HroudaNapadlo mě že v každém oboru je určitá regulace. (nelze otevřít novou restauraci bez: ......... a ......... a k tomu odpovídajících prostor.) Nepíšu o regulaci nejste vyučený vulkanizér, nemůžete dělat pneuservis to ne to by tu 80% lidí skončilo, máte prostory a chuť a zkušenosti? Tak se předveďte. Příklad který by našemu oboru prospěl více než neustálé zbrojení a s tím spojené zdražování a naopak zlevňování. Pravidla pro rozjezd. Kapacita servisu cca prodejna 30m+ dílna 70m = Parkovací místa pro zákazníky 2+1 vozejčkář ( ať to nestojí kde se dá i nedá a má to úroveň), zvedací zařízení k tomu určené (zvedák tahací na 2t z kelly to není ono) Pokud se bude servis nacházet v obydlené části obce nebo města hluk a prach jde přece o zdraví okolních obyvatel. Osvětlení a odvětrání . ( garáž o jedněch vratech a oknu s drátěnkou nemůže být řeč). Každoroční školení na opravy pneu ( někteří by to potřebovali jako sůl) školení za peníze někomu by to udělalo radost . Základní vybavení nutno zavést pravidlo že vyžitý a vyřazený stroj na Sbazaru není to pravé pro otevření provozovny. Prostor pro zákazníky (ne židle na dílně nebo venku pod pergolou). No prostě pravidla pro start a bude to mít i úroveň. Každé nově otevřené zařízení má dnes svá pravidla jen pneuservis se dá otevřít i na zahradě nebo v garáži vedle školky. Stejně nám všem největší vrásky dělají nové a nové servisní místa a tím i odliv zákazníků ( kteří se potom vracejí , ale nesou si sebou vzpomínky na to jak Franta to dokázal dělat za 300kč a vy chcete 900kč) ani nevzdechnou proč odešli od Franty to už neřeknou. Pak i ten internet bude více či méně v prde...... nebudou plech. boudy. A cena práce se sama zkalibruje k nutným a zákonem daným nákladům. Je to hodně a hodně zjednodušeně napsané, ale určitě chápete co chci říct. Pokud půjde začít podnikat v tak mizerných podmínkách, tak nikdy nebude cena práce v mezích zdravého rozumu. Zákazník si je dobře vědom že bouda bude levná a vy co máte servis na úrovni a máte zaměstnance, budete vždycky zloději :C jsou to nerovné podmínky, které nekončícím zdražováním a z druhé strany nekončícím zadarmomučením nikdy neskončí. Položte si otázku : Znáte nějakého větnamce co vlastní bagr nebo se živí jako topenář. Proč je v každém městě jen jeden krytý bazén a není na každém rohu ulice ???? Jsou to ta pravidla pro provoz ( Bazén je moc náročný na rozjezd a večerka jde provozovat i ve stavební buňce. A to nemusí zdaleka ani vynášet Travička zelená to je naše potěšení ....... tralala. Přeji krásný večer :D :D O všem, co hýbe gumařinou
HroudaHrouda
Ahoj kluci. Hodně dlouhé čtení a je tam hodně pravdy. A taky hodně ALE A KDYBY ! Mám okolo sebe dílny kde podnikají bývali zaměstnanci autorizáků a bývalí řidiči z povolání, atd. Jejich důvodem k odchodu z předešlé pracovní pozice je mzda a kdyby byla třeba 50 000kč což si nikdo nemůže za současné situace dovolit, tak by stejně odešly . I v té nejzaprděnější dílně kterou otevřou a po prvním roce provozu už jí nezavřou si vydělají s prstem v nose 100 000kč/ZA MĚSÍC ( gumy , podvozky, čelní skla, opravy a šmelina.) nájem v prázdných kasárnách 5000kč energie 3000kč. vercajk na alibabě a od elitu za pár kaček . Pokud dají první rok tak už neskončí. A jejich cena je taková protože pro někoho kdo makal za 25000kč čistého( buzerace, nekuřácká dílna, šef co jen remcá a podobné požitky pracovní doby ) je 100000kč hrubého neskutečný balík. A je jim srdečně jedno že to jde i lépe nechtějí se rozvíjet , to je zodpovědnost a velká starost a HLAVNĚ NUTNOST A PODMÍNKA ROZVÍJET SE ZNAMENÁ ZDRAŽIT. Ti co jsou zatím na našich dílnách to jsou vlastně ti lenoši co nechtějí žádnou ani tu nejmenší zodpovědnost a to je dobře jinak do montérek půjdou i ti co je nikdy na sobě mít nemusejí .Hrozná představa CO. Další kapitola zase jindy : bude to o servisech v autodopravě 40tahačů obrat ve 100vkách milionů a potřebě mít vlastní osobní a nákladní servis vše za 400kč + benzinovou pumpu ( všude jsou lupové tak ať netratím) A JÁ na to se... jdu k vodě a chytím trošku hnědé. Ahoj kamarádi. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 10. června 2018
HroudaShambo : " zblbli spotřebitele tak, že nikdo už nezná míru a odhad pro tržní cenu. Na druhou stranu si nákupy u těchto dobrodruhů sami čeští kupující do budoucna řežou souček pod svými živnostmi. Rád bych napsal, že si močí do vlastní studny. " tato část je to co nikdy neuznají že je to pravda a pořád se ohánějí tou svojí pravdou . Dost dobré čtení. Děkuji a těším se na další. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. dubna 2018
HroudaČendo nestěžuju si na množství práce jako té fyzické té je dost a přibývá a ceny mám dobrý . Já si stěžuji na to že je 80% vozů na mém zvedáku obuto do kompletních kol. Je to hloupost jim prodávat disky na kterých je 100kč a nebo je dovezou z kelly a pak dělat jen osu . Pořád to nechápete komplet přezutí 17" cca 1000kč a osa je za 400ta kaček to je to na ho.. A taky to že rozdíl v nákupu je pořád na ho... zákazník z ulice ten se nikde moc nechytne možná na nejpneu , ale kdejaká firma se registruje do velkoskladů a tam je to co mě se..e . Máte jeden traktor tak pojďte já vám udělám cenu a jedou na přímo. Zatím jdu dělat HASIČE páč to mají sjetý ( takhle se šetří TATRA 70% pneu dolů a obout nové od...... ale to tu nenapíšu na to nemám koule :D ) O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 13. dubna 2018
HroudaJo a kontejner na staré šlupky mam full a jestě bordel okolo co se nevešlo. Jsem šťasten že žiju v tomto stadě. ) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. dubna 2018
HroudaRomane to je na dlouho každý máme svou pravdu. Ale hlavní část diskuze nám utekla a to bylo to že montáž kompletů je na hovno kšeft. A tečka. Ale rozjel jsi už jednou nebo dvakrát probranou věc obsloužit kolenovrta, nebo ho poslat do háje? Můžete se smát mě to nevadí : dneska bych byl na servisu sám pokud bych ty židáky neobsloužil je cca 21.30hodin a já zavírám dnešní den - prodáno 4sady s montáží našich pneu to je dost bída :C a 18Xsada vyvážení a osa , kompletace 9x sada internet do kufru nebo na osu až po 23,4 a 2x 520/70R38 z internetu www.cz veha,( hučel jsem do pána proč nepoptal u nás - jaká bude cena volám VEHA přání zákazníka pneu OZOR :C ???? cena pro mě 15600bez faktura zákazník 15800bez to se na to můžu ..... a jen to namontuji.) 2x montáž dovezených 385/65R22,5 doublestár alašmídmlekojedysro ( ve skladu mám 10ks kama atd asi na hov....) 2x traktorbagr internet, a nějaké drobné opravy. Takže pokud je pošlu do háje tak jsem prodal jen 16pneušek a montáž cca v 10,00hodin bych mohl jít na pastvu. Musím je trpět a nejsem sám jen se přiznejte chlapci a děvčata. Dobrou a těšme se na další slunný den. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. dubna 2018
HroudaJojo kámo nevráti a když tak bude pořád stejnej zmr. .d od boudy do boudy hlavně hned a levně. Každá auto dílna má zouvačku a vyvazovačku za odběr dílů. Včera vedle do dílny vyfasoval soused jámovej zvedák za odběr polskejch pseudodílu. Já na něj zatím šetřím pač mě ho dodavatel pneu nechce darovat za obrat x000000kč . Ale drž se neboj já to taky nevzdám a jednou se potkáme a můžeme si říci jak to bylo celý dobře naplánovaný a dopadlo to jak jsme si to .......... zatím Čau Romane O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. dubna 2018
HroudaZdar Romane . Souhlas prodává se a práce je dost. Ale můj případ : pneu na skladě je o proti roku 2008 na 60%tech. Kompenzace čeho většími koly ? Kompletní přezutí 15"+ prodej pneu rok 2008 ti dnes vykompenzuje osa 18" běžného kola bez prodeje pneumatiky, protože je to vozidlo s komplety ze salonu VW. Sada letních + dárek zimní jako super cenovka k vozu? Nebo snad máš samé 20" a 21" ?? Já ne, něco dělám špatně ? Uskladňoval jsem i dříve ( prodej pneu 15"-16" +kompletní montáž na jaře a v zimě a uskladnění 2X ) to určitě vyneslo víc než 21" možná s prodejem 1Xza 2roky(doufej pokud nepořídí nové auto na operák :D) a osa plus uskladnění. O fifty fifty tady nemůže být řeč. Dačije je dost rozšířené vozítko u lidí i u firem a 20" tam nejsou, ale dostávají docela levně dvě sady pneu, to je bordel. Kolenovrty řeším podobně, tady není co dodat , ale je to také určitá ztráta. Část zákazníků co si dříve pořídili pneu od nás si pořídí pneu na netu a to nemůžu popřít , zase ztráta. "pokud bych nebránil restrikcemi svůj servis, tak by se mnou spousta lidí pouze dále vymr**vala. " tady musím jen souhlasit. .. kdybych dělal "kolenovrtům" to, jak by si přáli. Pokud neděláš co si přejí tak jdou jinam a to je určitým způsobem ztráta protože garáží je dost. Já mám každý rok výsledek lepší jako finální produkt , ale je to jen tím zdražením i to se počítá. Představ si jak by jsi zveleboval servis s počtem kompletních montáží 2x za rok v počtu před 10lety + dnešní ceny přezutí . Neboj to už nezažijeme :D budeme dělat přehozy a zdražovat uskladnění aby jsme přežili . Ale jinak pohoda pořád není ještě tak zle vlastně není vůbec zle, ale mohlo by být líp, ovšem toho se nebojím. :D :D O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. dubna 2018
HroudaZdravím vás přátelé jak to jde? Už jsem to psal dříve a nemohou si odpustit to nenapsat znovu . Dost často se tu řeší kdo nám jak draho nebo levně dodává pneumatiky jak je důležité uložit zákaznikum kola na sezónu a pak si nevedomky kopeme hrob prodejem kompletů. Pro někoho je to slušná obživa a pro pneuservis je to pliživá rakovina. Denně 80% komplety a 20% přezouváni to je o proti roku 2008 například obrat o 100% tehdy 20% komplety a 80% montáže. Výsledek je určitě jasný po finanční stránce O všem, co hýbe gumařinou