MichalJá částěčně souhlasím s Gumařem 1 a naprosto souhlasím s BIBEM. Možná bych to viděl jinak, kdybych nebyl v Praze a neměl kolem sebe šílené množství autoservisů, které se mezi sebou masírují naprosto šíleným způsobem a už padají i hlavy a mezi pneuservisy ani jedna. Já kdyby nám úřad povolil menší stavební úpravu, tak bychom chtěli udělat geometrii, protože jsem sondoval, tak geometrii v nejbližším okolí nemá nikdo a i ty servisy říkali, že by k nám dávali auta na geo, že s tím musí jezdit daleko a někteří buď nemají místo nebo prachy. Ale to se letos ukáže, peníze na to mám, ale uřední šiml je ku*va, tak uvidíme. Ale do olejů, rozvodů a jiných mechanik se určitě pouštět nebudu. Jsem rád, že mi ty autoservisy vozí auta na přezutí a mám z toho slušný zisk. Někteří to neumí a ti, co to zkusili s těmi učni, tak od toho skoro všichni upustili, ony stačí dvě stržené patky na 225/40 R18 a roupy je při cenách gum přešli, nebo dělají jen do 15" plech a na alu stejně vozí sem. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 1. února 2013
MichalAnonym: kurňa podepisujte se třeba hvězdičkou nebo tečkou. Teď nerozumím já, bavíme se o 205/55 R16 91V T001? Já mám teda na Bridge tak kolem 53%, takže tady moc nerozumím, jak to myslíš. Michelin mám ve 205/55 R16 91V za 3198 malo což je oproti 3620 dost velký rozdíl a v případě 195/65 R15 91T En. Save G1 je to z 2673 na 2435 dost podstatný rozdíl.No a kde máme Continental, ten je cenově sundá oba jak mich. tak bridge..já tím chtěl jen říct, že ta bridgestona je tím pádem totálně odvařená, pokud jdou cenově nahoru. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 31. ledna 2013
MichalChlapi trochu mimo téma. Zdá se mi to, nebo Bridgestone ty maloobchodky u letních oproti loňsku zase zvednul? T001 205/55 R16 91V letos 3098 loni 3000. Tam je všechno jinak než v normálním světě už několik let a koukám, že v tom hodlají pokračovat. Už takhle se jich prodá nula nula prd a v okamžiku, kdy to michelin tak brutálně sundal myslím, že nemá smysl se tou značkou dále zabývat. nebo mám blbej ceník? O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 31. ledna 2013
MichalJo ale mimochodem, když se dívám co co stojí, tak to rozhodně nezvedli o 1% jak se Kalousek z Nečasem dušovali, na něčem to vyrostlo i o celých 21%. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
MichalBIB: práci jsem upravil hned, to by se pak blbě dělalo, tam nebylo na co čekat. Zimní gumy jsem nechal a jen změnil sazbu, u letních pojedu už podle nové sazby i ve výpočtu. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
MichalSJM: já Ti to také strašně moc přeju a věřím, že se Ti bude dařit! Zároveň ale doufám, že na gumařinu a nezanevřeš, neopustíš ji a nás tady nezapomeneš, to by byla škoda:-( Tvé příspěvky mám strašně rád. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
MichalBořku máš naprostou pravdu, je to fakt. Na druhou stranu, když jsem se vcítil do jeho pozice, nedivím se mu jak to řeší, on si to moc dobře uvědomuje, ale při té masáži tady chápu, že se bojí o to, aby tu práci vůbec měl. Mimochodem jak popisuješ tu svojí akci s geoškou, tak to je hodně vychytaná akce, proti tomu nemůže nikdo nic říct, je to férový, ziskový, fakt hodně dobrý. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
MichalMorisi to jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Jenže ona bohužel každá mince má dvě strany a oni prostě mnohdy neví kudy kam. Ono je to taky o tom, že autoservisní trh je na tom prakticky podobně jako my a tam si myslím, že je to ještě markantnější, protože autoservisů je na každém rohu pět. Trh je přesycený, lidi to ví a tak tlačí na cenu, jinak půjdou ke konkurenci. Lid nemá peníze, šetří kde můžou, do toho si přečtou ve světě motorů, že se nemají bát a říct si o slevu, protože je velká konkurence. Takový článek tam opravdu byl, sice se týkal prodeje nových aut, ale lidi si to pak logicky vztáhnou na všechno a všude to skončí. Ono je to těžké. Když Vám třeba vedle otevřou konkurenci a vymastí velkou ceduli, geometrie za 400, vyměna oleje za 700 nebo já nevím, tak jim prakticky nic jiného nezbývá, než jít s cenou dolů, aby se udrželi. Ten počet zákazníků, kteří kvalitu ocení je naštěstí pořád hodně, ale taky bohužel roste počet zákazníků, kteří by to ocenili, ale cena u nich rozhodne a pak ti, kteří jdou jen po ceně a obávám se, že těch dvou druhých skupin bude přibývat čím dál víc. Konečně obyčejný člověk uvažuje jinak, jede kolem, na jedné straně uvidí geometrii za 800 a na druhé 400, tak kam půjde? řekne si, vždyť mi to udělají stejně, tak půjde tam, kde je to levnější a má radost, že ušetří, do toho začali masáž i autorizované servisy, protože ztratili mraky klientů a potřebují je dostat zpátky. třeba v naší místní škodovce je kontrola geometrie za 199 bez daně a když se i srovnává, tak to stojí 600 Kč s daní a to je autorizák, tak co jim pak jiného zbývá. Oni by leckdy i tu cenu rádi zvedli, ale prostě nemůžou. Spoustě autoservisům taky skončili zlatý časy tím, že jim pojišťovny nejdou už na ty švindli s těma bouračkama, jak se ještě před dvěma lety zvesela keťasilo. Kdy přes smluvené likvidatury opravovali zadní nárazník u octavie s lakováním za 35000 a pak se šábli na polovinu s likvidaturou, která měla peníze za náhradní auto po dobu opravy. Pojišťovny si tyhle kšefty začaly dělat mezi sebou samy, domluvily se ve svých smluvních servisech a ty ostatní z toho vynechali. Já jsem byl včera na návštěvě v jednom autoservisu, co jim v sezoně vozím gumy, velmi slušný, velký servis, fakt profi, žádná pobočka auto kelly, tak jsem se šel zeptat, jak se daří. Propustili jednoho mechanika, lidi když dají auto na prohlídku, tak výslovně řeknou, že nechtějí kontrolovat to a to, že to si vymění nebo doplní sami, že za to nechtějí platit, takže ať vymění jen olej, na klepání na nápravě ať se vykašlou, až to bude dělat víc a ten olej je v kufru z auto kelly a kotouče teprve přijdou přes znamýho, který má bráchu v auto kelly, že mu to dá za nějakou super cenu nejlépe bez daně. Docela jsem koukal, ptal jsem se, jak to řeší. Jen pokrčil rameny a řekl, že když je vyhodí, tak už se nevrátí, půjdou ke konkurenci vedle a oni nebudou mít peníze ani z té práce. Do toho jim prý vyvstal problém, že firmy s větším aut jsou oslovováni prodejci náhradních dílů a dávají jim pomalu stejné ceny jako když to kupují oni z velkoskladů. A do háje je poslat nemůže, protože má peníze aspoň z té práce když o ně přijde a to by bylo ještě horší. Noví zákazníci se nehrnou a když už jo, tak chtějí slevy rovnou. Do toho musí pořád upgradovat diagnostiku, protože nových aut je čím dál víc a stojí to peníze a rozhovor končil tím, jo kdybych dělaj jen pneuservis a jen přezouval, tak je mi hej jako vám....no v duchu jsem se zasmál:-))) a vzpoměl jsem si na Hroudu jak tu psal o těch cedulích. Oni si pak začnou myslet, že ty gumy jsou výborný šolich, za snadno vydělané peníze a že pneuservis nebude potřeba a zvládnou to se šikovným učněm a ono to tak není. špatně opravené gumy, aby se ušetřilo tak naklepáváky na alu disky, ventil vymění jen někdy a nějaké pootáčení to je zbytečný a pak to takhle dopadá. Mě od mala doma učili, že když někdo řekne, že opravuje a umí všechno, tak zpravidla dělá polovinu všeho blbě. Takže ono je to v prdeli úplně všude.... O všem, co hýbe gumařinou
středa, 30. ledna 2013
MichalJá stejně nechápu jednu věc. Naši slavní zákonodárci nás krmí nesmyslnýma zákonama, nařízením a někdy vyloženě blbostma, ale že rezerva není v zákoně povinná, to nikdo neřeší, aspoň ta pitomá dojezdovka by v každém autě měla být. Je mi jasný, že takový ty velký mrchy, BMW a spol. ty rezervu nemají, ti by si ji stejně neměnili, ale že to není povinný v takových fabiích a octaviích, to je docela blbost. já si nedovedu představit, že bych jel bez rezervy byť jen na druhý konec města. Vždyť ten luxus, že si můžu bez problémů někde i dál od civilizace v klidu přehodit kolo a za 10 minut frčet dál je k nezaplacení. O všem, co hýbe gumařinou