Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

MichalNo, já bych to tak neviděl, je třeba to lidem vysvětlit a bude to dobrý. Ale vzhledem k tomu, že mi z loňska žádné nezůstali, tak je mi to celkem jedno:-)
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. března 2013
 
Michalhttp://www.stream.cz/adost/797934-a-dost-zabijacke-letni-pneumatiky
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. března 2013
 
MichalBořku, teď je to nějaký fofr, tak ani nestihám psát, poshaňuju všechny ty letní gumy a disky pro ty firmy z min. týdne a taky už se dá něco konečně dělat venku, takže připravuju kola na sezonu, prohlížím a co se nestihnlo na podzim v tom chaosu umýt a zkontrolovat, tak to doháním. Začali jsme přezouvat sady na jaro, co mám odklepnuté, abych měl trochu předstih, prototože pak přijdou ti, co budou chtít přezouvat hned. Protože tady jakmile se udělá trochu teplo, tak ti, co neradi jezdí na zimních a nepojedou na velikonoce na hory, tak budou chtít už dát letní. Na příští týden už jsou objednané první dvě auta, zákon nezákon, už to tam nechtějí. Tak doháním resty na co jsem se vyprdnul nebo se mi do toho v té zimě nechtělo:-)
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 5. března 2013
 
MichalTo jsi napsal pěkně Hroudo. máš naprostou pravdu. Mě přijde, že bez slova sleva se už pomalu lidé ani nenadechnou.
Reklamace krize?
pondělí, 4. března 2013
 
Michal:-)))) Ježišmarjá Hroudo Ty máš věci. Panebože ty tam máš kolem sebe takových kreténů, že to snad ani není možný. Už minule s tou fakturou to bylo maso, ale s mejdlem jsi mě úplně dorazil..
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 2. března 2013
 
Michalto co píše Beras není vůbec špatný nápad. Já to s velkýma zákazníkama tak dělám už léta. Je třeba nečekat, než začnou padat pečení holubi z nebe a toho zákazníka si udržet a nedat šanci někomu jinému, spousta těch zákazníků je taky líných aby někam jela a něco si obstarávala a někteří to prostě neudělají. Já třeba tento týden zajel za správcem vozového parku, kterýmu děláme kola, abych to s ním pořešil pěkně zavčasu a v klidu, odcházel jsem s krásnou objednávkou na 28 letních pneumatik, od 15 po 19 a do toho dvěma sadama 18ek včetně litých disků na ředitelské mercedesy. Všechno jsme v klidu probrali, já to v klidu pořeším k cenovému obrazu svému a oni pak už jen na začátku dubna přijedou k hotovým přezutým kolům a za 15 minut odjíždí. A příští týden mě čekají takto dvě další návštěvy. Ono se to chce prostě kousnout do zadku a ty zákazníky si prostě ohlídat, obejít a ne jen čekat, co mi spadne do klína, obzvlášť v létě se také nemusíme dočkat, tak proč tomu nepředejít.. Teď když na tom servisu nemusíte nutně být a není co dělat, je to ideální šance. Ve spoustech případů jim ušetříte čas i práci a věřte, že v 90% budou tak rádi a jiné nabídky koumat nebudou. Uvědomte si jakou máte obrovskou výhodu, že tam nejdete jako nějaký přiblblý obchodní zástupci, vy jim nabízíte něco sami za sebe, ne nějaký přihlouplý produkt, ale služby a stojíte před nimi sami za sebe. To je obrovská výhoda. Já jsem třeba letos začal dělat to, že stálým zákazníkům, kteří jsou z okolí přijedu k nim do firmy kouknout na tlak a stav tachometru od toho co se přezouvali, jestli by neměli přehodit předek za zadek. Co mě to stojí? Možná pár litrů benzínu a jinak nic a oni mají radost, že o jejich auto má někdo starost a že nikam nemusí. Za 2 dny tohoto blbnutí jsem z toho vytřískal 12 prodaných gum, asi 3 nový disky za pomlácený, opravy defektů. Pěkně přijedou rovnou k připravenýmu hotovýmu, ví do čeho jdou a je to v pohodě. Divili byste se, ale jak jsem tam na tom parkovišti blbnul, tak další dva lidi přišli, že to je dobrý a jestli bych to nezkouknul i jim a ještě mi za ten vzduch zaplatili, přitom vedle byla benzínka. A věřte mi, že se to vyplatí. Mě o tom přesvědčilo i to,jak jsem tu psal, že zákazník v případě zničených pneumatik volá do nějakého oddělení české spořitelny, která to za něj řeší. Když se tady vymýšlí takovýhle debility, tak proč neudělat něco, co Vám může přivést nejen zákazníka, ale i prachy. Je třeba jít tomu štěstíčku naproti jak říkal Ivánek:-) Minimálně tím nic nezkazíte, jen můžete získat.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 1. března 2013
 
MichalPoo: to máš pravdu, taky jsem docela čuměl, jak dopadnul. Celkem mě to překvapilo, že ten Kleber takhle dopadnul. Mě se prodávají teda opravdu strašně moc a nikdo si nikdy na to mokro nestěžoval. Mě hodně překvapila taková Pirelli P1 a P7 cinturato. To nejsou nějaké závratné výsledky.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 1. března 2013
 
MichalPane Mensa, tak uvidíme, jak se bude diskuze dále ubírat. Já si myslím, že prakticky skončí, protože nás tu moc nezůstane. Nutno říct, že Vaše počínání chápu a asi bych na Vašem místě nečinil jinak, akorát bych možná postupoval trochu jinak. No uvidíme.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 28. února 2013
 
MichalBroukPytlík: ano přesně tak, máš pravdu. Však já tady o tom psal už v létě, že se ti lidé stěhují do autoriz. servisů. Viděl jsem to na sobě, dkyž jsem se dřív objednával na prohlídku, tak mě vzali ještě týden nebo ten další, teď už čekám pomalu tři týdny, protože nemají dřív místo. U nových aut se tam lidi hrnou kvůli záruce mobility a pokud je to leasing, tak ten jim to mnohdy ve smlouvách i nakazuje, kam musí jezdit na běžný servis. Na tomhle taky právě profitují Chára s Procházkou, protože u některých leasingovek jsou jako firmy, kam mohou jezdit na přezutí. Do toho máte leasingy, které nesmí ročně najet víc jak 20 tis. km, po roce dostávají nové auto, takže servisní náklady 0 Kč, nebo to platí ve formě pronájmu včetně servisních úkonů. Další problém je diagnostika, protože těch aut a diagnostik je čím dál víc a musí neustále investovat do upgradu. Mnohdy už u některých bez napíchnutí na diagnostiku nevyměníte ani žárovku, protože ji to bez toho nevidí. Před 14 dny jsme tu měli pána s S-Maxem v nějaké top výbavě a nesvítila mu žárovka, tak jsem mu nabídnul, že mu ji vyměním. On mi řekl, že už tam nová je, že akorát musí jet do forda, aby to napíchli na počítač a vyresetovali to, jinak ji to prý bere jako vadnou...Největší dorážečka ale byla včera. Volala mi nějaká paní z nějakého premiového oddělení České spořitelny, že shání pro klienta Nokiany WR A3, říkám, že máme, že ho klidně může poslat. Ona že ne, že na to mají zase jiný smluvní servis a jestli bych ty pneumatiky mohl tomu klientovi dovézt k němu do firmy, že si je tam "office manager" převezme zaplatí a pojede s tím do smluvního servisu. Tak jsem se ho pak ptal, že co je jako vedlo volat do české spořitelny kvůli pneumatikám, on jen pokrčil rameny a řekl, že to takhle dělají se vším, od kancelářského papíru, přes objednání servisních služeb na auta, nákupu letenek a obědů, že tuto službu jim spořitelna nabízí v rámci nějakých premiových služeb....jsem celkem nechápal, co všechno je možný...
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 27. února 2013
 
MichalBroukPytlík: a tak já myslím, že by i obhájili, ale lidi na to stejně neslyší, protože chtějí mít všechno co nejlevnější. Já jsem v pondělí byl v jednom velké autoservisu na kus řeči. ředitel říkal, že do loňska se krizi jenom smál, že teď zažívají největší krizi za posledních 8 let. Lidi nejezdí na prohlídky, nechtějí měnit díly, firmy shánější díly po vrakovištích, nebo na netu. Auta tam dávají jen opravdu na to nejnutnější. Při prohlídkách odmítají podle nich zbytečné kontroly, nebo tam dají auto s nějakou závadou, se kterou se peklí týden než na to přijdou čím to přesně je, řeknou jim cenu za díl a práci, lidi jim řeknou, že nemají peníze, že to nechajít tedy opravit až na to ušetří. Při servisním prohlídkách chtějí jen vyměnit olej za ten nejlevnější a jiné kontroly dělat nechtějí, protože za to platí. Už se setkali prý i s tím, že lidé nechtějí dělat geometrie, že málo najedou, tak že to nemá cenu a gumy se jim tak rychle nesjedou. Docela mi za ně bylo ouzko, když jsem ho poslouchal. Na servisu neměl v tu chvíli ani jedno auto, jen felda se tam krčila s přeskočeným řemenem a pán na to šetří. A to se to tam dřív denně hemžilo passatama, tiguanama, touaregama, golfama, octaviema, fabiema, fordama, denně udělal tak 8-10 aut v pohodě. A teď říkal, že mají 70% pokles oproti loňskému únoru.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 27. února 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz