MichalBořku, spíš mají staženou prdel a mají tam toho hodně a teď vidí, že v tom jsou prachy až do podzimu, tak to vystřelují...zajímavá cenová politika a přiznejme si, že trochu popírá sebechválu pana Grilla v článku na titulce... O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. února 2014
MichalNo, toho bude bohužel asi více, protože zemědělci dostanou letos pokud si tedy požádají z toho evropského fondu pro zemědělství dotaci na vybudování vlastního servisního zázemí, aby si mohli opravy na strojích tedy včetně pneuservisu dělat sami. Nevím, jestli je to loby ze strany zemědělců, nebo to fakt vymyslel nějaký dementní úředník v EU z vlastní iniciativy. O všem, co hýbe gumařinou
MichalNo nemáš vůbec za co Čendo:-) Já pirellky dělal ještě do předloňska hodně a jestli jsou to SnowControl 2 nebo 3, nebo ještě i Snowsporty, tak ty byly v pohodě. Někdy to u těch aut taky udělá vyvážení kola, pokud je rozhozené, ale na pilku je málokterá citlivá. Třeba velmi citlivá na vyvážení je Michelin Primacy HP, tu jsem měl na octavce a tu jsem musel dovažovat 2-3 za sezonu, protože jakmile tam vzniknul nevývažek 5g, tak se lehce zubatila a začal vibrovat volant, protože měla velmi jemnou a citlivou konstrukci a u ní jsem se s tím setkal u různých aut, ale nedám na ní dopustit. Ale Pirellka tak citlivá není, takže na 95% je to jasný auto. Tak jim to zkus nějak vysvětlit a kdyžtak schválně dej vědět, co to bylo za roky výroby. :-) O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 1. února 2014
MichalU sedanu se to nedělo, protože ten měl uplně jiný tlumiče, ale u toho kombi to nezvládli z výroby. Ale jako teď už se s tím skoro nesetkávám. Rozhodně se s tím nesetkáš po 2009 facelift, ty už to tam mají úplně jinak a těch předtím do roku 2006, u novějších jsem se s tím ještě nesetkal. No Čendo, je to taková babská rada, jak poznáš jestli ta oskákaná guma je tím uložením. Až tam to auto budeš mít, zvední si ručním heverem zadní kolo, na zvedáku to nepoznáš. Pak vem pištol, dej tam moment 1 (nebo resp. ten nejnižší) a utažený šroub začni jako by utahovat na plnou spoušt. Pokud Ti to rozvibruje kolo a začne to s ním házet, tak je to tlumič. Ještě si můžeš rukou sáhnout nahoru na tlumič a pokud je tam také ucítíš, tak je to jasný...no, tohle je dost blbá situace, protože svolávačka byla v roce 2005 a 06, takže to je v prdeli. No, ona je to blbá situace, ale na to je jednoduchý argument. Kdyby to byla chyba gumy, tak by Ti to dělala třeba jedna značka a ne třeba tři různé, to je nesmysl. Závada je tedy jasně na straně auta. Navíc to je naprosto jasný, vyměnili tlumiče a nevyměnilo se to horní uložení, v čem je to našroubovaný, no a jak se to tam dalo nový, tak tam vznikla vůle...Ono mezi námi, u mě to lidé řešili tak, že jeli tedy s tou informací tam, kde jim dělali tlumiče, vyměnilo se to uložení, a ta guma se srovnala (samozřejmě záleží na tom, jestli je tam pilka jak na cirkulárce, tak to už zacrhánit nepůjde, ale pokud je tam malá, tak se to vždycky po pár set kilometrech srovnalo....P. S. on měl problémy mimojiné i Octavie I combi ve verzi 4x4 v prvních letech výroby. Tam byly u té nápravy takové gumové silentbloky, ktere se vymačkali a ty zadní kola byly jako by do V a sjížděli se vnější hrany. Tady u těch dvojek tam škodovka podcenila tu váhu auta a slabé uložení tlumičů, proto se ty gumy oskákali. Takže já byhc kouknul na uložení, než to vymlátí i ty nové tlumiče a mělo by to být OK O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 31. ledna 2014
MichalJojo čendo. Já se s tím setkal. Podle toho jaký je to rok výroby. Pokud je to oII combi jedna z prvních, tak 2004 - 2006, tak měli vadu na horním uložením zadních tlumičů. Škodovka tam poddimenzovala to horní uložení a vymlátilo to uložení tlumiče. Kdyby jsi mě zabil, tak Ti přesně nepopíšu, jak je to tam dělané, ale nahoře je nějaké uložení, které se u těch kombajnů vymačkalo, no a pokud ty tlumiče měnil poprvé a to horní uložení nevyměnili, tak tam zůstala vůle...a tím se to oskákalo. Tehdy na to byla svolávačka, ale setkal jsem se s tím taky. O všem, co hýbe gumařinou
MichalTo si zase výrobci dělají trošku reklamičku :-) Bořku s tím autosalonem je to teda hrozná sviňárna.....to je až hamba mluvit......Jinak, dneska bude mít odpo dohru TPMS u toho Forda Galaxy, jak jsem tu psal. Zákazníkovi totiž v rámci garanční výměny měnili i ventily, protože prý byly špatné a jemu se to nelíbí, protože měnili 3, ale podle něj nechali jeden starý a vyměnili ten nový, co měl zničený. Večer nebo zítra napíšu celou anabázi, až odpo uvidím s čím přijede. Přátelé s tím se budeme setkávat častěji a bude to velká vysíračka, protože jak vidno, tak autorizované servisy na to sází, že si na tom budou zákazníka pěkně dojit, protože z toho co mi četl na faktuře nebylo vůbec potřeba ty ventily měnit, ale uvidíme co se tam stalo, viděl jsem ho naposledy před 3 měsíci, tak nechci soudit předem. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 28. ledna 2014
Michalty brďo, aby to na něj spadlo, to už musí být. Vždyť ty stroje jsou těžký jako prase a převrhnou to, není zase tak lehké.. O všem, co hýbe gumařinou