MichalHroudo to víš, že je, ale dal jsi hřebíček do rakve tohoto týdne, který považuji za počátek rakve gumárenského byznisu v ČR, po tom, co všechno jsem se tento týden dozvěděl, jaký sviňárny se dějou... O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 24. srpna 2012
MichalTo nemá logiku. Proč vůbec někdo účtuje při osobním odběru poplatek? To je přece podvod? Když si něco odeberu osobně, tak žádné náklady na dopravu a manipulaci nevznikají, neměl by tam tak být žádný poplatek a už vůbec ne manipulační. Tak na co pak ty zákony o ochraně spotřebitele jsou? Na hovno.... O všem, co hýbe gumařinou
MichalProblém je, že ač pan taxikář dluží šílený prachy snad každýmu, že mu ty gumy budou stejně dávat dál, za prvé proto, aby měli odběr a mohli se vytahovat, kolik toho udali a za druhé, že by se na ně pak vykašlal úplně a nezaplatil jim už vůbec nic, protože co se mu v našem státě stane, když nezaplatí? nic...to je na tom to nejhorší.. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 23. srpna 2012
Michalhttp://eshop.skoda-auto.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_10001_10051_62001_-11____ProductDisplayErrorView teda ale ty autorizáky to nemají úplně za špatné ceny, obutý kol za 3111 s Nokianem a diskem, to není přemrštěný. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 21. srpna 2012
MichalNa těch novinkách je zajímavá diskuze a mnohdy se těm lidem ani nedivím, že si chtějí vozit svoje díly, ona je totiž aspoň částečná záruka, že Vám ty díly do toho auta opravdu namontují. Ono proplachování a čištění olejových filtrů, výměna jen půlky oleje je v mnoha autoservisech běžná věc. To není jako u gum, naštěstí pro nás teda, protože těžko můžete zákazníkovi naúčtovat nové pneu a dát mu tam nějaké jeté:-), ale jak běžný člověk pozná, že ty rozvody s kladkou jsou vyměněný, že vyměnili vodní pumpu a místo 4,5 l nového oleje to nezředili 2 l a co horšího, že nenaúčtují třeba orig. rozvody a nedají nějaké ty sračky z auto kelly nebo olej starline místo shellu. Tady kdyby člověk věděl, že si fakt platí za kvalitu, tak by se na tyhle partizánštiny vyprdnul. Já sám jsem si tím u svého auta prošel několikrát. zaplatil jsem v autoservisu za orig. destičky a kotouče a po roce to začalo vibrovat a kroutit se a destičky se drolili po hranách. Když jsem jel do jiného autoservisu, tak mi řekli, že podle těch údajů a vůbec toho, jak to vypadá, to rozhodně orig. nejsou. Jenže tohle se děje i v autorizovaných a to je snad ještě horší. Teď jezdím do autorizované škodovky, ale do takové, kde je webkamera nad každým stáním a člověk se může celý den dívat, co na tom dělají a hlavně, jak dlouho to dělají. Ona to sice není záruka, ale zase všechno za co jsem zaplatil, tak dali opravdu origo a doba práce přesně seděla, tak aspoň je snaha. přitom si myslím, že na jedné straně ty lidi za ty díly chtějí ušetřit, ale na druhé, kdyby věděli, že ta kvalita tam opravdu je, tak by si i připlatili. Jenže to bychom nemohli být v ČR, kde vyčůránci, podvodníci a vochmelkové rostou jako houby po dešti. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 18. srpna 2012
Michalhttp://www.novinky.cz/ekonomika/276343-cesi-nosi-do-autoservisu-vlastni-dily-ale-vetsinou-marne.html tady je to taky O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 18. srpna 2012
MichalV televizi ve čtvrtek byl rozhovor s nějakou majitelkou restaurace a říkala, že ji zákazníci nutí, aby si mohli přinést svůj vlastní chlast a jídlo. Prý na to prvně nechtěli přistoupit, ale kvůli konkurenci museli. O všem, co hýbe gumařinou
MichalTak jestli ano, tak to zase není nějak extra nabídka. A já vidím, že jsem dobře udělal, že jsem nevzal Dunlopy, pan taxikář 195/65/15 Dun. 4D za 1375 Kč včetně dopravy, 394 ks. O všem, co hýbe gumařinou