Michalúryvek z novinek: Praha proti kroku bulharských úřadů protestuje a záležitostí se začal zabývat i premiér Petr Nečas. - ten by měl radši držet hubu, nebo už mu čez dal příkaz, aby zakročil, když ho platí? O všem, co hýbe gumařinou
MichalTak jsem koukal na ten Riverworld, to je opravdu chatová osada u Berounky, to se tam schválně zajedu podívat, až pojedu přes černošice, co to je za barák....to snad ani není možný, co se tady v tom státě děje... O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. února 2013
Michalhttp://www.novinky.cz/domaci/293743-na-uradech-prace-panuje-chaos-frustrace-i-nasili.html - občánská válka začíná... O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. února 2013
MichalBroukPytlík: no, kéž by na ně došlo, rozhodně by jim to prospělo, kdyby ty prachy za ně museli zaplatit. Asi jsem naivní, ale já si od toho institutu nespolehlivého plátce, který teď bude zaveden slibuji rozkrytí právě těchto sviňáren, o kterých píšeš. To by se jeden posral... O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. února 2013
MichalProblém je, že u toho joudy to moc na levárnu s DPH nevypadá, to spíš u těch co to vozí z ciziny a šmelí tam s DPHčkem. Ale tenhle to bere v čechách a to moc švindlovat nejde. Spíš by mě zajímalo, kdo stojí za takovýma firmama jako je Avidox atd. protože to co mi chodí za ceníky, to jsou ceny, nad kterými mi zůstává rozum stát. Tvrdí, že to mají z anglie a beneluxu, ale je mi to nějaký celý divný... O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. února 2013
Michal..že výrobci sklidili, co zaseli a bohužel to začneme pociťovat pochopitelně všichni. Já se už před dvěma lety tohoto bál. Tohle bylo naprosté podnikatelské diletanství. Každý přece ví, že žádnému odvětví, žádnému trhu nesvědčí, když jsou na něm zaznamenávy velké výkyvy. A to se stalo před 2 lety, kdy letní pneumatika zásadním způsobem podražili, prý v důsledku kaučuku. že by to byla zase taková kaučuková krize o tom nemůže být ani řeč, prostě se to hodilo. Na světových trzích kaučuk nějak neklesá a pneumatiky se slevňují a jdou hodně nízko. Mnoho firem má znehodnocené zásoby a křivka nám pro změnu padá strmně dolů. Kdyby tehdy výrobci udržovali nějakou rovnováhu a nebyly to takové výkyvy, tak to mohlo vypadat jinak. Spousta lidí, kteří jezdili na letních na nich jezdit přestali, protože se najednou cenově dostali pomalu k zimním a spoustě lidem se to nevyplatilo. Kdyby letní byly stále o tolik levnější jako tomu bylo v roce 2010 vůči zimním, mohlo být vše jinak. Teď to musíme nějak přetrpět a přežít. Jaké následky to bude mít, to se ukáže za pár měsíců. Pneumatik je moc. Myslí si to většina oslovených
úterý, 19. února 2013
MichalBIB: samozřejmě u těch kteří dělají s koncovými to samozřejmě problém není, ale z hlediska velkoobchodu to moc reálné chtít po někom platbu předem za předobjednávku, nebo za hotový není. Spousta odběratelů ty peníze ani nemá, takže by předobjednávku hned ani zaplatit nemohli. Vemte si jen, kolik peněz je třeba v pitomých pár sadách u 225/45 R17, koupíte 4 sady a skoro 40 tis v prdeli...což spousta odběratelů hlavně těch malých nemůže v tom držet půl roku takový prachy, objednáte 150 gum v základních rozměrech a přes 200 táců je utopených na dlouhou dobu. Já vím, že si to dost odporuje s tím neplatičstvím, ale když jim tu předobjednávku se splatností nedají, tak nebudou mít ani ty prodané gumy a velkoobchod je na těchto zákaznících závislý a někteří zákazníci vyloženě vyžadují platbu na fakturu a do toho, jak se te zákazník bude chovat za půl roku za rok, to nevíte. Já jim jejich pozici na trhu rozhodně nezávidím a jsem rád, že dělám s koncovými, ale do jaké míry to budou VO ještě v tomto duchu trpět je otázka. Já si úplně nemyslím, že by to trh nějak zvlášť spasilo, kdyby s tím přestali všichni a šli s tím do ulice, akorát by někteří odpadli, ale vzniklo by jiné imperium, které by mohli mít následky ještě více nedozírné. Na druhou stranu spousta servisů a já to vidím kolem sebe, když se mi přijdou ještě mnohdy chlubit, jak s někým vymetli. Samozřejmě uspokojují prvně závazky vůči výhradním a ti VO ti prostě musí počkat, ale to, že ta mnohdy berou gumy, které potřebují hned a které třeba jinde nejsou a ten VO jim vytrhne trn z paty to už nevidí. Samozřejmě, že zrovna Vraník je úplně jiný případ, protože ten sám o sobě má velký problém s klesající cenou u nových gum, takže oni už to mohou točit hlavně na těch nákladních, ale jelikož všichni víme, jak vypadá segment nákladních pneumatik a v jakých je sračkách, tak to nevidím dobře. Já myslím, že tohle je taková snaha o poslední záchranu navýšení čísel, která ale na 99% nebude úspěšná. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 15. února 2013
MichalPetře, já samozřejmě nechci měnit Tvůj názor, ani jsem to tak nemyslel. Jen jsem chtěl říct, že každá mince má dvě strany. Samozřejmě je mi jasný, že to na Tebe je podraz a máš úplnou pravdu, ale ono je to o tom, že taky není spousta tak slušných jako jsi Ty a já se obávám, když to kolem sebe vidím, že jich je pomalu většina....:-( O všem, co hýbe gumařinou