Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

MichalShambo nijak zvlášť. Jen motají tu vnější hlučnost s vnitřní a když už tak jsem se setkal jen se spotřebou paliva, mokro jim bylo celkem u zadku celou zimu, ale spotřebu paliva řešili dost, ale, že by kvůli tomu někdo nevzal gumu, to ne. Jak píše Ferda, je to naprostá blbost. Efekt nulový. číňani tam naflákali áčka a goodyear byl v éčku..takže o ničem.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 11. března 2013
 
Michalmě je to celkem jedno. Podle situace a gumy. Pokud je to 2011,2010, tak to nějak neřeším, ale když přijdou 08,09, tak to se ozvu a nikdy problém nebyl.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 11. března 2013
 
MichalJá jsem co se týče objednávání na léto stále skeptický. Chci vytřískat sklad a zbytek budu řešit operativně.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 11. března 2013
 
MichalSJM: moc jsi mi tu chyběl. Tvé poznatky z hor jsou naprosto skvěle zhodnocené. Ano, já sám mám také takovou nemoc, na parkovišti nejdříve oběhnu všechny auta kolem a prohlédnu kola:-) Já měl podobný pocit loni v létě, jak jsem tu psal o dovolené na šumavě, že takové mrtvo jsem nezažil a jak vidím v jiných střediscích to není jiné ani v zimě. Já jsem si "zpříjemňoval" nedělní obět u televize nad OVM. A přátelé mohu Vám říct, že se absolutně nestačím divit. Pominu li výstupy pánů Bárty a Babiše, kdo je větší zloděj a o možném propojení pražských dopravních podniků s energetickými společnostmi zabývajícími se fotovoltaikou, tak hřebíčkem do rakve slunečného nedělního odpoledne byla náměstkyně ministerstva zemědělství, ze které vypadlo, že obchodní řetězce jsou velký problém. Nedá mi to...A na to sakra přišli až teď??? tento problém je zde už 16 let. Ano, tady máme následky tehdejší "podpory a konkurenceschopnosti" ze strany našich tehdejších zákonodárců, kdy po malé privatizaci sem za symbolické 1 Kč (slovy jedna koruna česká) vpustili zahraniční řetězce, kteří hodili atomovou pumu do našeho potravinářského průmyslu. Dnes už koloniál, nebo obchůdek s potravinami, kde by byl český podnikatel a živnostník prakticky nenajdete. Jak je tomu v jiných částech republiky nevím, ale vcelku jistě mohu říct, že v Praze není podle mě ani jeden. Všichni jsou zkrachovali nebo se na to vykašlali zavčasu. Jenže tito lidé chybí celé ekonomice a to hlavně peněžně, protože jejich odvody, daňě, spotřeba, ale také služby, které oni potřebovali, počínaje odvozem odpoadu, úklidem, servisováním mrazáků, opravy střech, fasád, servisování jejich aut a samozřejmě i pneumatik, teď celé ekonomice chybí. Tito lidé, kteří dnes už neexistují chybí teď naší ekonomice a to citelně. A oni se teď ptají, jak z toho ven? Na to možná zná odpověď je skupina ztohoven.:-) Už za první republiky bylo jasné, že živnostenské a soukromé podnikání je devizou státu, čím kvalitnější je podnikatelská sféra, tím je stát bohatší, protože to jsou ti, kteří okysličují a pomáhají dobrému krevnímu průtoku ekonomice země. Ale systematickým narušováním a házením granátů do tohoto průtoku se to celé zastavuje a oni se teď diví, jak je to možné? Jenže stát je v případě naší republiky velmi špatný hospodář a ještě horší sluha. Protože dokud zde budou vládnout lidé, kteří si zákony postaví tak, aby je mohli oni sami beztrestně porušovat, tak není cesty ven. Je jen otázka času, kdy se u nás budou zavírat pobočky zahraničních továren nebo společností, kterých zde máme jako šafránu a já se jen děsím toho, co by se stalo, kdyby třeba Škoda Auto uzavřela továrnu v Mladé Boleslavi a přestěhovali výrobu do Asie, pro naší zemi by to byl naprostý krach, protože nenajdete kraj, ve kterém by nebyla nějaká firma, která pro ty auta vyrábí nějakou tu serepetičku, díl, potahy, rohožky, loketní opěrky. My bychom se hlavně měli snažit, aby takových škodovek zde u nás bylo více a ne jen jedna. Kde je Tatra Kopřivnice, Zetor, Liaz, ČZ, Jawa. sice nějak fungují, ale je to podle mě pouhé přežívání. Vy co jste z jejich kraje, třeba víte více než já. Ale stát by měl hlavně pomoci těmto firmám, jak jen to jde, aby dělali takové výrobky, které by byly úspěšné. A tak by tomu mělo být i v zemědělství. Vždyť celé ty slavné dotace jsou o tom, že si někdo vezme dotace na chov koní, na kterých královsky vydělává a i na nějakou tu audinku zbyde. Já už kolem prahy nevidím nic jiného než chov koní. Ale klasická zvířata už vidím hooooodně daleko od Prahy. A to jsme tady měli Agro Jesenice, kde ještě před 13 lety byly velké kravíny a prasečáky. Je to všechno absurdně postavené na hlavu.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 10. března 2013
 
MichalPánové můj osobní názor na to, v jaké marastu se nyní Evropa náchazí je ten, že to najednu stranu způsobila neuvěřitelná nenažranost lidí, honba za penězi, majetky a statky a ruku v ruce to, že se lidé příšerným a mnohdy zbytečným způsobem zadlužovali. Bylo jasné, že pokud budou lidé zadlužení, tak to není jen o konkrétním jedinci, ale ten obraz se přenese do celé země, která je tím pádem také zadlužená. Vezměte si, jakým způsobem se žilo v posledních 15 letech, všechno na dluh, hypotéky na několik desetiletí, auta na leasing, všechno je to pozlátko. Vždyť takové absorudity, že si někdo vezme úvěr na dovolenou nebo vánoční dárky, taková věc by zde z morálního hlediska vůbec neměla být možná. Honba lidstva za novými technologiemi za novými statky a mnohdy i nesmysly dospěla tak daleko, že tyto věci pro běžného člověka nemají v současné době význam, protože jim mnohdy neporozumí a ekonomické kolo, které se roztočilo velkou rychlostí na bázi iluzí se nyní zastavilo. Jenže, jak tu napsal Shambo. V současné době těžko najdeme nového Henry Forda, Carla Benze, Daimlera, pány Laurina a Klementa nebo Johna Boyda Dunlopa. Tehdy ale byly lidské hodnoty, ale i uvažování úplně jinde. Bylo to období patentů, průkopnictví a hlavně se vše ubíralo k lidské práci. Dnes tohle ale očekávat nemůžeme, ale situace je obdobná, lidstvo svými technologiemi a moderními výdobytky překročili hranici běžného lidského chápaní a došla lidstvu šťáva, protože ta doba posledních let byla tak strašným způsobem uspěchána, že běžný člověk se v ní začíná ztrácet a je tou dobou doslova zahlcen. Podívejme se třeba na trh mobilních telefonů. zkuste si promítnout jaký telefon jste měli před 13 lety a hlavně jaké firmy tehdy vedly trh. Byly to Ericsson, Siemens, Motorola, Alcatel, Nokia, takoví giganti....a kde je jim konec dnes?, protože co jsem tak četl, tak nokii už se také pomalu dělá křížek. A vůbec kde je konec běžnému telefonu? Já jsem se totiž po dlouhé době 7 let díval na nabídku telefonů, protože můj už dosluhuje a úplně jsem se zděsil. Nabídka velká, ale taky je tam velké prd možností pro běžného obyčejného uživatele a to je přesně ten problém. Ta jednoduchost, která osloví úplně každého se naprosto vytratila. Všude se na nás krčí telefony, které už k telefonu mají hodně daleko a hlavně výše zmíněné firmy mezi nimi prakticky nejsou vidět. Jenže ty firmy až na americkou motorolu, měli jedno společné. Byly to evropské firmy, které zde hrály důležitou roli před 15 lety, měly zde továrny, které zaměstnávaly lidi. Jenže dnes už trhu vévodí korejci a číňani a Evropské firmy se nemohou prosadit. jenže jaký je důvod? Těch faktorů je moc, od toho, že jim došly nápady, nestíhali, ale také od nenažranosti, po naprosto debilní politiku evropy, která otevřela svůj trh až moc a jsme nyní zavalovány levnými výrobky z asie. A tohle jak vidno čeká i automobilový průmysl. Korejci se svojí agresivní cenovou politikou likvidují evropské firmy a ubírají jim zákazníky. Pravdou je, že evropské automobilky zaspali dobu, velmi to podcenili a zde jsou následky. Ale sakra od čeho teda máme EU, snad mimo pokřivenou byrokracii také od toho, aby chránila evropský trh a nenechala ho devastovat. Já chápu, že kvalita korejských aut a výrobků je na vysoké úrovni, ale hergot jsme v evropě a prioritně musíme přece hájit své zájmy, protože zde žijeme, je jasné, že se jinak prodává společnostem se sídly v asii, než evropským společnostem sešměrovaných byrokracií, vysokými náklady na provoz, daněmi, atd. Toto může zachránit už jen jediná věc a tou je návrat ke kořenům, nemyslím, abychom se vrátili na stromy, ale aby se vrátili původní hodnoty, aby se vyráběly kvalitní věci, kvalitní auta, kvalitní elektrické spotřebiče, kvalitní domy, aby se zemědělství dostalo z té kaše, obnovil se průmysl, aby to mělo zase nějaký systém. Vždyť zemědělců je jak šafránu a průmyslu také. Ono bez lidské práce to nepůjde. Všude je mraky marketingových firem, ale výrobních je čím dál méně a to jsou ty, které vytváří hodnoty. Však se podívejte, máme ve firmách neuvěřitelné množství managerů, kteří by chtěli jen řídit, ale těch dělníků je strašně málo. A v některých firmách už je to tak postavené na hlavu, že na jednoho zaměstnance jsou 4 nadřízení nebo manageři. Společenské vrstvy jsou strašně špatně rozložené. A ta střední paradoxně nejsilněji zastoupená, tak té už dochází dech a mele z posledního. Ty nůžky se tak rozevřeli, že jsou tady ti, kteří nemají co jíst a na druhé straně ve velké míře ti, kteří přehazují prachy vidlema. Je třeba najít rovnováhu a nějakou cestu ke stabilizaci, ale hlavně přestat vymýšlet kraviny a nesmysly, které lidé nepotřebují a začít pracovat opět na tom, že 1+1 jsou 2 a ne 1,88 nebo 2,15. Ale hlavně, aby si lidé kupovali a pořizovali to, na co doopravdy mají a co opravdu potřebují, bez čeho se neobejdou, protože to jsou pak hotové peníze a ne imaginární čáry s čísly v podobě úvěrů a hypotek - ty totiž nejsou obrazem bohatství lidstva, ale pouhá iluze. Omlouvám se za tak dlouhý příspěvek. Možná zcestný, ale já to tak vidím.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. března 2013
 
MichalShambo je můj člověk:-)
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. března 2013
 
MichalNo, přiznám se, že jsem teď rád, že je diskuze "anonymní", protože ač pražák, tak já včera fandil taky Třinci:-):-):-) Ale jinak fandím kladnu:-)
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. března 2013
 
MichalJá se vsadím, že tam stejně propustí jen 600 dělníků a na kravaťáky se nesáhne. Mě by jen zajímalo, co jako pak bude Kalousek dělat. Ono to není jen o spořitelně, ale i o jiných firmách. O2 chce během jednoho roku propustit na 1200 lidí. T-Mobile 400 lidí a Vodafone 200 lidí. Jenže to jsou firmy, které zaměstnávají velkou část zaměstnaných lidí a pokud je pošle na ÚP, tak jsem zvědavý, co s tím jako budou dělat....my skončíme hůř než řecko uvidíte. Ta vlna nezaměstnaných je strašně velká...
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 7. března 2013
 
MichalShambo já to taky přečetl a musím říct, že místy jsem zůstal číst s otevřenou pusou...
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. března 2013
 
MichalBIB: přesně tak, na to, že Kleber Dynaxer HP3 je jednoznačně u mě nejprodávanější dezén ze všech letních pneumatik, i když se snažím těm lidem nutit taky BF Goodrich G-Grip, tak jsem se nikdy nesetkal s nikým, kdo by mi vyčítal jejich nefunkčnost na mokru, naopak, v drtivých případech tam jdou znova.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz