadnější, To tito velcí velmi dobře ví a ani to nikterak nezastírají. A jelikož je naše ekonomika založena z velké části na subdodávkách odběratelům, kteří jsou mnohdy zase je subdodavaté, je to o to horší. Hrozně rád bych se mýlil. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 20. srpna 2019
SJMZávěr článku je příznačný nejen pro auto sektor: "Podřezávat si větev, na které sedíte, nikdy nebylo chytré, přesně to ale nyní Brusel dělá. A zjevně s tím nehodlá přestat".http://www.autoforum.cz/zajimavosti/regulace-eu-a-cina-posilaji-nemecke-automobilky-do-kolen-nemecko-je-na-pokraji-recese/ O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 16. srpna 2019
SJMZdar Bořku, svatou pravdu máš. Nakonec i odboráři křičí již roky "konec levné práce" a Andy říká, že nikdy tu nebylo lépe a senioři nikdy nedostali více a zase dostanou. Je faktem, že vyjma služeb, jsme dohnali západní cenovou hladinu ve všem, často i předčili. Máme naprosto srovnatelné ceny potravin, ošacení, spotřebního zboží, raketovým tempem doháníme v ceně bydlení, máme jedny z nejdražších telefonních a datových služeb, tak už zbývají jen ty služby občanské. Moje paní holička v zastrčeném kamrlíku dvora nevábného domu od července zvedla ze 100 na 130 (bez DPH 107 Kč), a to prý kalkulace vychází již nyní na 150, ale zatím se to bála takto skokově zvednout. Zvedli ji nájem a čeká na nové ceny energií, hlavně teplo, zkrátka takový běžný současný stav. MF se chlubí, jak zase vzrostl výběr DPH. No to je přece každému, kdo ovládá matematiku druhého stupně základní školy jasné, že z vyšší ceny se odvede v absolutní hodnotě více. Pumpováním kaček do st. zam (0,5 mil.) a důchodcům (2,5 mil.) se roztáčí klasická inflace, tzn. rostou ceny, znehodnocují se úspory, roste tlak na mzdy ve výrobní sféře a službách a ta zase tlačí na růst cen produktů, no a tím se dostáváme pomalu do inflační spirály. Tak sláva, všechno stoupá, ale? Je tu jedno ale. Viděli jste statistiku prodejů os. aut za červen? ČR, -15,5%, po Švédsku s neskutečným -52%, druzí nejhorší, nicméně oba trhy v rámci EU jsou poměrně marginální. Ale např. Francie -8,4% (pololetí -1,8%) a Německo -4,7% (pololetí +0,5%). Na červnových číslech z klíčových trhů je vidět bod zlomu, který bude mít pravděpodobně setrvalý stav a přinese nám patrně ještě pořádný bolehlav. O všem, co hýbe gumařinou