Pneurevue.cz » Profil » Shambo

Příspěvky v diskuzích

ShamboČendo, nevíme zatím, u koho ČNB přezouvá, ale už budeš vědět, v čem se páni bankéři vozili. Pravda, bylo to na začátku krize... Třeba někdo poskytne svěží informaci: http://autoperiskop.cz/vozovy-park-ceske-narodni-banky-rozsiri-passaty/
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
 
ShamboPánové, geniální obchod - sám sobě si nastavím podmínky a nestačím počítat zisky. V našem gumařském životě by to vypadalo takto: na parkovišti banky XY si měřáčkem 15. listopadu překontroluji zbytkový dezén u služebních vozidel, nevyhovující šídlem eh... znehodnotím a obratem bance nabídnu své skvělé služby, mobilní servis, nové pneu s přirážkou za rychlost a doplatkem za inkaso v hotovosti. A tady to máte v reálu: http://www.novinky.cz/ekonomika/324391-cnb-loni-vydelala-pres-73-miliard-pomohla-oslabena-koruna.html
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
 
ShamboA máme v tom hned jasněji, pánové: http://ekonomika.idnes.cz/intervence-cnb-a-zavedeni-eura-dk9-/ekonomika.aspx?c=A140112_202233_ekonomika_ert
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
 
ShamboMichale, obávám se, že velcí bratři napříč světovým spektrem si nás už načipovali. Jde jen o to, kde je práh naší manipulovatelnosti.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
 
ShamboDobré ráno, přátelé pryže. Marco Tronchetti Provera se zbaví svého podílu 25,1% akcií v Pirelli i díky tomu, že podle něj ,, .. je řízení korporací již příliš složité na to, aby byly řízeny jako rodinné firmy.. ,, Goodyear na to jde úplně jinak - do užšího vedení koncernu je přizván vážený pan Michael J. Morell, který zastával mj. pozici zástupce ředitele organizace zvané CIA. Navíc pro prezidenta Obamu pracoval jako expert ve skupině pro otázky rozvědky a telekomunikací. Jak říkala Smrt z pera Járy Cimrmana ve hře Nizionář - po mne příjde jeden, ale ten je mladý, nový a nezakecá se. Takový je vývoj, přátelé.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
 
ShamboMichale, správný postřeh. Základem každého páru obuvi je podešev specifického tvaru z určité směsi. Pan Baťa by mohl vyprávět... http://www.youtube.com/watch?v=VR3qzzDixuY Svůj verrrrrkcajk odhazuji v dáli! Jinak - mohl by sis dát patentovat nápad na název pneu Barum Botas. Domácí, levná, neprůstřelná. Zkratka BA-BO. Hm, to by u EU genderově neprošlo. Tak třeba BO-BA?
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
 
ShamboČendo, dříve se nám takové politovánihodné případy stávaly ehm jednou za deset let.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
 
ShamboČendo, odvahu a trpělivost, jsem rád, že jsi vzpomněl klasiky Šimka a Grossmana. Situace, kterou popisuješ, se stala naším denním chlebem... Internet sem, internet tam.. super ceny, koupím levněji, jste drazí... Blablabla. Čestně řečeno - a s úctou k drtivé většině poctivých zákazníků - nejvíce hrozí nákupem na internetu občané, kteří mají problém na poště vyplnit složenku nebo najít v systému IDOS správný spoj na cestu do Pyšel. Já velmi často zákazníkům cituji jiný výrok z tvorby Š+G: nechci slevu zadarmo! I když kolikrát bych spíše potřeboval pomoc motostřelecké divize majora Ticháčka.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 11. ledna 2014
 
ShamboPoo, Michale a všichni kolegové dobré poledne: - v realizaci nákladních pneu je prodej u velkých prodejců koncipován tak, že obchodní přirážka = cena prodeje - cena na faktuře není zásadní, prodej na úrovni nákup +1%-1,5% je běžný, rozhodující jsou finanční výnosy z bonusů za plnění ukazatelů blablabla výrobce. A protože bonus je směřován výrobcem na k-u-s-o-v-ý výkon dealera, tak to podle toho na trhu vypadá: 1/ prodám kusy 2/ kalkuluji s bonusy. Pokud mám zakalkulovat do ceny prodaného výrobku třeba jen reálné náklady na logistiku ( sklad a hlavně náklady na rozvoz k zákazníkovi ), tak ta 1,5% marže stačit nebude.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 10. ledna 2014
 
ShamboPřátelé dobré ráno, velmi zajímavé poznatky, děkuji všem za kolegiální výměnu názorů! Zatím jen čtu a sleduji, přispěji později!
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz