Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

MichalKlucí gumařský, musím se smát, jak funguje marketing :-) Teď mi přišel email na školení TPMS od DD pneu. nic proti,školení dobrý, ale ten název toho emailu.............."sezóna je u konce a velmi výnosný byznys za dveřmi! Nezapomeňte se proškolit na TPMS experta! Nenechte si uniknout jedinečnou příležitost stát se jedničkou v problematice TPMS!"................to je hláška roku. Já bych byl hlavně rád, aby na to byly připravené ty firmy, které tada hodlají ty ventily prodávat, že když objednám ventil, nakoduju to na ford, že ten ventil to vydrží a ne, že se po týdnu ztratí signál, nefunkční nebo nespolehlivé ventily, já rozhodně odpouštět nebudu a ta firma dostane ode mě tak zabrat, že se z toho posere. Protože, když už ti lidé budou šikanovaní tímhle nesmyslným unijním nařízením, tak ať za své peníze mají opravdu kvalitní a spolehlivou věc. Mě to sere nepředstavitelně, že to v těch autech bude, protože už teď je s tím sraní neskutečný ne pracovně, to je OK, ale to řešení s těma lidma, kteří proti tomu mají zásadně negativní pohled a já se jim nedivím a souhlasím s nimi. Dodnes nemám přezuté některá auta, kde zákazníci přemýšlí, zda mají jen přezout, nebo si koupit druhou sadu kompletních kol + tedy druhou sadu ventilů...a to jsou prosím firmy, které normálně neřeší vůbec nic. řeknete jim cenu pneu, cenu disku, práce a respektují to, ale jim samotným se prostě tahle buzer akce těch bruselských hovad prostě nelíbí. Všichni, kdo v tom děláme víme, že to na bezpečnost jízdy nemá absolutně žádný vliv, vzhledem k tomu, že ten ventil se u nízkých profilů klidně rozmlátí při přejetí hlubší díry nebo jízdě po polní cestě, nedej bože, když auto zapadne do ztvrdlého sněhu nebo bláta. a že rozdíl v detekci defektru mezi přímou a nepřímou kontrolou je opravdu minimální. Jediný co se mi docela líbí jsou ty gumový TPMS, ale ty rádooxidující hliníkový z továren, je teda hovadina...
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 19. května 2014
 
MichalTak michelin uvádí na zimu novinku, dezén Alpin 5, vypadá to jak kombinace BF Goodrich G-Force Winter a Alpin A4
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 16. května 2014
 
MichalTak tahle to bude vypadat: http://www.alcar.cz/99784_CZ.htm
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 16. května 2014
 
MichalBořku, aby tohle Alcar ustál, musí dělat jednu jedinou věc. Dodávat ventily rovnou při nákupu disků bez cenového navýšení....nebo budou muset zásadně snížit ceny. Lidé se budou vracet k čistému přezouvání, hlavně firmy a já to vítám. Vzhledem k čím dál větší rozmatitosti motorizací, velikosti brzdových kotoučů a třmenů už je to hodně o hubu. Každý asi už zažil, že zákazníkovi připravil sadu, obul a pak auto přijelo v den D a menší kola se tam nevešli. A dovozci disků ti to vyřeší v konfigurátoru jednoduchou větou. nelze nasadit v případě, že jsou větší kola seriově na vozidle....
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 15. května 2014
 
MichalHroudo, nabízí se otázka, zda to přežije. Tady byl taky takový šmrdla, který nákladní kolo přezouval komplet dohromady za 150 Kč, tedy ještě o 50 levněji než ten u Tebe, ale tady zasáhla vyšší moc velice rychle. Vydržel tam s tím servisem 3 měsice, tady je prostě draze, ale i tak se tu najdou blázni, kteří jsou schopní udělat kompletní přezutí 17 včetně mytí a nových ventilů za pětikilo....
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 13. května 2014
 
MichalBIBe já si to myslím taky a souhlasím s Tebou, že není moc dobré, když se to tříští na více činností a člověk má dělat jednu nebo dvě věci, ale pořádně. I když třeba Bořek by nám za tohle natloukl:-) Na druhou stranu si taky myslím, že to ale v případě mnoha lokalit není rozhodně na škodu a mnohde se jen pneuservisem uživit nedá. To je prostě holý fakt a pak je samozřejmě dobré umět a dělat toho co nejvíce. Na druhou stranu to už je na každém jak si to rozvrhne. :-)
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 13. května 2014
 
MichalVEREX jich má údajně 6 ks na skladě, ale já je teda neznám, co je to zač...
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 12. května 2014
 
MichalBibe máš pravdu, tak HP3 už by chtěla vyměnit, já si to myslím taky. No tak super kluci, je vidět, každý z nás preferuje jinou značku a zákazníci pro ní chodí a to je moc dobře. Osobně si myslím, že je cesta orientovat se primárně jednu dvě značky a zbytek dělat doplňkově než dělat všechno. Co si o tom myslíte? Mně se to osvědčilo s tím nokianem, ale je fakt, že taky díky tomu, že ho tady kolem prakticky nikdo nedělá a dělají ho jen okrajově.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 12. května 2014
 
MichalBořku, já jsem po tom, co jsem popsal sezonu dělal přesná čísla až dnes odpoledne, dříve jsem se k tomu nedostal, protože tyto dva týdny byly celkem hektické což mě velmi překvapilo a velmi mile překvapilo, což vzhledem ke zkráceným týdnům bylo velmi zajímavé, protože já mám zkušenost, že když je v Praze v týdnu den volna, tak ten týden stojí celý za prd, ale oba pátky byly velmi velmi dobré, až překvapivé. Jinak jednoznačně mohu potvrdit Tvůj odhad co se týče michelinu. Respektive, teď bych spíš rozebral značky. Michelin jako takový se mi prodával letos velmi dobře,popravdě ho brali tedy stálí zákazníci hlavně ve velkých rozměrech. Rozhodně nezakrývám, že Energy saver+ ve 195/65 R15 a menších jsem neprodal ani jeden, protože s tou cenou u octavie byly teda letos mimo mísu...nicméně v 16 a výš to byla paráda. Jakožto velký propadák značky hodnotím jednoznačně Kleber, který po letech, kdy jsem jich bral na sklad opravdu mraky to letos teda bylo opravdu komické....Popravdě chtělo by to už nahradit Dynaxer HP3 novým dezénem, byť proti té pneu nic nemám, tak už je za zenitem a bez novinky se čísla budou propadat dál, jelikož jim z toho ukrojila Barumka a v 15" rozměrech Fulda. Dále, co se týče Pirelli. Popravdě pirelli jsem nebral ani kolo, nicméně díky Procházkovi, který měl neskutečně dobrou akci na P7 Cint a P1 Cint ve 195/65 R15 a 205/55 R16, kdy speciálně 16ková byla na VO za cenu 1214 bez DPH v předobjednávce, se po ní jen zaprášilo a popravdě za tuto akci moc děkuju, protože to bylo výborný a marže se pohybovali někde kolem říše snů, takže z toho plyne jediné, pokud je na pirelli výborná cena, lidé kupují. Narozdíl od zimních pirellek v 15 a 16, po kterých lidé ani něštěknou, nicméně jak píšeš, spolehat na velká kola je podle mě blbost....No a co se týče mě osobně, tak u mě sezonu s velkým, ale opravdu velkým naskokem vyhrál Nokian. Na tuto značku jsem se od nástupu dezénů Line a zLine opravdu zaměřil, protože ty pneumatiky jsou fakt skvělé a za mě je to tedy jednoznačně vítěz sezony, jak v osobním, tak SUV tak dodávkách. co se goodyeru týče....tam to Bořku mám trochu jinak, tedy u nich aspoń mě jednoznačně vyhrál Dunlop, pak dlouho nic,...a za nim fulda a goodyear...dunlopy lidé berou daleko více, savu na léto nedělám. jinak plně souhlasím, ve velkých rozměrech jsou drazí, tam právě díky tomu vyhrával při konfrontaci u zákazníků spíš michelin, protože byl cenově velmi podobný Co se barum conti týče, tak mám podobný názor, rád je moc nemám, ale jednoznačně v menších kolech se prakticky nic jiného neprodávalo a díky bravuris 3, která je tedy pěkná a asi tedy bude i dobrá, to byla dobrá volba....continental moc posuzovat nemohu, protože po zkušenostech s premiumcontact 5 se rozhodně nebojím použít slovo sračka...aby premiová pneuamtika vydržela na OII 15 tis. km na nápravě to pardon, ale to je silná káva, na druhou stranu Sportcontact 5 hodnotím velmi dobře. A není to řidičem s tou prem5, bylo to tak na 15-20 různých autech po jedné sezoně šmitec. A přiznám se, že po aféře loňské zimy, týkající se vypádavajících dezénových středových blocích u zimní TS850 jich mám tak akorát dost...Jinak jeden zajímavý poznatek. Letos daleko více než v minulých letech jsem měl daleko více neběžných rozměrů. Je tedy vidět, že auta mají čím dál více sofistikovanější a speciálnější podvozky včetně rozměrů pneumatik a je potřeba tomu i přizpůsobit zásoby. a díky bohu za to, protože oproti loňské sezoně se mi díky tomu zvedla ziskovost o 9% a zásluzu na tom mají velká kola. Co se týče zimy, tak já to letos moc hrotit nebudu, stejně jako léto, připravím se na ní ale velmi dobře a prakticky už nad tím týden přemýšlím, protože po teplé zimě počítejte, že gum bude dle mého názoru opravdu hodně. Jezdilo se rychleji a méně opatrněji a bylo velké teplo. Ještě se mi nestalo, že bych na 80% uložených kol musel dávat nové pneu. takový poměr jsem nikdy nezažil. Jinak kluci taky dejte vědět, jak se Vám dařilo, BIBe hlavně jak se Ti dařil Michelin a kdo dělá hlavně barum a je franšízant, jak se lidem líbí bravuris 3, protože jich prodáte určitě daleko více, když je děláte primárně.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 10. května 2014
 
MichalTak pryžovníci, jak hodnotíte sezonu? Tak nejlepší ze sezony máme asi za sebou, jsem osobně zvědavý, jak se k tomu postaví dojížděči v průběhu následujících tří měsíců, ale mohu tedy říct, že sezona nějak zvlášť nevybočovala od těch minulých práce pořád stejně, prodej gum se ale více letos překlopil ze strany malých rozměrů na velké už velmi markantně a je tedy si třeba přiznat, že malé gumky jsou opravdu už na ústupu i v těch běžných rozměrech. Co se mi celkem líbilo, že snad ani jeden člověk neotravoval s DOTkou, pravdou je, že díky vymláceným zásobám z loňska, ani nebyl důvod, ale snad se ani nikdo neptal. Sondoval jsem tady u kolegů kolem, jak se jim duben dařil a tak nějak normálně, ale někde je pláče až příliš. hodně prý krváceli na prvním čtvrtletí, kdy nebyl sníh a bylo na zimu velmi teplo, takže jim toho zůstalo docela hafo...na druhou stranu jsem ve velkém očekávání co přinese letošní zima a s čím vylezou výrobci, jaké úklady a nástrahy nám připraví a bude to určitě zajímavé, protože vlivem slabé zimy toho je na skladech všude dost, tak to bude asi pěkná řežba...no, ale je před námi léto, sluníčko, tak si nenechme kazit náladu a stresovat se co bude :-)
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 2. května 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz