MichalPirelli je na prodej přátelé. 65letý Tronchetti Provera oznámil, že na to prdí a stahuje se, nejprve jako ředitel a pak také jako akcionář. Mimochodem jeho rodina je prý největším akcionářem Pirelli. Akorát prý neřekl přesné datum a spekuluje se o roku 2017...tak doufejme, že se číňani nebudou mít zálusk na kuchyň italské provenience a koupí to někdo normální. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 13. ledna 2014
MichalNo a na odlehčení na závěr: Continental ve velkém spolupracuje s firmou Adidas, kde se aktivně podílí na vývoji podražek jejich sportovní obuvy. Continental se při vývoji nechal inspirovat svými premiovými pneumatikami, kde spoustu technologických vlastností i směsí používá na podrážky těchto pneumatik pro naší lidskou maličkost. Jeden model dokonce využívá podobných směsí na vniřtní straně podrážky, jaká je použita u vnitřního ramene modelu Continental SportContact 5. Tak pevně věřme, že botky pro lidi budou mít vyšší kilometrový proběh než jejich bratříček, který na své cesty obouvá náš čtyřkolový kamarád. A tak mě napadá, že by profese obuvníka mohla být zase v kurzu, protože moc těch opravářů obuvi teda nezůstalo...třeba já se svojí špatnou geometrií bych takový protektor ContiBotas docela přivítal.:-) O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
MichalNěmci jsou optimisté pro rok 2014 - asociace Bundesverbandes Reifenhandel und Vulkaniseurhandwerk e.V. (BRV) - to vidí s rokem 2014 optimisticky. Potom co klesnul prodej pneumatik na trhu náhradní spotřeby pro osobní, 4x4 a lehké užitkové pneumatiky, v roce 2013 o -5,1% o proti roku 2012, tak výhled na rok 2014 je ryze optimistický a to nárust prodeje o +2,7%....no, jejich optimistický pohled je chvályhodný, ale pokud si to dobře pamatuji, tak loni touto dobou vykřikovali, že pro rok 2013 to vidí na růst o cca 4% oproti roku 2012...takže to nějak o 9% netrefily. Nicméně optimistickou Evropu potřebujeme, protože to je taky tak to jediné, co nám zbývá. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
MichalTen úřad pro bezpečnost dopravy, nebo jak se to jmenuje, zkrátka má zkratku KBA, vydal upozornění na nebezpečné ocelové disky, které prodávala firma Reifen GO!, konkrétně o plecháče 6x15 a 6,5x16 v kodech RG 16445 " , " RG 18245 " , " RG 18425 " a " 19045 RG, která prý nemají dostatečnou pevnost. K nám by se to snad dostat nemělo, páč se to týká prodeje v období řijna 2012...Nicméně kdo ví. Ale na firmu, která je prodávala a kterou vlastní nějaký Mostafa Ahmadi a Mohamad Raza Sharif, je raichu podaný návrh na insolvenci... O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
MichalPřátelé ani u našich západních sousedů to nemají lehké. Jedná se o povolování a dotahování šroubů a matic po přezutí a ujetí pár kilometrů. Asi to známe všichni, vrazíme zákazníkovi papír, kde někde dole máme napsáno, že po ujetí 50 km zkontrolujte utažení šroubů nebo matic. Já jelikož jsem starý posera, tak to těm lidem ještě říkám, nebo ať se druhý den zastaví, že to zkoukneme....ruku na srdce nepřijel ještě ani jeden a jestli to někdy zkontroloval sice nevím, ale dovolím si o tom pochybovat. V německu ale došlo k pár upadnutím kol a tak se celá věc dostala k Heidelberskému soudu, kde bylo rozhodnuto, že pouhé napsání poznámky na faktuře nestačí na to, aby se servis kryl, že udělal vše jak má a musí s tím zákazníka ústně informovat při předání auta. Jenže tím se pochopitelně dostáváme do sporu s tím, že zákazník může popřít, že ho techniku u werkstattu při předání auta informoval. Servisy tak dávají zákazníkovi dle výsledku soudu zákazníkovi při předání podepsat čestné prohlášení, že byly seznámeni s tím, že by bylo dobré si po ujetí 50 - 100 km vzdálenosti zkontrolovat utažení kol. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. ledna 2014
MichalTo není Bibe o tom, kde jsou vyrobené. Já měl třeba ten problém s PremiumContact 5 u německých. Ty conti nevydrží. To se ale obecně ví, vždyť třeba SportContact 3 ten odcházel před očima. Ale jinak máš pravdu. Ty conti z výroby na těch škodovkách nevydrželi, já tu měl superby jen 2 s těmi SportContact 2 ve 225/40 R18 a taky to bylo za cca 15 tis. dole.... O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 10. ledna 2014
MichalNo, je fakt, jak píše BIB, že ten Michelin je kvalitou hodně vysoko. Já sám v létě jezdím na Pilot Sport 3 a předtím jsem měl Primacy HP a byl jsem moc spokojený. Ale zase v těch menších a Energy Saverech si už tak jistý nejsem, když to vidím.A mě třeba Premium 5 teda strašně zklamala těmi proběhy, loni jsem to viděl na vlastní oči u několika aut, že ty pneu odchází doslova před očima....No, tak já to vidím tuto sezonu tak, že počkám s čím přijdou ostatní, hlavně co naši bratři v triku Goodyear Dunlop vykoumá za kulišárny a pak také Pirelli, na kterou já zase jako kažodu sezonu celkem sázím, jsou to sice taky blázni,ale já s nima mám celkem úspěch a zbytek dotáhnu nokianem, který tedy zatím mlčí O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 10. ledna 2014
MichalPřátelé, kdybychom měli do marží opravdu čistě kalkulovat úplně vše a všechny náklady, tak přitom co všechno dnes stojí, ať se podíváte na cokoliv co potřebujeme k výkonu své srdeční záležitosti, aby se vše zaplatilo a ještě zbylo opravdu dostatek do rezervy, tak ani 15% marže by nestačilo :-) O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 10. ledna 2014
MichalPoo: to nejsi sám, ale by ses divil, kolik lidí nebo firem o tom neuvažuje, ale rovnou to udělá.... O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 10. ledna 2014
MichalTakže si to shrňme, Michelin je pro normálního člověka absolutně neprodejnou značkou a prodávat ji bude ten, který je v okolí známý, že ji hodně dělá, nebo opravdový micheliňácký srdcař, jako je BIB. Pro normální prodej je to absolutně zabité. nedovedu si představit, že bych dokázal ve velkem narvat někomu na octavii Energy saver+ za 1700 Kč, když už bych se hodně urval a věřil, že michelin dodrží vše, co slibuje na papíře. Ano, systém je jednodušší, přehlednější a ten vopruz s podílem odpadá....ale jinak je to jen na oko kosmetická změna.....ale věřím, že jak napsal Radek to pro spoustu firem bude úplně jedno, protože s nějakým placením za gumy ani nepočítají. O všem, co hýbe gumařinou