mensaVážení přátelé, dlouho jsem byl zastáncem svobodné diskuze bez jakékoli regulace, ale v poslední době poněkud měním názor. Nelze do nekonečna tolerovat, že skupina anonymů či těch sice formálně registrovaných, ale stejně neidentifikovaných, si bere do úst konkrétní jména lidí z trhu a píše o nich, a je úplně jedno, zda pravdivě nebo nepravdivě. Je to prostě nevyvážené a jedna skupina je proti té druhé znevýhodněna. Pokud od nynějška anonym nebo kdokoli neidentifikovatelný bude zmiňovat ve svých příspěvcích konkrétní jména nebo firmy, budeme tyto příspěvky mazat. A pokud to nebude dál fungovat, tuto diskuzi zcela uzavřeme pro lidi bez registrace (myslím tím ale takovou registraci, z níž je zřejmá identita, nikoli registraci typu Ferda Mravenec). Věřím, že toto opatření ppochopíte. MM O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 21. února 2013
mensaDobré dopoledne, již jsem na to jednou apeloval a znovu to opakuji. Zaznívá tu řada zajímavých názorů. Pokud jste registrováni, vložte občas svůj příspěvek místo do "nekonečné" řady příspěvků do blogu, kde bude mít podstatně delší životnost a všimne si ho více lidí. Budu rád, když se boude s blogy více pracovat. Díky O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. února 2013
mensaDobrý den, měl by někdo z návštěvníků fóra zájem figurovat v letošním pětici v rubrice 5 na str. 5? V případě zájmu mě můžete kontaktovat na mailu mensa@pneurevue.cz Současně přivítám doporučení, koho byste tam chtěli vidět (praxe je taková, že se snažíme o vyváženost, tj. obvykle 1 zástupce výrobce, 1 velkoobchod, 1 větší dealer s několika prodejnami, 1 menší dealer apod.). Zvláště přivítám doporučení na ženu, protože těch v odvětví zas tolik není a chceme tám mít vždy min. jednu zastoupenou. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 16. ledna 2013
mensaDobrý večer, k příspěvku o dva níže: řekl jsem již několikrát, že mažu pouze příspěvky rasistické, xenofóbní a jim podobné. A také vulgární příspěvky namířené na konkrétní osobu. Určit míru "neslušnosti" obecného příspěvku je velmi těžké, co ještě nemazat, a co již ano? Verbální neomalenost a hulvátství v příspěvcích se mi samozřejmě také nelíbí, i když zase vybraný slovník není také zárukou obchodní férovosti. Ale máte pravdu , že příspěvky tohoto typu si berou někteří jako záminku, proč neodpovídat na nepříjemné otázky. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 21. prosince 2012
mensaNo to je fakt síla. Týká se to všech ostatních kol, která uvádějí na homepage. Volal jsem tam, nejdřív argumentovali dopravou, když jsem jim řekl, že tam je cena uvedena zvlášť 99 za kolo, tak následovala dramatická pauza, porada a následně, ať jim to pošlu písemně. Že to bude asi programátirská chyba. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 19. prosince 2012
mensaTuším, že uživatel Hruška nebo Hrouda, nejsem si jist, napsal včera zajímavý blog a dnes zmizel. Můžu se zeptat, zda a případně proč ho smazal? O všem, co hýbe gumařinou
mensaVážení, úroveň některých příspěvků šla v poslední době markantně dolů. Rád bych proto připomenul, že hulváti nejsou na těchto stránkách vítáni. Všichni jste tu nedávno volali po registraci. Máte ji, jednu takovou "soft" a druhou "hard". Můžete si vybrat. Přes web můžete komunikovat s jednotlivci nebo skupinami (ti, kteří se nikdy neregistrovali, to ale nevidí). Nikdo tu také dosud nezaložil diskuzní skupinu, nikdo tu nenapsal blog. Moc dobrá vizitka odvětví to není. Ale prosím jen o jedno - zdržte se vulgarit a napadání jednotlivců, nebo jim to napište osobně a ne anonymně v davu. Díky. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 16. října 2012
mensaPánové, nemáte nějaký tip na otázku do rubriky 5 na str. 5 do příštího čísla, co by vás zajímalo? Musí to být ale relevantní pro všech pět lidí, každý je z trochu jiné oblasti - viz na domovské stránce, 5 na str. 5 nebo v Pneu revue. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 11. října 2012
mensaFake: s tou převzatou tiskovou zprávou cízího subjektu v článku renomované značky je to opravdu úsměvné. Je to vizitka pro změnu toho našeho, novinářského světa. Za cenu papíru, poštovného a nějakého chlebíčku se můžete stát přes noc mediálním odborníkem na pneumatiky a cituje vás čtk i vaše konkurence. Vypovídá to o úrovni médií a lidí, kteří tam pracují. Těm, co toho využívají, se nedivím, proč by toho nevyužili? Velká mezinárodní značka by však měla mít páky na to, aby takové věci na jejich stránky nepronikaly. Obvykle si firmy velmi úzkosltivě hlídají, aby si na jejich úkor nedělal reklamu cizí subjekt, sami s tím máme bohaté zkušenosti. Nějaká díra v plotě se ale občas najde. O všem, co hýbe gumařinou