FAKEhele ;-) já našel jen Pneu Bohnice, Šroubka našel někdo jiný ;-) Ale jde o to, že když se takové pneuservisy najdou v Praze, tak se najdou naprosto všude. U nás prostě když se zákazník objedná, tak ho přezujeme ikdyž si přiveze nové gumy odkud chce a máme na to i proškolený lidi. Jediný co se ho mají za úkol zeptat, za kolik to na netu koupil a řeknou mu za kolik by to koupil u nás. Prostě pořád je to zákazník a já to považuji za lepší přístup než ho nekompromisně vyhodit. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEjak jsem tu dneska psal, že by si marketing měl dělat každý po svém, tak tohle se vám bude určitě moc líbit ;-) Mají v sekci "výměna pneu a uskladnění" napsáno "U nás Vám vyměníme Vámi zakoupené pneu na internetu bez příplatku" ;-) Naše servisy to tedy dělají taky, ale tohle je v Praze ;-) a přezouvají plech za 590 Kč a alu za 790 Kč. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEOk zkusím to znovu - stačí prokliknout na tento odkaz http://www.zemancar.cz/o-nas/ (nutno najet kurzorem na odkaz a zmačknout levé tlačítko na myši) fotky tam jsou ;-) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKENo a abych Vám tu záhadu jako správný internetový poskok vyřešil, tak ta firma má dva jednatele a jeden bydlí v Praze a druhý v Novém Jičíně ;-) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEJe vidět, že než si přiznat, že ten servis je hezký, tak je lepší hledat naprosté kraviny ;-) Pokud je na hlavu mít sídlo firmy jinde než provozovnu, tak je na hlavu 25% českých firem ;-) Třeba má jeho firma více aktivit a tím pádem více poboček, třeba bydlí v Praze a provozovnu mu řídí někdo jiný, třeba se přestěhoval a otevřel si servis v Novém Jičíně a nechtělo se mu podstupovat veškeré papírování které se změnou sídla firmy souvisí, třeba ho závistiví sousedé několikrát nahásili na FU a on tu buzeraci nechtěl dál snášet, těch důvodů proč mít sídlo firmy jinde než provozovnu je spousta a argument je to tedy značně chabý. Prostě pokud někdo podniká v mezích zákona tak co ho nechat ať si to dělá podle svého. To riziko si nese přece on sám. Jak jsem psal, nevidím přezouvání pneumatik ZDARMA rád, ale ať si přece marketing dělá podle svého ;-) O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEMě třeba zrovna tohle přijde jako hezký malý servis http://www.zemancar.cz/o-nas/ jestli je autoservis + pneuservis je to jeho věc. Ale myslím že minimálně podle vzhledu to nemůže spadat do kategorie kterou tu nazýváte "pneubouda" O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEPřezutí ZDARMA při zakoupení pneu u nich u nás stále bohužel některé servisy nabízí, oproti sitauci před několika lety je takových servisů ale naštěstí minimum. To že mají cenu přezutí rozpočítanou v ceně pneu je každému jasné. Mě osobně to přijde velice nešťastné, nicméně každý svého štěstí strůjcem. Vybírám jen letmo z prvních stránek vyhledávačů na dotaz "přezutí zdarma" ;-) http://www.levne-pneu.eu/ http://www.zemancar.cz/pri-koupi-4ks-pneu-50-sleva-na-prezuti/ http://motomv2.webnode.cz/pro-vas-/prezuti-zdarma/ ale znám takové i z našeho okolí. O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 26. července 2012
FAKEAnonym: promiň, ale to mi přijde hodně přitažený za vlasy, dovedu si stěží představit, že by to někoho mohlo napadnout, ale že by to ve skutečnosti realizoval a ještě se tím chlubil, tak to fakt ne. To byl spíš nějaký provokatér, což je v otevřených diskuzích celkem běžné ;-) O všem, co hýbe gumařinou
FAKEad podmínky velkoskladů:
*denní závozy má snad již opravdu každý velkosklad, jinak to v téhle době nejde;
*možnost vratky je možné si někde domluvit, ale většinou do velice malé míry, maximálně na úroveň vratky u výhradních, je to ale zcela logické, pak by se VO běžně stávalo, že lidi budou objednávat jen tak pro jistotu prakticky všechny rozměry a náklady na vrácení, včetně logistických nákladů a peněz které by v těchto nepředpokládaných zásobach po sezóně měly by pro ně znamenal zbytečnou nejistotu a v době kdy každý řeší DOTky by to dopadlo přesně jak napsal Michal, tj. cesta k vratkám typu „co neprodám vrátím“ je podle mě naprosto nereálná
*rozdíl v ceně mezi malým a velkým odběrem by měl být určitě, což ale většinou i je, byť je to v řádu jednotek procent, stejně tak ale rozumný OZ nabídne včasně platícímu zákazníkovi rád lepší cenu i při menších odběrech, protože takových zákazníků si všichni dodavatelé váží už dávno, k čemu je mi velký obrat u zákazníka který pravidelně neplatí ?
*Když to shrnu, nemyslím si, že na našem malém trhu může přijít někdo s něčím převratným čím by se odlišil o ostatních VO nebo výhradních a pokud někdo přijde na něco opravdu dobrého, tak to stejně ostatní do půl roku okopírují
*A jak tu většinou píšete že nechcete víno ale lepší ceny, tak já osobně to beru opravdu pouze jako jednorázovou snahu o vyprodání skladů a v době, kdy je prakticky po sezóně, ale sklady výhradních i VO jsou spíš plné než prázdné a je nutné navážet zimu, tak chápu každou takovou snahu o zvýšení prodeje. Například akce JOPECA a GPD na poukázku na benzín za odběr nákladního Hankooka je podle mě výborná. Nezkazí se cenová hladina a každému z Vás se přece poukázka na paliva hodí. O všem, co hýbe gumařinou