MichalNo protože lidi jsou buzeranti, to je celý. Kdyby přemýšleli palicí a ne jako dementi nejezdili na ty hory do italie, tak se to tady nerozšířilo ani z 5% jako je to teď. Ale jak oni uvažují? Jako moje debilní švagrová před třemi týdny. Říkám nejezdi tam, je to tam blbý. Odpověď? "Pche, mně nikdo nebude říkat, kam mám nebo nemám jezdit, nejsou tady komunisti....no a teď je v karanténě a je celá podělaná, jestli to ona a zbytek její rodiny nemá, protože je jí blbě. ...A takhle prostě uvažuje drtivá většina těch idiotů. Vždyť je to teď přesně tak, jak to lidi chtěli, volný pohyb lidí , volný pohyb zboží. Všechno hned. Tak jsou tu hned i takovéhle sračky. To už lidem nestačí jezdit na dovolené do Krkonoš, nebo Jeseníků. Už musí jezdit do Alp. Být to na mě, tak ty co se vrací z těch hor rovnou střílím na čáře a je to vyřízený. A myslíte, že si s tím lidi dělají hlavu? Ne, dneska je sluníčko, kouknu z okna a plné hřiště dětí a rodičů. A vir se může šířit z vesela dál. Uvidíme, večer se má řešit, jestli autoservisy a pneuservisy dostanou vyjímku. Jestli ano, tak je třeba udělat taková opatření a minimalizovat styk s lidmi. Nebrat nikoho neobjednaného, jen objednaná auta, najede na hever a zůstane sedět zavřený v autě, nebude z něj vystupovat. Já jsem už v pátek napsal email do firmy, která má zaměstnané italy a kteří jezdí do italie, že přezutí letos není vůbec možné. Větší problém ale vidím v opravách a neodkladných věcech....a to je zase další věc, když nějaký kretén zrušil povinné rezervy v autech a nahradil je tím zpaskřiveným roztokem, tak je zase o další problém navíc. Dříve měl každý rezervu plnohodnotnou a mohl jezdit bez omezení. Dneska rezervu má každé 5 auto a pak to lidem komplikuje život. Tak se bude u silnic tvořit skladiště nepojízdným aut a všechno se vrátí do normálu. Celý tenhle vir je o tom, že by si lidé měli uvědomit, jak prasácky žijí. Doba konzumu, povrchnosti, maloměšťáctví, sobeckosti, honbou za penězi a statky, na které ani nemají a vše řeší úvěrem je dávno pryč. Tohle je akorát přirozená selekce přemnožené rasy, která se musí vrátit ke kořenům myšlení a změnit způsob života. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 15. března 2020
Michalpro PneuNM. Jak jsi psal o tom ASX z 22.4., tak u tohoto modelu je to celkem běžný jev. Ono je to stejné i u Outlanderu. To už je vychytané, ale pamatuju si, že ještě před dvěma lety se běžně stávalo, že se udělali klon a auto přesně po týdnu spadlo do nouzového režimu. To už u nových modelů není. Čím se ten jev stane dodnes nikdo nedokázal zodpovědně určit a to ani v mitsubishi. Rozhodně nedoporučuju u těhle aut dělat klony. v těhle autech se přepíná sada 1 a sada 2 a do nich se musí natvrdo nahrát ty konkrétní ID. Já když jsem dával senzory do Mitsubishi, tak to raději řeším tak, že dám druhou sadu originálů a pak pošlu zákazníka do Mitsubishi, ať mu ji dohrají do řídicí jednotky a pak už si je jen přepíná mezi letní sadou. Neni to šťastné řešení, ale co vím, tak v okolí to tak děláme všichni, protože oni tam natvrdo nahrají ID přes velkou diagnostiku a to je nejlepší řešní. Můj čistě osobní názor, proč se to po týdnu ztratí je ten, že ty senzory ten týden ve skutečnosti nefungují. Nevím, proč to trvá týden, opravdu ne, ale po týdnů nastane v řidicí jednotce TPMS master reset a vypadne to. Podle mě, kdy v roce 2016 začali montovat jinou řidicí jednotku auta, tak aby to nespadlo do nouzáku, tak to prostě po týdnu takto vypne. Jde totiž o to, že dříve se u ASX stávalo, že když někdo šetřil a nedal si do zimních kol senzory, že jako klidně bude jezdit se svíticí kontrolkou, tak auto spadlo do nouzového režimu. podle mě to vyřešili takto. Ta jednotka není schopná schroupnout klony. mitsubishi to prostě nedá. Ale zároveń pozná, že ty senzory, i když jsou naklonované, tak že to nejsou ty původní a pak se to stane. Popravdě mitsubishi je vždy s otazníkem. Ale podle mě ten týdenní interval je kvůli master resetu. Z něj se totiž nějak vypočítává interval servisu a zresetuje se týdenní paměť závad. (ano takovou věc to opravdu má:-D) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 25. dubna 2019
MichalPřátelé, moc Vás zdravím a také si sypu popel na hlavu, že už jsem se tak dlouho neozval za což se Vám omlouvám. Událo se toho dost. Nucené stěhování pneuservisu, to nám dalo hodně zabrat, naštěstí vše dopadlo jak mělo, velké polepšení, boj s nedostatkem prostoru pro uloženky, které se vrství a vrství a samozřejmě beznadějné hledání mechanika, protože práce tolik, že toho po těch letech má plné brýle a nejradši by se na všechno vysral. Pak s velkým nádechem zjistí, že to tak nejde a vykřeše v sobě zbytek entuziasmu na další dny. Nicméně já musím reagovat na tu šumavu. Já jezdím pravidelně na šumavu už 12 let, je to má jediná dovolená za rok, škoda tak, že tam nejsi Bořku za 14 dní touto dobu, pozval bych Tě na vývar do Arniky na Modravě. Problém šumavy, která je jinak mým srdcem abych přežil další rok je daleko větší. Šumava totiž ukazuje bohužel to, co čeká spoustu lokalit v ČR. Tedy obrovský odliv rodáků do větších, velkých měst, Plzeň Praha a nebo na druhou stranu daleko do Bavor vydělávat éčka. Ale hlavně velký odliv mladých a Ty jsi naprosto dokonale pojmenoval, že mladá generace má obrovský problém. A to takový, že za málo dřiny by chtěla hodně a má velké nároky na životní standart. Na druhou stranu, může za to ona? Neumatali jim rodiče, dospívající v 90. letech cestičku ještě více, než jejich rodiče, kteří znali socialismus a chtěli pro své potomky to nejlepší, aby měli tu startovní čáru ještě více z kopce? Tohle jsou jen a jen plody výchovy. Všeho je dost, nic nechybí, netřeba žádné vize, vše je konzumní okamžité, bez čekání...bez nápadu...a bez práce. A když už ta práce musí být, tak nezatnou zuby a šli do toho, ale naopak: Nešlo by to nějak snadnějí "zadarmo"? Jezdím do Železné rudy, dříve pohraniční město plné bordelů, barů, casin. Taková skvrna šumavy. Dnes město, které se snaží jak jen může o horské městečko, kam se lidé budou vracet a daří se jim to. Jestli budeš mít cestu, sedni na kolo a jeď na Modravu. Přejeď most přes roklanský potok a po pravé ruce budeš mít na první pohled skromnou restauraci a hotel Arnika. Dej si tam vývar, je vynikající, jeden z nejlepších na šumavě. Za Arnikou je malinká cestička do kopce, po kamenech, je to asi 100, kopíruje terén a když vyjdeš nahoru budeš mít před sebou modravu jak na dlani. Za Tebou bude stát obrovský dům o tuším pěti patrech, nově postavěný a léta prázdný. Dům vlastní advokátka z Prahy (rozuměj pan podnikatel Tykač), naproti přes údolí se Ti podaří zahlednout stříšku podzemního domu pana Bakaly, něco tam taky kousek vedle Kellner a spousta dalších velmi vážených lidí. Když sjedeš zpět a pojedeš kolem hlavní, mineš dvě restaurace u Všech kukaček a tu druhou ani nevím. Systém funguje podle klasického modelu. V prvním případě pan majitel přijíždí jednou týdně zpravidla ve středu se svým porsche cayenne v benzínové verzi seřvat personál, jak to dělají blbě a že vše si musí obstarat sami, že je to přece jejich chleba, on je ten co jim umožňuje to, aby si ten chleba mohli koupit....výsledek pokuřující personál u popelnic u služebního vchodu v době špičky. V druhém případě restaurace vedle je výsledek trochu lepší. Paní majitelka, odbarvená vždy dobře vypadající blondýna opálená od moře..solárka celý rok, přijiždí ve svém ML zpravidla ve čtvrtek, protože na víkend už jsou jiné plány sprdnout personál, že to zase není valné a vzít tržbu (asi na ten víkend), pravda, tady paní majitelka vezme aspoň prádlo do sušice do prádelny. Výsledek stejný. Pokuřující každý rok jiný personál u popelnic. A pak tu máme hotel u Tří sluk, dlouho se to stavělo, je to přímo vedle úřadu, krásná šumavská velká budova, krásné pokoje. A víš kdo ho vlastní? Ano majitel restaurace Arnika, kde půjdeš na ten vývar, tam kde personálu je stále dost, na léto vypomáhající evidentně studenti, kde pan majitel je každý den jezdí jedničkovou octavií a kde část personálu jde ráno na borůvky, aby k obědu byly knedlíky s čerstvými borůvkami a lívance. A tohle je přesně obrázek toho, čemu se říká srdcař....Ohrožený druh. Šumavu ovlivnili dějiny, ovlivnil ji Hitler, komunisté a jejich nárazníkové pásmo i divoká 90. léta, sezonost, kdy mezi říjnem a vánoci není co dělat a pak přání jen ať napadne dost sněhu a vydrží co nejdéle. Je to úplně stejné jako v našem oboru, který nám dává ten denní chléb a na jehož lesk se tolik nadřeme. Co bude dál je na té mladé generaci. Ona si to bude stavět stejně, jako stavíme na základech předchozí generace my. A jestli nevytáhnou hlavy z prdelí a neotevřou oči a nezjistí, že ta prdel není zlatá bez přičinění, tak je čeká jen hromada sraček, které je nakonec spláchnou. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 10. července 2018
MichalPřátelé vybírám zde kvůli EET pokladničku. A projel jsem už celý možný internet a můžu Vám říct, že zařízení, které jsem si vybral pořídím +- pár korun stejně a to jak v kamenných prodejnách, tak na netu. Marně si kladu otázku, když jsou prodejci schopní udržovat rovnováhu a udržovat si zdravé konkurenční prostředí mezi sebou, proč je v našem oboru jsou rozdíly tak brutální...... O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 5. února 2017
MichalJá jsem na to rezignoval kluci. Já to prostě budu evidovat od 1.3.17 všechno a prdím na to. Hroudo, tohle to je naprosto strašný. To udělali frantíci někde nějakou botu, protože to snad ani není možný. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 28. ledna 2017
MichalPokud kluci prodáváte pneumatiky za hotové, tak EET musíte mít od března. Na to zase tak ŽL nemá vliv. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 25. ledna 2017
MichalHUF ale nedostaneš do všech disků. A vzhledem k tomu, že na tu novou XC90 není úplně velký výběr, tak bych ten HUF z toho tady vynechal. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 25. listopadu 2016
MichalPepo, dával jsem tam normálně originál od Schraderu, kupoval jsem je normálně v alcaru. Jak jsem viděl, že tam nabízejí jako možnost, jen origo, tak jsem nehodlal riskovat nějaký průšvih. A v pohodě. Načetl se sám po resetu v palubáku. O všem, co hýbe gumařinou