Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

Michalhttp://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/novela-zakona-o-odpadech-se-snazi-resit-kam-s-ojetymi-pneumatikami-ma-ale-nedostatky--1646644
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 2. září 2016
 
MichalNo, to je právě otázka. Já mám pocit, že to bude dost záviset na tom, co je v živnostenském oprávnění. Pokud tam máš Čendo, čistě jen pneuservisní služby, tak až od 2018, ale pokud tam máš i oblíbenou odstavec 1 a 3. tak od 2017, aspoň já to tak chápu a popravdě sám nevím. Podle mě těch, co mají čistě jen pneuservis teda moc nebude, aspoň já když někdy koukám na odběratele do rejstříku, tak mají pneuservis a někteří i ubytovací a stravovací služby. Samotného by mě to zajímalo, podle jakého klíče se to určuje
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 4. srpna 2016
 
MichalShambo, ale rozhodně tam vidím potenciál výrobců, že se u středového segmentu snaží udělat fakt hodně dobré pneumatiky a řekl bych, že tam směřují i vývoj. U premiovek mi přijde lehká inovátorská stagnace.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 15. července 2016
 
MichalAno, dneska zrovna přišla, popravdě jsem to moc nečekal, vůbec jsem si toho nevšimnul. Takže jsem měl možnost si ji osahat a musím říct, že jsem stejně rozpačitý jako Poo. Jako, musím říct, že ten střed je velmi velmi zvláštní, na druhou stranu ale taky musím říct, že se mi ta guma líbí víc, jak samotná Alpin 5. je na středu o něco tužší a ty dělené kraje vypadají moc pěkně. Akorát teda docela by mě zajímalo vzhledem k zaoblení, jak ta guma bude fungovat, až bude mít tak 5,5-6 mm. Jinak úplně identická jako Kleber Krisalp hp3 je nový BF Goodrich G-Force Winter 2, jsou to úplně identické gumy. Pak přátelé mají novinku taky Sava Eskimoho HP 2 (ta se mi teda moc líbí, ta je fakt povedená) a Fulda Kristall Control HP 2. Sava má střed odvozený od Dunlop SP Winter Response 2 a Fulda od té nové loňské goodyear Ultragrip Performance Gen-1. Takže přátelé ve středovém segmentu to bude letos tlačenka.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 14. července 2016
 
MichalPřátelé, navazuji na Bořka. Konečně jsem měl možnost si prohlédnout novou zimní štiku od Pirelli. A musím říct, že posun je tam opravdu hodně znatelný. Pokud si dobře pamatujete, tak je to tak čtyři roky, co jsem pirelli dělal opravdu hodně a byla to moje stěžejní značka...no, kde ty loňské sněhy jsou, že? Je nutno ale říct, že už dezény Snowcontrol II a III nebyly vůbec špatné. Sám jsem je měl na octavii a byl jsem s nimi spokojený. Pravda, na mokru a na břečce tady v Praze a kolem to bylo dobrý. Na šumavu už jsem samozřejmě jel s respektem, ale faktem je, že křivého slova na ně říct nemohu. Bohužel Pirelli má zároveň jedno smutné prvenství...a to takové, že je to bezkonkurenčně cenově na našem trhu nejzkaženější značka ze všech. Moc toho o ní nenamluvíme, protože faktem je, že to není pro nikoho z nás numero uno, ani duo a prakticky ani tres. Ale co se cenové politiky týče, tak je to bída. Na žádné velké předzásobení to není, protože zrovna pirellky bych se dost bál, protože ty cenové rozdíly jsou pak hodně brutální. Vždyť si vemte, že teď třeba u toho pomatenýho škarky koupíte P7 205/55 R16 za 1336 kč s DPH včetně dopravy. Do toho v pirellce dokáže taky pěkně zahýbat cenou i tirex a s ním i jeho internetové obchody. Žalostnou logistiku dnešního jara určitě vyřeší a popravdě slova P. Procházky v posledním pneurevue mohu jen potvrdit, logisticky to bylo něco strašného, ale to se změní. Pirellka mě rozhodně opět oslovila a samozřejmě jsem si nějaké objednal, ale popravdě s velkým respektem. Pirellka kvalitou vždy byla hodně dobrá, ale není to značka, na které bychom to v zimě mohli stavět. Dále jsem si detailně prohlížel TS860. Jako přátelé dobrý. Je to takový facelift, o nic lepší než 850 to nebude, ale že samozřejmě tato echt německá premiovka vyhraje všechny neměcké testy snad nemusí nikdo pochybovat. Trochu jsem doufal v nějaký útok ze strany michelinu, respektive Kleberu. Ale Krisalp HP2 je tu pořád a pokud se nepletu, tak za dva roky oslaví 10 let od zahájení výroby....no na druhou stranu je to dobře. Oni taky nemají moc co vymyslet, to si přiznejme, tak lepší držet se ševcova kopyta. Nu přatelé užívejte léta. letos není tak horké, ale to, co přijde po něm určitě bude pořádné horko.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 13. července 2016
 
MichalJenže Petře tohle už jsme tu s Bořkem psali asi před dvěma lety, když B2B začínalo a jaké boje jsme s nima svedli. Přesto od nich spousta servisů začalo nakupovat. Tak co k tomu dodat. Je to jako válka USA s islámským státem. Jednou stranou proti nim bojovat a přitom jim druhou stranou sypat chechtáky.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 22. června 2016
 
MichalPřátelé, dlouho jsem se neozval. Koukal jsem, že naposledy na konci dubna. U mě se toho strašně moc změnilo a doslova bojuju na několika frontách. Ale bylo toho nějak moc a byť jsem zabrousil a viděl podnětné a pěkné články bořka, shamba a ostatních, tak nebyla síla něco napsat. Jinak shambo, články v pneurevue to je paráda. Přátelé, sezona byla nakonec vynikající. Byť se to zprvu nezdálo a po letmé první polovině dubna přes poměrně brutální finish května a poloviny června se z ní nakonec stala výborná sezona. Musím říct, že při menším počtu prodaných kusů ale byla ziskovější, než loňská, hodně to udělala práce, které bylo daleko více. U mě je to o to peprnější, že od podzimu dělám nově fleety a leasingovky. A přátelé u tohoto Vám velmi doporučuji, abyste se tím, kdo je neděláte hodně rychle začali zabývat. Nejen firmy, ale i běžní smrtelníci si tento způsob užívání začali hodně brát. Jestli se jim to vyplatí nevím. Když jsem si to počítal na svém případě, tak bych ročně auto přeplatil o 24 tis. kč, než když bych ho měl v obch.majetku nebo os. vlastnictví. Nicméně, lidé si tento způsob začali brát a je toho čím dál víc. Tohle Vám velmi doporučuji začít řešit, kdo můžete určitě se na to podívejte a zkuste se domluvit s leasingovkama na spolupráci. Výhodu to má v tom, že se nemusíte bát, že vám to nikdo neproplatí. Platby z leasingovek chodí pravidelně a rychle. Další výhoda je, že se zákazníkem nemusíte vůbec licitovat o tom, co si vybere nebo co to stojí. Prostě vezmete SPZ, nebo VIN, nadatlujete do systému a podíváte se, jakou pneu má schválenou pro dané období a tu mu tam šoupnete. Takže určitě to nepodceňte. Některé leasingovky neprostřílíte, ale ty menší určitě ano. Jinak letní sezonu u mě klasicky jednoznačně opět vyhrál Nokian. Čekal jsem, že se projeví gumygate, ale vůbec. Stejně jako u koncernu VW, kdy to lidi neřeší, tak u gum už vůbec ne. U nokianu se k tomu navíc postavili čelem a víc než férově a co se mi nejvíce líbilo, že raději ani testovací magazíny a ostatní výrobci moc neprskali. No ono ostatně všichni víme, jak testy probíhají. Podvádí úplně všichni a magazíny a autokluby se při testech vždy napapají tak, že raději celá anabáze zapadla. Jediné, čemu se divím, že se do toho nokian pouštěl. Zimní pneumatiky jsou bezkonkurenční a letní jsou na takové úrovni, že v poměru cena/výkon stejně nic lepšího nekoupíte. Což se dostáváme k Hankooku. Ten letos dal na zadek všem premiovým výrobcům a nový dezén Ventus Prime3 jen lítal. Aby ne, když byl levnější než barum. Přátelé, já zde vidím jednu věc. Čeká nás obrovská krize prémiových výrobců. Oni jsou totiž už totálně v prdeli. Nejsou schopní přijít s něčím novým. Zamykají se v koloběhu koncernů, kde největší kšeft dělá střední segment, který je dnes na stejné úrovni jako koncernová jednička. Výdrž zcela neodpovídá u premiovek ceně ani zaměření na klientelu. Zákazníci mi tu nadávají a já jim jen suše podám telefon a řeknu: "Tady máte kontakt na zástupce, zavolejte mu a řekněte mu to Vy, nám to nevěří a tvrdí, že kecáme". Však se podívejme, kam to spěje. Michelin to je blámaž za blamáží. Alpin 5 je propadák funkční, tak prodejní. Dunlop Winter Sport 5 pokračuje v tradici neurazí nenadchne. UG 9 opět nevydrží a hučí.Pirelli ani nevím, že tu jsou, bridgestone měl poslední dobrou LM25 (další tři dezény je průser za průserem)....takže oni prakticky vyklízí pole asijským značkám a čím budou argumentovat? Vysokou cenou? U letních to není o moc veselejší, tam už ceny premiovek padají na úroveň středu pár let a letos je to ještě znatelnější. Podívejte se na současné akce goodyeru dunlopu. Běžně nakoupíte za 44% slevu a třeba GY F1 Asymmetric 3 koupíte už pomalu v ceně barumky loňského léta. Takže ani masivní progresivní kampaň nevede k tíženému. Prostě marketing nenahradí špičkový produkt a to by měli páni manažeři pochopit. Je potřeba jít a ušpinit si ruce, jinak jim ty drahá kožená křesla, na kterých se jim potí zadky a myš, kde v jednom okně vyhledávají volné holky na privátech a v druhém, komu kdejakému pěšákovi strhnou odměnu, protože se dostatečně nesnažil. A abych nebyl tak skeptický, tak malinko odpočím. Švédský magazín Vi Bilägare http://www.laneks.lv/en/tests/read/VB-2016-sum1.html letos testoval letní pneu ve 205/55 R16. Pomine li, že švédský test je úplně jiná liga než zprofanované německé aušus magazíny, kteří si hrají na mistry světa s uprchlíkama u koudele, tak se švédi zabývají podstatnou věcí. A to je výška vzorku nové pneumatiky a tam si můžete přečíst, že výška vzorku Conti CPC5 je 7,6 mm, Goodyear Efficientgrip Perf. 7,4 mm, Dunlop Bluresponse 7,6 mm a teď přijdou třešničky Michelin Primacy 3 7,3 mm a Pirelli P7 cinturato Blue celých 6,8 mm!!!!! To je ta celá slavná zelená politika? Tady prostě veškeré snižování emisí Co2 jde zcela doprdele. Protože na co je nám ekologie, když máme daleko více odpadu a že všichni likvidujeeme stále větší množství pneumatik není jen tím, že je víc aut, ale, že pneu daleko méně vydrží. A jak je možné, že Kumho a Nokian a Bridgestone jsou stále na 7,9? Vemte si kolik výrobce ušetří, když vás obere o cca 0,7 mm vzorku. Když si to tak vezmeme, tak vlastně zákazník platí, když bych bral v úvahu pouze vzorek, tak jen pouze tím snížením vzorku zákazník zaplatí navíc navíc každou jedenáctou vyrobenou pneumatiku, nebo chcete li, každou 11 pneumatiku vlivem snížení vzorku má výrobce 100% zisk z "pryže". A to se bavíme jen o snížení vzorku. .....takže asi tak. Co se zimního naskladnění týče, tak jsem na to zvědavý. Nokian jsem naskladnil už minulé úterý, tam nebylo co řešit. A přátelé třeba WR A4 vypadá fakt neskutečně dobře a je tam zase vidět spousta inovací a je to fakt pěkná promakaná pneumatika. Počkám si ještě na barum conti, ten vzít musím a na zbytek kašlu. Jednak stejně nepřijdou s ničím zajímavým a jak všichni víme u zbytku z velké pětky ty pneumatiky i 1.11. nakoupíme levněji než v předobjednávkám. Přeji všem moc pěkné léto, užívejme si pěkné ziskovosti a věřme v ní i v zimě (částečně díky tomu, že lidé mají ochotu nakupovat a díky rostoucí ekonomice, protože bez těchto dvou aspektu bychom si nějak moc vyskakovat nemohli)
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 20. června 2016
 
Michalhttp://www.denik.cz/z_domova/zalobci-poslali-k-soudu-kauzu-ceske-posty-kde-figuruje-babisuv-agrotec-20160614.html
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 14. června 2016
 
MichalPryžovníci moc Vás zdravím. To já mám pokles prodeje vůči loňskému roku tedy znatelnější a jsem tak na 70% vůči loňsku. Nicméně, já s tím s tím od začátku počítal, protože loňské jaro jsem měl abnormálně silné a prodej letních pneu loni jsem měl vyšší i než zimní, prostě se to loni sešlo, takže já jsem kvůli tomu i přizpůsobil daleko nižší naskladnění pneumatik. Nicméně slabší je to všude a někde i tak, že už zahájily výprodeje, což mi zase přijde hodně přes čáru. Co ale teda narostlo je práce a přezouvací šílenství je tedy podle mě hektičtější, jak v zimě...a nebo jsem byl na zimu lépe fyzicky připravený po létě:-D Ale minimálně ještě 14 dní je od rána do večera plno a co mě překvapuje, že prakticky vymizelo dojíždění zimních pneu. Když koukám po praze, jak rychle a zodpovědně lidi přeházeli letňáky, tak mně to až překvapilo. Jinak, já na tu anketu koukal také. Já ji chytil snad jako první a když na to koukám, tak moc nechápu. Přátelé, prodej pneumatik je o tom, co o těch pneumatikách víte. musíte tu pneumatiku znát, vědět, co která drážka umí, co dělá a na co tam je. Osobně se mi za těch 7 let stalo jednou, že bych zákazníka nepřemluvil z jeho výběru a dneska už jsem ve fázi, že lidé mi plně důvěřují a největší radost mám, když mi řeknou, obujte mi tam, co uznáte za vhodné Vy a to je největší důvěra jaká může být, čehož si moc vážím. Co teda ale hodně promlouvá vůbec do přezouvání a prodeje je čím dál větší obliba operativní leasingů, fleetů, atd. Tam je neskutečný nárůst a firmy ty auta čím dál víc kupují takto. Kdo je děláte víte, že administrativně je to vopruz strašný, ale teda nárust je tam teda gigantický. Letos, ale velké znovuzrození zažívají teda lité disky. PO letech řekněme takového pozvolného standartu se s alu disky letos roztrhnul pytel. Senzory cenově padají stále níž, vybavení na ně také. Situace se v TPMS dost stabilizovala a lidé si na to začínají zvykat. Prodejci senzorů jdou cenově dolů a to také přeje prodeji alu disků. Tak se mějte moc pěkně a pevnou vůli!
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 27. dubna 2016
 
Michalčendo měřil jsi to, nebo jsi to bral podle té měrky na dezénu, co je tam vyznačená? Jinak přátelé, nějak se mi to s těmi WR D4 nezdá. Na podzim v půlce řijna jsem obouval WR D4 ve 215/65 R16 102H XL, jedna sada nový quashqai, druhá XC70 a třetí Tiguan. Auta podle protokolu najela nissan 3800 km, volvo 4000 km a tiguan 1800 km. A předky. První sada na 7,5 mm, braná v nokianu normálka, druhá na volvo 7 mm od Cháry, třetí sada na tiguan brána v GPD 6 mm. ten s tím tiguanem je takový strejda, který to má jako rodinné auto a letní nokiany má pořád s osmičkama a už na jich jezdí 3 sezonu a v zimě jezdí tak o třičtvrtě méně než v létě. nějak mi to přijde jakoby vianor měl nějakou spešl pneu, která paradoxně vydrží míň. Nevím, navíc mi přišlo, že ty z GPD mají trochu odlišné drážky na středu a středové rameno je měkčí. Nějak se mi to nezdá přátelé, nechci nikoho obviňovat, ale z toho tiguanu je to první sada, která je brána v GPD. A jak jsem psal s ostatními problém nebyl nyní ani předtím, jak to popisoval bořek. Uvidíme, čeká mě přezout minimálně takových 15-20 aut, které mají tyhle pneu, co jsem měl normálně z nokianu, tak uvidím, jak na to budou. Jinak je to teda nářez jak v řijnu....včera tu bylo 27 stupňů, ale plno máme až někdy do 22.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. dubna 2016
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz