romanJe fakt, že "netěsný starý knot" bývá častou příčinou úniku vzduchu, takže máme i mimo sezónu další práci. Zákazník pak teprve pozná, proč to stálo u někoho jen 150Kč a proč to u nás to stojí sice 2,5x tolik, ale je to trvalé řešení. O všem, co hýbe gumařinou
romanJá už to neřeším. Máš nové gumy od jiného prodejce? Stav se až budu mít přezuty "své" gumy tj. za 14 dní. Chceš moje gumy? Tak povídej a termín najdeme co nejdříve. A funguje to... O všem, co hýbe gumařinou
středa, 29. listopadu 2023
romanDocela dobrá sezóna. Otravní hmyzáci byli rázně odehnáni a nebyli obslouženi, stálá klientela mě v pohodě uživila jak prodejem gum, tak i přezouváním gum. Teď si musím zregenerovat šrámy na těle a na jaře pokračujeme. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 25. listopadu 2023
romanJe fakt, že práce rukami je v současnosti nejhorším (a relativně špatně zaplaceným a náročným) způsobem pro vydělávání peněz. Do důchodu snad to už vydržím. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 1. listopadu 2023
romanTaké jsem zažil něco podobného. Než mít takového "zákazníka", tak raději nemít nikoho. Doufám, že ostatní servisy v okolí dostaly echo a zachovají se k tomuto "zákazníkovi" podobně. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. října 2023
romanJá jsem cenově pod úrovní velkých servisů, ale zase jsem logicky dražší než servisy v mém okolí, jelikož jsem na rozdíl od nich plátcem daně - takže cenově jsem asi někde uprostřed. Velice často se setkávám s tím, že spousta lidí chce mít na autě namontována co největší kola, a pak se diví, že je to x krát dražší než to bylo na jejich původní "fabce" se 14" koly a začne vymýšlet ptákoviny, aby jej to pokud možno stálo stejně jako u té původní "fabky". O všem, co hýbe gumařinou
středa, 27. září 2023
romanNevím, jak u vás, ale u mně nejvíc řeší cenu lidé v novějších vozidlech vyšších tříd než lidé s letitou Fábií, Octavii nebo Felicií. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 27. září 2023
romanPM: Nápad to je dobrý, ale.... Dostat ceny do přezouvacího kalendáře je to poslední. Majoritní část naší populace má jediné kritérium a tím je cena výrobku či služby. Většina telefonátů začíná slovy: "Dobrý den, za kolik máte XYZ?" Markety to vyřešily tak, že "drží" všichni spolu stejnou cenu. Rohlík stojí všude stejně, stejně jako chléb, mléko atd. Rozdíly jsou žádné nebo minimální a pokud, tak pouze kosmetického rázu. I ceny v akcích bývají stejné nebo s minimálními rozdíly. V naší branži je větší konkurence, takže sice můžeš zavést "sezónní" kalendář, ale pokud to neudělají i jiný, tak to nevidím moc růžově a opět ten nejlevnější to vyhraje a bude si moci koupit dokonce i 2 misky rýže. To, že může být (i bývá) odfláknuté je druhou věcí, ale jak říká český zákazník: "Ta cena byla skvělá". O všem, co hýbe gumařinou