ShamboNení žurnalista jako žurnalista. Zatímco pan Jaroš v Blesku straší svoje čtenáře tvrdnutím gum s DOT staršími dvou roků, estonští novináři se rozhodli svým čtenářům představit výsledky testu vlastností pneumatik jen a jen na základě analýzy, měření a faktů. Takže o čem se v Blesku nedovíte? I když normy a vyhlášky povolují i během části podzimu užití pneu se zůstatkovou hloubkou dezenu nad 1,6 mm, takto opotřebená pneumatika hlavně na nesuchém povrchu vozovky již nezachrání prakticky nic. Málokdo z uživatelů si uvědomuje, že pneumatika s vozovkou se dotýká plochou, která není větší než lidská dlaň. Ovšem i to jen za ideálních podmínek. Na pneumatice se zůstatkem dezénu kolem 4 mm při rychlosti 75 km za hodinu se na mokrém asfaltu využije jen 74% styčné plochy. Při vyhláškou povolených 1,6 mm je to již pouze 16% styčné plochy. V brzdné dráze se rozdíl mezi novou pneumatikou a pneumatikou v polovině životnosti při rychlosti 80 km za hodinu zvýšil na 5-6 metrů. A to měření probíhala při teplotě +13 stupňů a na suché vozovce. Zde je vidět, že fuckoff postoj části zákazníků ,, tojedobrýtoještědojedu ,, je značně sebevražedný. Takže přátelé - pokud někdo z vás bude mít tu čest obsloužit na svém servisu pana Jaroše z Blesku, ukažte mu svou dlaň. Nic víc. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 12. října 2013
ShamboPřátelé, debata o DOT mi připomenula čerstvou příhodu ( opsáno ze zahraničních serverů ) o mezinárodní řeži, ve které jde také o značení pneumatik, ale jako vždy je vše trochu jinak. Hravá americká firma Iron cross innovations se baví nanášením bílých nápisů na vaše pneumatiky. Pochopitelně na zakázku a za pěkný peníz. Ukázky vidíte zde: http://ironcrossinnovations.com/gallery-tire-paint-lettering-alternative Mimo názvů světových značek si můžete objednat i blesky, lebky, hnáty a hromy. Američtí kreativci zdobili a zdobili, až narazili na právníky naštvaných Bridgestone. O co jde? Budete se divit jako já, ale část amerických zákazníků si přála ozdobit logem Bridgestone i pneušky, které byly původně vyrobeny někým jiným. A právě za nanášení loga Bridge na pneumatiky jiných výrobců hrozí americkým zdobičům jednak zákaz výkonu této bohulibé služby, tak i náhrada škody a soudních poplatků. A právníci jsou v USA drazí, taky chtějí jíst. Nevím nevím, ale už to, že si prostý Američan dotlačí do sídla firmy Iron cross innovations pár nákladních kol např. Yokohama a nechá si je přezdobit na Bridgestone je pozoruhodné a hodno obdivu. Bohužel strozí Japonci místo podpory těchto malůvek si další rozvoj lidové tvořivosti rozhodně nepřejí. Když jsem byl malý až maličký, tak jsme si na bílá trika za 15 Kčs z uzbecké bavlny stříkali fixírkou logo Firestone. Ještě že byla ta železná opona a japonští právnícina nás nemohli. To by asi doma byl mazec. A co vy, přátelé, jaký nápis si objednáte u Iron cross innovations? Já bych si na svůj náklaďáček na levé nápravě přál nápis ZCELA LEVÁ GUMA a na pravé nápravě TA PRAVÁ GUMA. Hlavu vzhůru, přátelé. O všem, co hýbe gumařinou
ShamboMichal - jak máš info z médií o DOT, jsi gumomachr. To jim můžeš rovnou říct, že pokud má někdo povědomí o běžné teplotě lidského těla a existenci lýtkové kosti, taky nejde operovat na sál. O všem, co hýbe gumařinou
ShamboČendo a ostatní, dobré ráno, kostel mám taky po levé ruce, ale v ruce jen jogurt. Bez tajemství. Ráno gumaře :) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 10. října 2013
ShamboPánové, a pak že se u nás nic nedá vymyslet a vyrobit! Ale dá, klobouk dolů: http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-60980980-smeral-mikrovlnny-reaktor-premena-odpadu-na-olej-uhli O všem, co hýbe gumařinou
ShamboPráce zdarma... pochopím, kdyby mi v oblíbené restauraci dali knedlíček dva navíc. Mne to potěší a jim neubude, pokud tam utrácím pravidelně a s chutí. Ale kdyby na mne majitel vyhrkl, že servírka Kamilka dnes roznáší zdarma a kuchtíci nedostanou zaplaceno, tak mi nebude chutnat. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 8. října 2013
ShamboHlavní problém není v produktech, hlavní problém není ani v koupěschopnosti, big big problém je v obchodní politice koncernů. Dnes se těžko dá počítat s růstem. Ale co koncern, to ideologie růstu. Proto jsem zde uvedl příklad akcionářů a NOKIAN. Když to stále nejde nahoru, tak to dočasně musí dolů. Ale když hodnota firmy aktuálně klesá, akcionáři vyšilují, firma oslabuje ( rating, úvěry atd.... ) a management divočí. A my se nestačíme divit, co se kolem děje. Večer snad najdu veselejší historku. Jednou se Hrouda divil, proč sem pořád tahám nějaké exotické kraje. No proč... tam se to jeví vše hezčí, veselejší a kultivovanější. Iluze. O všem, co hýbe gumařinou