Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

Michalkluci tak jsem si přečetl celý Akční plán EU o dopravě....a konstatuji, že se mi chce zvracet.....
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. prosince 2013
 
MichalZ toho vidíš, jak je EU zvrácená. Ti mladší mají dle mého názoru víc povědomí u gumách než starší, od kterých často slýchávám: Zimní gumy jsou naprd, dřív nebyly a taky jsme jezdili......Shambo bod 89 je vyloženě delikatesní dezert....Víš co je nejlepší. že nehod neubudude. Ono je to jednoduché. Aut je prostě zkrátka strašně moc, provoz je hustý a to je velký problém, ne to, jestli auto bude mít další a další vifikundace.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. prosince 2013
 
MichalBod 73....... žádá Komisi, aby do roku 2013 vypracovala návrh směrnice o používání zámků zapalování s detektorem alkoholu, a to včetně příslušných specifikací, pokud jde o jejich uplatňování z technického hlediska.....přátelé. tak za chvilku to bude tak, že auto Vás nenechá nastartovat, pokud zbaštíte před jízdou margotku, nebo si ostříknete okna zimní směsí, která nebude zkoncentrovaná.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. prosince 2013
 
MichalJá tu unii nesnáším. On shambo bod 75 je teda úplně výživnej...za chvíli zakážou i kabriolety, že to není bezpečné....
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. prosince 2013
 
MichalOno bude záležet na tom, jak taky výrobci budou v tomhle kreativní a tvořiví, viz to Audi...ono by to v takovém případě samozřejmě nebylo jen o audi ale o celém koncernu VW. Výrobci budou samozřejmě chtít udělat i pro sebe tuto inovaci co nejvýhodnější, či li se dá předpokládat, že za chvíli tu budeme mít možná nějakou kombinaci přímého a nepřímého TPMS. Já osobně souhlasím s Bibem a jak už jsem psal o víkendu, že nepřímá kontrola je dle mého názoru jistější. Možná není tak přesná, ale dá se na ní v tom pracovním okně spolehnout na 100%. A to prostě můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Takže vyčkejme, zachovejme bdělost, nic nepodceňme a nechme je se mlátit mezi sebou a pak z toho vyberme pro nás ideální možnost.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 25. prosince 2013
 
MichalBořku to je přesně to, o čem jsem psal v pondělí. Musí to být ventily, které mohu zákazníkovi s čistým svědomím prodat a nejlépe s tím, že když už investuje, že si to může pak v klidu přendat do nového auta a bude mu to šlapat bez výhrad a pořád. Pokud tohle výrobce ventilu nebo i prodejce nebude schopen zajistit, tak prostě končí. Ten zákazník těch 6 nebo 7 litrů za ty ventily prostě nedá. Že by se mi chtělo se crcat s nějakou reklamací, že ventil nejde jen proto, že se prostě neumí s daným autem zkamarádit, tak to zásadně odmítám. Na to prostě není v daném okamžiku čas a už vůbec ne chuť. Další věc je ta, že by bylo dobré, aby ty ventily byly rozebíratelné a dal se měnit ventil a těleso by zůstalo. Já si prostě nedovedu představit, že ten ventil by prostě vydržel třeba 6 let. Pokud ten člověk bude jen přezovuat a nemít dvě sady, tak ten ventil je díky celoročnímu použití za 4 roky v háji, zoxiduje, zrezne a začne propouštět. A já už vidím, jak zákazník bude chtít kvůli blbému ventilu kupovat celý ten nesmyslík za 1800 Kč. Jo, to co popisuješ jak jsi měl v toledu, není to systém The 3rd Eye? Jestli si to tedy dobře pamatuji, protože zkušenost s ním mám i já. tam se dalo oddělit těleso TPMs od ventilku a bylo to OK, navíc si pamatuji, že to ukazovalo teplotu u konkrétního kola. To bylo fakt vychytaný....Což Bořku je mezi námi ale taky sviňárna od EU a vůbec výrobců. Oni to udělají zase aby se vlk nažral, oni měli kšeft, udělají nerozebírací, protože to bude zkrátka výrobně levnější a systém, který je opravdu vychytaný bude odsunut do pozadí....
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 25. prosince 2013
 
MichalKluci já bych Vám chtěl všem také moc popřát Krásné Vánoce, hodně štěstí, zdraví a pohody. Hlavně taky trochu toho klidu, po všech těch anabázích a ať se Vám všem moc daří a splní se Vám veškerá přání!
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 24. prosince 2013
 
MichalJe nutné ale si uvědomit, že samozřejmě cena ventilů, stejně tak jako diagnostika a vůbec všechno, co se kolem toho týká se po masovém nasazení a po počátečním boomu na všechny vozy také značně sleví, jelikož do hry samozřejmě vstoupí mraky jiných výrobců jak ventilů, tak příslušenství k nim potřebné. Ale vyhraje jednoznačně ten, který bude mít výrobek takový, který bude možný používat ve většině vozů. V tomto je jasný úkol pro výrobce a dovozce ventilů, pokud chtějí zkrátka obstát a prodat. Když už tedy budu muset držet skladem ventily, tak budu samozřejmě držet takové, které budu moci použít pro co nejvíce aut od Alfy po VW. Osobně si myslím, že do hry vstoupí i výrobci pneumatik, kteří už vyvíjí svá čidla vně pneumatiky a který by měli být kompatibilní s drtivou většinou řídicích jednotek, to bude další útok na cenu téhle rošády. Další věc je ta, jak píše Bořek, že v USA jsou zase o krok před námi:-) a tam už je těchto možností daleko více. Například jsem zjistil, že současná podoba TPMS ventilu, kterou známe my, je už v USA pomalu za zenitem a vše se miniaturizuje a slevuje. Čidlo je tam už integrovanou do obyčejné čepičky ventilku. Hojně se to tam používá pro motoroky a šestikolová vozidla a ta sada stojí v přepočtu cca 5000 Kč a těch "čepičkových ventilků" je v balení 6. Takže rozhodně to bude zajímavé sledovat. Další věc je ta, že dle mého osobního názoru je tento ventil na můj vkus přiliš křehký. Jak jsem již uvedl, tak v případě blbé shody náhod vlítnutí do díry může dojít k poškození ventilku od patky a bočnice pneumatiky a na problém má řidič zaděláno. No čeká nás opravdu velká výzva a další průvan v peněženkách, takže budu Shambo vděčný, když o tom vyčucháš co nejvíce.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 23. prosince 2013
 
MichalBořku, Ty mi snad čteš myšlenky. Teď mezi svátky jsem chtěl tady toto téma otevřít. Osobně se netajím tím, že co se TPMS týče, tak jsem z toho trochu na rozpacích. Dosud jsem se s tím setkal opravdu velmi zřídka, tak na 5-10% přezouvaných aut za sezonu...důvod jasný. Spousta zákazníků to při koupi nového auta odmítla (1. proto, že se za to připlácelo, 2. že jim selský rozum dal spočítat, že nákup druhé sady je v tom okamžiku vyjde o cca 8 tis. Kč dráž) a ti, kteří to tam už měli, tak jsem se mnohokrát setkal s tím, že to nechali v servisu vypnout a nepoužívali to vůbec, no a třetí skupinou byly ti, kteří si šli ventily koupit do autorizovaného servisu, pak mi to přivezli, aby se to mohlo do kol dát.. Já osobně mám ale na TPMS svůj názor..Dobře, vezměme si, že je to určitě dobrý bezpečnostní prvek, o tom rozhodně nemůže být žádná řec, na druhou stranu při rychlém defektu průrazu je to stejně a jen na tom řidiči, aby to auto udržel na silnici. Zákazníci jsou nerudní, že to bylo speciálně u renaultu a citroenu dost poruchové, u VW to snad má jen Touareg seriově a až mi každý tvrdí, že to snad má každé BMW, tak na to, že jich přezouváme tolik to neměl ani jeden a to ani nové BMW 5, které si koupil před týdnem zákazník v plné výbavě a taky ventily normální. Zkušenost mám se zákazníkem letos v řijnu. Přijel, že se mu z ničeho nic rozletěl TPMS ventil na zadním kole u Forda Galaxy na liberecké dálnici.Když mi ho ukazoval, tak se přiznám, že nechápu, jak k tomu mohlo dojít. že by k tomu došlo při přezutí je nesmysl, jelikož se to stalo v řijnu a přezouval se přesně 1.4., ale hlavně ventil byl zlomený zvenku, zhruba 3 mm od dosedací plochy ventilku, navíc měl plechové disky a na tom poklice original, ventil byl dost zapadlý, že by tedy zavadil o obrubník nebo v díře. Když šel tedy koupit ventil do Forda, tak mu technik řekl, že neví čím to je, ale že už poškození v tomto místě párkrát viděl. dá se tedy říct, že šlo o vadu ventilu, auto 4 roky staré, takže záruka nic, zák. koupil ventil za 1830 Kč a odešel. Zajímavé bylo, že auto nehlásilo úbytek tlaku, na to on přišel sám, shodou náhod u pumpy, že je pneumatika měkká a evidentně na tom jel docela dlouho, protože byla prodřená a vysypaná. Až když u té pumpy nastartoval, tak to začalo hlásit, Low Pressure..to tedy brzy. Jinými slovy jakožto každá elektronická součastka vozidla to samozřejmě má své mouchy. Nutno ale podotknout, že jak napsal Bořek to může být dobrý kšeft a nezbytnost. Já už tak poslední tři týdny pod nátlakem e-mailů z TG pneu, DD pneu koumám co se musí pořídit a kolik to bude koštovat. Nicméně přiznávám, že se v problematice neorientuji rozhodně jako ryba ve vodě. Co mě trochu trápí je kompatibilita ventilů. Racing line píše, že ventily Valor jsou plně kompatibilní, ale už se mi stalo, že to zák. přivezl a kompatibilní to s daným modelem nebylo (jednalo se samozřejmě o Ford Galaxy). O kom si jednoznačně myslím, že z toho budou mít velkou hlavu v pejru budou jednoznačně dovozci a prodejci ocelových a litých disků....Těm tedy rapidně klesnou objemy. Už v dnešní době pomalu každá firma nebo zákazník počítá, jak moc se jim vyplatí koupit druhou sadu. Všichni pamatujeme boom loňského a předloňského roku, kdy kompletních sad bylo opravdu hafo, ale letos jsem se mnohokrát setkal s tím, že jen gumy, protože mají nižší proběhy a tak se to stejně nevyplatí. Nedovedu si zcela představit, pokud bude tedy zákazník chtít kola na octavii, plechové 15ky, kdy cca 6000 Kč platí za gumy, cca 4000 za pneu a ještě by měl vypláznout dalších 6000 Kč za ventily a nějakou tu práci, že se na to spousta lidí vykašle a koupí jen gumy..Bude to tedy velmi zajímavé a sám jsem si dal úkol to co nejdříve pořešit a udělat rozpočet, co všechno to bude stát. Ale řekněte mi prosím, znamená to, že systém kontroly tlaku přes nepřímou metodu, tedy snímače ABS a ESC už nebudou moci být používány u nových aut po tom příštím listopadu??? Vím, že ta metoda není vyloženě nejpřesnější, ale osobně mám takový pocit, že to u mnoha vozidel je funkčně spolehlivější než ta přímá.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 22. prosince 2013
 
MichalTak je fakt, že jejich úloha je asi taková, že jsou na zrušení, takže by v úvahu připadala. Takže kluci, až uvidíte kolem projet Transportera, který bude blikat, tak doklad i na čepičku od ventilku:-)
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 16. prosince 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz