MichalFerdo, jasně v pohodě, vždyť já to taky beru. v tomhle máš naprostou pravdu a to je ale i to o čem mluvím. kdyby místní zastoupení a hlavně ty lidi, kteří to tam v kravatkách ve svých teplých židličkách vedou, měli prostě nějakou hrdost a dívali se i doleva a doprava, vytáhli hlavu z vlstního zadku a mysleli na ten trh a pomáhali mu a ne z něj jen vysávali peníze a mělo prostě nějakou kulturu, tak se prostě bude dýchat lépe. Prostě aby to byly schopní lidé (jako jsou třeba na svých místech Merta, Šafránek v pirelli nebo Lukáš Pavelka), kteří budou kopat za zájmy svého trhu, protože i u nich se to pak obrátí v prospěch, protože ta daná značka tady bude mít prostě dobrou prodejní kulturu a to zastoupení se o ní bude starat, aby tady odběratel měl plnou podporu z jejich strany a oni mu budou dělat mantinely. Jenže to tady prostě není, např. ty koupíš od nokianu gumy a hned od nich v zápětí dostaneš cross check do tlamy v podobě dvou polských velkoobchodů, který od nich nakoupí půl milionu gum. To nebyla žádná chyba nebo omyl, že jim to prodali, to byla čistá rána z milosti spoustě tuzemským odběratelům, který se jim velice rychle vrátil jako bumerang. Ale zastoupení, které se o svůj trh stará by tohle nikdy nedopustilo. Já mám kamaráda, který má zastoupení na řezné nástroje z německa. Dělá tady tomu zastoupení pro celou čr a to má tak neskutečná pravidla a funguje mu to už deset let a pořád stejně krize nekrize. Vydělává na tom on i jeho odběratelé a pořád to šlape. A jemu se nestane, že by se sem někudy bokem přivezlo to stejné zboží o polovinu levněji, protože on tomu dává tak neskutečnou kulturu i cenovou, že ty odběratelé nemají důvod to tlačit ze zahraničí. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. prosince 2012
MichalFerdo kopeš do mě zbytečně. Mě poláci serou jako národ, ale jak jsem napsal, obchodníci jsou to dobří, to se jim upřít nedá, pro mě je to národ, který mám rád asi jako ukrajince a beru je jako jednu sebranku. čímž neříkám, ať si tam gumy nekupujete. Kupujte, protože ono vám prakticky nic jiného v tomhle bordelu nezbývá. Já si budu kupovat pořád kde jsem zvyklý, ale nepředstavitelně mě sere, jak jsou ti poláci rozlezáví a serou se tam, kde nemají prostě co dělat. Já podporuju ryze český velkoobchod a firmu, která je ryze česká a pořád mi to stačí, to že kupují od importérů, kteří daní v cizině je už jejich problém, ale za mě to daní tady, stejně jako já za svoje zákazníky. Ale jde o to, že když si sem ty hajzly pustíme, tak to dopadne podobně jako, když se sem pustili řetězce typu carefour, tesco a jiné. A kolik živnostníků, kteří tehdy v malé privatizaci chtěli poctivě podnikat kvůli tomu zařvalo. O to tady jde, to se prostě může stát, když si sem ty cizince ať už jsou to poláci, američani, francouzi a čínani prostě pustíme. Ne o to, jestli tady zaserou trh svýma gumama, ten už je tady tak zaflákaný, že už ho to nějak zvlášť neovlivní. Ale to rozhodně neber osobně, ale je to stejné, jako když čtu na různých diskuzích reakce lidí na české škodovky, pořád všude čteš, jak je škodovka špatná, ale přitom by měli být minimálně hrdí, že ji vůbec máme a že nějaká auta vyrábíme, i když to vlastní němci. Tady se prostě vytrácí jakákoliv národní hrdost a vůbec si své zájmy prostě nebráníme a když přijde nějaký trotl z polska, tak z něj padáme na prdel, jaký to jsou obchodníci. Já vím, že my to neovlivníme ani nezachráníme, ale proč máme dělat kurvu celý evropě. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. prosince 2012
MichalJojo, já jsem ten časopis dostal taky, ale upřimně to na Pneurevue nemá:-), taky jsem se docela divil na odpovědi. Já sám o sobě se oprav litých disků docela bojím, maximálně dělám lakové opravy a opravuju rýhy od obrubníků, ale když chce někdo rovnat disk, tak to beru do Pneuservisu Vulkán, tam se mi osvědčilo, že jsou šikovný a dělají to opravdu dobře a kvalitně. Ale někdy mě fascinují někteří místní fajnšmekři, kteří když jsme se bavili tak to řeší mnohdy palicí a kusem prkna (myslím opravdu lité disky, ne ocelové), že to prý někdy jde, což je podle mého velký velký hazard jak z diskem tak především z bezpečností. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. prosince 2012
MichalTo je stejně v háji. To mi řekněte proč si takovéto stroje nemůžeme vyrábět sami. Byly jsme země, která měla jednu z nejkvalitnějších ocelí a vůbec vyspělý průmysl, který nám mohl kde kdo závidět, měli jsme desítky ne li stovky průmyslových podniků a kde jsou dnes? rozprodané cizím firmám, které to poslali do háje, aby jim zmizela konkurence, nebo to vytunelovali, rozkradli..to by jeden blil když to vidí. Takovéto stroje se mohli vyrábět u nás a byly by určitě desetkrát kvalitnější než italský a rozhodně více než čínský. ach jo O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. prosince 2012
Michaltak pneub2b má další dva dodavatele: Reifen Krieg GmbH a Art-Gum Spólka z o.o. Znáte je někdo? mně to vůbec nic neříká. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. prosince 2012
MichalHroudo, tak to Ti moc gratuluju k novému přírustku. To jsi si udělal předčasného ježíška.:-) A Ty se vůbec neboj, Ty jsi poctivý dříč, Ty budeš mít práci pořád, o to se opravdu neboj! O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 6. prosince 2012
MichalObchodníci to dobrý jsou, to jo, to už od doby těch jejich slavných stánkových trhů. Ale hlavně jsou to především velký švindlíři, viz ta jejich technická sůl a kdoví co to všechno ještě proběhlo. A tak to bude i s gumama, jen co se tady otrkaj. Já bych v životě od takových leváků nevzal ani ventilek, i kdyby mi tu gumu prodávali za 100 Kč...tady je vůbec špatně, že si jako stát necháme líbit, aby se na náš trh dostali a zaplavili ho svýma aušusama, to je celej ten podělanej schengen O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 6. prosince 2012
MichalPodívejte co mi dnes přišlo od nějakého poláka, takže se sem chystá další polskej aušus, který bude hledat lidi typu škarka, aby jim zvyšoval zisky a zasral to tady dalším šméčkem: Vážení,
Od 10 let se specializujeme na internetovou prodej pneumatik a jsme největší firmou v této oblasti v Polsku. Dodáváme zboží do mnoha zemí v Evropě (do Německa, Francie, Itálie atd., nyní zahajujeme činnost i v České republice. Naši zákazníci objednávají na internetových stránkách, např. www.oponeo.de či www.oponeo.co.uk atd., česká verze je v přípravě. Prodej se rozvíjí velmi dynamicky a zajímá nás spolupráce s jinými firmami, od kterých bychom mohli kupovat pneumatiky a které by pak posílaly je zákazníkům - v České republice a také mimo ČR do zahraníce. Náklady na dopravu by byly samozřejmě na naší straně. Zajímají nás dva druhy spolupráce:
- nakupování u Vás pneumatik a kol pro maloobchodní zákazníky našich internetových obchodů v Evropě,
- objednávání u Vás větších počtů pneumatik pro náš sklad v Polsku.
Níže najdete několik aktuálních údajů o naší společnosti:
- od roku 2001 přes 900 tisíc zákazníků objednalo zboží v našich internetových obchodech
- od roku 2007 jsme kótovaní na Varšavské burze cenných papírů
- v roce 2011 náš příjem činil 41 milionů eur
- v roce 2011 jsme prodali přes 700 tisíc pneumatik
- máme sklad pro 200 tisíc pneumatik
- zaměstnáváme přes 100 osob
Pokud by Vás takový druh spolupráce zajímal, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo mailem.
S pozdravem
Marcin Strzyżewski
Specjalista ds. obsługi zamówień i interwencji na rynku czeskim
Specialista na Českou republiku
marcin.strzyzewski@oponeo.pl
OPONEO.PL S.A.
www.oponeo.pl
Tel.: +48 52 3418 848
Fax : +48 52 3418 850 O všem, co hýbe gumařinou
MichalJá mám prakticky podobnou zkušenost jako Hrouda, v první fázi sezony se o to nikdo nezajímal, pak to motali s vnitřní hlučností, ale v poslední době se to povědomí o štítkách začíná pomalu projevovat, ale že by prodej konkrétních pneumatik ovlivnili štítky tak to ani omylem. Já jsem se osobně co se konkrétní vlastnost ze štítků týče, tak pouze přilnavosti na mokré vozovce a to řešili čistě místní pražští zákazníci. Tady je obecné povědomí mezi řidiči, že zimní pneumatiky nemají úplně rády čistě mokrý povrch a tak je tato funkce zajímala. Zde mohu potvrdit, že díky tomu stoupnul prodej Yokoham, které v mnoha rozměrech mají vlastnost na mokru hodnocenou A, ale že by to nějak ovlivnilo prodej jiných značek třeba jen proto, že mají E, to určitě ne, prodávali se prakticky totožně jako loni bez štítků. Co se týče administrativy, tak já osobně jsem se na to připravoval od července a žádné velké náklady jsem s tím spojené neměl, spíš jen časová náročnost tím vzrostla. Osobně si myslím, že teprve letní sezona ukáže, jak štítky dovedou prodej ovlivnit. První zkušenosti se štítky