Pryži zdar. Pokud hovoříme o reálných nákladech (sorry - dřinu, nazvedané megatuny a záda v kelu dnes vynechám...), tak dříve než později musejí prodejci nákladních kol přehodnotit a zvýšit ceny na manipulaci a dopravu zboží k zákazníkovi a náklady na likvidaci. Dlouhodobá tradice (hloupá a sebevražedná) dopravovat nákladní pneumatiky "zdarma" vlastní dopravou na dvorek kamkoliv v počtu kus-dva- tři je nášlapnou minou, která přivede k vykrvácení části prodejců. Pokud kvílení o nízkých maržích na vše a všude je jen z části pravdivé, dostává rozpočet těchto subjektů pokouřit. Likvidace - pochopitelně mám na mysli ne-eltmu. Roste náklad na likvidaci jako takovou a opět - ouvej - se ten šrot musí odvézt odněkud někam. Zvýšení cen nemusí být brutální, dejme tomu že v první fázi 15-20 euro na kus by mohlo pomoci poctivým dodavatelům a nevydusit zároveň odběratele. Máme tady jen takový nešvar. Dodavatelé - raubíři, kteří umějí, ale nechtějí počítat. Bohužel, dohoda nehrozí a rozhodujícím faktorem bude zásoba krve a krevní plazmy v končetinách konkrétních soudruhů. Doporučuji všem konzumovat ve větším množství krvavou tlačenku a jelita.