romanPneunm: 1) K objednání. Ano, s tím souhlasím. 2) K těm rotacím gum: Též souhlasím. Může se stát, že řízení potom potáhne ke straně. Po prohození gum tento problém zmizí. Někdo mi říkal (člověk od Pirelli?) že je to dáno změnou průměru pneumatiky na vnitřku/vnějšku při provozu vozidla se špatnou geometrii. S tímto problémem jsem se setkal již mnohokrát a proto prohazuji gumy mezi sebou jen na jedné straně vozidla. O všem, co hýbe gumařinou
romanPneunm: To je sice pěkné, ale u mě je problém momentálně v tom, že mám úplně plno a jen jedno stání a navíc jsem na všechno sám. Takže i kdyby chtěl zákazník nové gumy teď hned, tak nemám volné místo na heveru a nejsem magor, abych někoho vyhnal z heveru se slovy "zmiz, mám teď lepší kšeft". Najdu bližší termín, ale teď hned? To opravdu neumím. Tohle nemá s internetem nic společného. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. listopadu 2020
romanPneunm: Máš pravdu v tom, že dříve u mě též neplatilo rovnítko mezi hmyzem a prací bez objednání, nicméně teď tomu tak je. Alespoň u mně. Stálý klient včas zavolá a sdělí mi své přání a zeptá se resp. dohodneme se na termínu. Hmyz volá: "Teď mi převezli gumy a potřebuji je dnes obout"... O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. listopadu 2020
romanJá osobně se bráním online objednávacího systému, ačkoliv můj web "to umí". Důvod je ten, že při telefonickém nebo emailové objednání nejprve zákazníka vyzpovídám o stavu a nabytí jeho pneumatik a na tom základě nabídnu termín na přezutí. U online objednávek bych o tento "výslech" přišel, což nechci. Zaměstnance nemám, všechno dělám sám. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 11. listopadu 2020
romanJá objednávám na přesný čas již přes 10 let a nemohu si stěžovat. Stálá klientela si na tento způsob zvykla a je spokojena. Nejbližší volný termín mám na 20.11. a moji zákazníci to akceptují a většina hmyzu letí bzučet jinam, kde to budou mít "ihned na počkání". O všem, co hýbe gumařinou
středa, 11. listopadu 2020
romanVěřím tomu, že se zlepší i pozice "muklů" v malých pneuservisech. Řada pneuservisů se začíná konečně ozývat a bránit svůj píseček, což je jen a jen dobře. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 11. listopadu 2020
romanPM: 1) Osobně mám web aktualizovaný klidně denně, když je to nutné, jelikož se o něj starám já osobně. 2) Spíš si myslím, že pneuservisy jsou momentálně v takové situaci, že hodně bzučících zákazníků bere pneuservis jen jako "mukla na práci" a na nákup pneumatik jde zcela automaticky do webshopů resp. přes webové cenové srovnávače se prokliká k těm nejlevnějším. Jistě, existují výjimky, ale těch tak moc asi nebude. 3) Pneunm: Souhlas, dělám to podobně pomocí emailů atd. O všem, co hýbe gumařinou
romanPokud bzučí, ale je ochoten platit, tak to lze určitě překousnout. Horší to je, když bzučí, vyhrožuje, ale platit nehodlá, jelikož ví resp. slyšel o existenci nějakého dobroserova. Pak je lepší použít Biolit a provést okamžité odhmyzení a okamžité přesměrování hmyzu do "pneuservisní charity". O všem, co hýbe gumařinou