HroudaJen doplním zednikum nemusíme závidět, oni nikde nejsou a proto jsou páni situace v jejich oboru . Servisů je jako s.....k . Pamatuji léta kdy zedníci pracovali za hrst rýže a s dodaným materiálem, ale ti dnešní 17tileti teploušové se na zedníka učit nevudou. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 21. dubna 2019
HroudaRomane sežeň zedníka :D Ale gumu přezujou všude i tam kde se s tím ani neživěj. Každá i ta nejzaprděnějši autodilna. A prodávat pneu vůbec nechtějí. Tady na ty tři týdny na jaře neberou ani nové zakázky na opravu,ale jen přezouvaji jak víš tak to přesouvání docela nese. Po sezoně se vracejí do starých kolejí výměnářů dílů. Stroje mají za odběr při výměně těch kusovek čidlo za čidlo a furt to nejede:D O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 21. dubna 2019
Hrouda"Na druhou stranu na některých trzích, mezi něž Česko rozhodně patří, pozoruji výraznější trend nákupu pneumatik přes internet než v mnoha zemích západní Evropy." Jsme jedničky. Zase! O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 20. dubna 2019
HroudaStaré,ale vděčné téma internet.I kdyz není v článku podstatou jde tam o něco jiného, tak tam přesto je. https://www.auto.cz/rozhovor-jak-se-prodavaji-cinske-pneumatiky-mezi-cinskymi-vyrobci-jsou-rozdily-128863. O všem, co hýbe gumařinou
Hrouda Stále stejná písnička. Jednou rukou zouvám a druhou vyřizují email. Medunova napsal: >>>>> ještě co je to za značku Lassa nebo Points? to neznám, >> radši >>>> bych >>>>> nějaké osvědčené značky... Continental nebo Michelin >>>> vychází >>>>> dobře v testech. Dále proč třeba ty Barumky jsou za cca 1400Kč >>>>> když na netu jsou za 1 100Kč? >>>>> >>>>> děkuji O všem, co hýbe gumařinou
středa, 3. dubna 2019
Hroudahttps://www.garaz.cz/clanek/pozor-na-padelky-automobilovych-disku-mohou-byt-nebezpecne-21001368 O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
HroudaRomane našel jsem komentář k článku který jsi tu zveřejnil ( zajímavé) . Vložil ho sem jako text.--------------: Robert Paulicek
Dobrý den, dovolím si reagovat na tento článek - předem upozorním na fakt, že jsem spolumajitelem firmy na prodej alu kol, pneumatik a příslušenství, ale nechci, aby to vypadalo jen jako reklama viz. výše (v článku) zmíněné společnosti. Záměrně zde tedy nebudu uvádět jméno naši společnosti.
Narovinu řeknu, že náš sortiment tvoří z 60 % i kola vyrobená v Číně. Vždy je důležité, jaká výstupní kontrola se provádí, kdo má v dané čínské společnosti jaký podíl apod.. Nebo se můžeme dále zamyslet nad výrobky Apple – kde jsou jejich součástky taktéž vyráběny na území Číny.
Tvrzení, že všechna kola musí mít značku KBA je mylná. Jen kola vyrobená na území Německa jsou označena touto značkou. Nebo tvrzení, že musí mít TUV (E v kroužku) je opět mylné.
Na světě existují dvě celosvětově uznávané a co do hodnoty stejně silné normy - a to TUV (Německá) a JWL (Japonská VIA).
Certifikovali jsme i zátěžová kola na Boxery, Ducata, Jumpery, Sprintery apod. a u těchto zkoušek nepraskala kola, ale pneumatiky!!! Jelikož podle nové směrnice EU se kola zatěžují 2,5 násobkem jejich povolené nosnosti. A na tyto testy nejsou k sehnání žádné pneumatiky, které by toto zatížení zvládly ….
My například necháváme (nutno dodat, že za opravdu veliké peníze) certifikovat kola buď prostřednictvím TUV Wien nebo dnes už spíše v Dekra ČR (česká odnož TUV SUD). Plus jsme zapsaní na ministerstvu dopravy. Když s koly vyběháte toto časově a finančně náročné kolečko, obdržíte registrační značku (Atest). Díky těmto skutečnostem jsme jako jedni z mála (legálně) schopni ke kolům dodávat i typové listy. Tyto dokumenty Vás opravňují nechat si dopsat kola i jako alternativní obutí do velkého TP.
O této problematice bych zde mohl psát hodiny a hodiny, ale bylo by to hodně nudné – chci spíš jen sdělit, že né každá kola z Číny nebo z jiného kouta světa, jsou levným a nebezpečným šuntem!!! O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
Hroudahttps://www.euro.cz/byznys/ceska-firma-ziskala-nadeji-ve-sporu-s-goodyear-o-samonafukovaci-pneumatiky-1442016 O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 5. března 2019
Hrouda Pneunm. Sobota to je základ- předtím než jsem požádal aby už do mého servisu nejezdily, tak jsem v sobotu vydělal jako v týdnu za 3dny. Ale dnes mám v porovnání s rokem 2012, 2013 tak 60% práce. Tenkrát to bylo jen na papíře dlužníci. Ale i tak je to ziskové. Dopravci jsou parchanti co neradi platí,tak dělám méně ,ale i v sobotu. Je dost lidí co přes týden nemohu a sobotu ocení. A co hlavně je mě to jedno stejně doma nevydržím. O všem, co hýbe gumařinou