MichalTak přátelé, mám na Vás strategickou otázku....tento týden přišlo 14 zákazníků, kteří mají nová auta, že by chtěli kompletní kola na zimu, 10 z nich chtělo s plechy, 4 s liťákama. 10 z nich mělo v kolech TPMS, zbylá pětká byly VW a Škoda. A teď přátelé otázka do pléna. Kolik z nich myslíte, že si koupili celá kola a kolik z nich se rozhodlo pro každosezonní kompletní přezouvání? Kdo odpoví správně vyhrává gumárenského bobříka přesnosti:-) O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 11. října 2014
Michal...na srdci mám čendo to, že je venku 25 stupňů a vedro jak v prdeli. Na život je to hezké, ale že by se lidi nějak objednávali, tak to ani náhodou. Já jen doufám, že si z 1.11. přestali mít strach a nebudou se všichni chtít přezouvat v tom posledním týdnu, nejlepe 29.30.31..... O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. října 2014
MichalHroudo naprosto souhlasím, jen doplňuji k té pneu, ta polariska je směrová, pokud zákaznice přezouvala každou sezonu na jednu sadu disků, tak není vyloučeno, že i když to teď bylo na vnitřní straně, tak že ta strana jezdila před rokem nebo dvěma na vnější, protože víš sám, že na popisování strany u samotných pneumatik spousta lidí prdí. To, že ta patka "zdechla" nyní může být jen dílem náhody. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 5. října 2014
MichalČendo, tak z mého pohledu, pokud takto mohu soudit, tak, že se ta barumka svlíkla je to, že podle mě prasklo patní lano a povolila se a tím se svlíkla....Ale důvodů může být několik, někdo tu patku mohl šlajsnout při obouvání, druhá možnost je, že ta patka se poškodila po nějaké velké ráně v zatáčce na zatížené straně auta, ale to je méně pravděpodobné. Vadu pneu bych určitě taky nevylučoval. Na druhou stranu jestli zákaznice něco vymetla ta pneu se v tom místě zdeformovala, tak mohl dojít ke skřípnutí patky mezi tím, co bylo na zemi a diskem - tohle jsem opravdu zažil. Mojí tetě se to stalo, přejela nějakou ostrou kolejnici, bočnice kupodivu vydržela, ale patka ne, teta ale byla opravdu velmi specifický pilot vozidla, to co ona měla za zážitky jsem ještě nikdy neviděl a jinde už nezažil. Podle bočnice je to dle mého názoru Barum Polaris 2, ta současná trojka má podle mě už ty nové nápisy, ale teď nechci kecat. Co se goodyearu týče, tak to opravdu netuším. Vzhledem k tomu, že té pneu nic není, se to bude blbě prokazovat, že to byla pneu. Dle mého názoru, kdyby ta pneu ničila disk, tak by jsi to v první řadě poznal na řízení. Ta pneumatika by se musela posunovat po disku, čímž by se s tím v první řadě hodně blbě jelo, protože by jsi to poznal při brždění. V druhé řadě, kdyby ne při brždění, tak by se Ti rozhodilo vyvážení a vibrovalo by to do volantu. Což by jsi mohl vyloučit tím, že by jsi udělal čáru u ventilu a zkusil s tím chvíli jezdit, jestli se to bude šoupat. Nicméně, nějak se mi nezdá, že by pneumatika udělala takhle hlubokou rýhu, i když možné je vše, ale já se s tím ještě nesetkal. Uvidíš, co napíšou ostatní, ta barumka je dle mého názoru jasná, ale s tím goodyarem to opravdu netuším, já s nimi problém nikdy neměl....Hele a nemohla to třeba teoreticky udělat ta pneu co tam byla před tou goodyaerkou a jen jsi si toho nevšimnul, že je to tak vybraný? O všem, co hýbe gumařinou
MichalKouknem na ty fotky a uvidíme, moc toho nevymslíme, ale třeba nás tu něco napadne. Kdyby to bylo montáží, tak mě snad napadá jen, že by to zapoměli narazit a jen tam foukli požadovaný provozní tlak na autě...ale i tak by se to projevilo prakticky hned při rozjetí....já jsem zažil svlečenou gumu jen jednou a to byl takový mistní tuningový závodní, který zkoušel, co si nechá auto líbit, ale za normální jízdy jsem to ještě neviděl....no a s těmi goodyery fakt nevím O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 4. října 2014
Michalto je divný čendo. Nezdá se mi, že kdyby ta pneu byla vadná, že by se sama jentak z disku sundala. Jak dlouho po nazutí se pneu svlíkla? čímž nenarážím na nějakou chybu montáže.. O všem, co hýbe gumařinou