Pneurevue.cz » Profil » FAKE

Příspěvky v diskuzích

FAKEBořek: no jak tu píšeš, vloni to bylo s Nokianem podobné, ale jen v pár rozměrech, které se sem přitáhli oklikou přes NL a D shopy, navíc v sezóně pak nebylo nic skladem, kdežto letos to vypadá s Nokianem přesně jak píšeš, je skladem, za ty směšně nízký ceny a kdo naskladnil "normální"cestou, tak bude rád když prodá za nákup
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 18. září 2012
 
FAKEmno tak to mě Michelin fakt pobavil, místo aby sy posypal hlavu popelem a držel se zavedené historky o individuálním pochybení, tak z toho ještě udělá přednost, jak jsou moderní a pokroková společnost ;-) Ještě že s Michelinem nedělám na přímo ;-) to je asi tak drzý, jako kdybych nabídl FERDOVI, jestli nám nechce přezouvat zákazníky ;-)
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 18. září 2012
 
FAKEno Nokian zblbnul pěkně, jejich cenová politika v ČR je jak zde psal anonym přinejmenším podivná v porovnání s VOC mimo ČR, uvidíme jak to bude vypadat v sezóně
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 18. září 2012
 
FAKEMichal: jj, nás taky, ale nešli jsme do toho
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 12. září 2012
 
FAKEpro pneuservisáka z Přerova: Jak píše Bořek, dobře udělaná a hlavně dobře načasovaná letáková kampaň smysl určitě má, ale musíš tam vypíchnout svoje hlavní přednosti, určitě nemá cenu udělat letákovou kampaň stylem "super ceny, přijeďte se přesvědčit", udělat to na obyčejný papír jednou barvou a roznést to třeba v půlce září ;-) A co tu už někdo napsal, podle mě je naprosto neefektivní dělat letákovou kampaň do schránky přes Českou poštu, protože to bývá ve schránce s dalšími pěti letáky a to je špatně. Lepší je buď roznos zadat reklamce ať to dají třeba za stěrače u obchodních center nebo to roznést vlatními silami někde po sídlištích, ale tady pak počítej že každý pátý člověk bude naštvaný, obzvlášť když zaprší a přilepí se mu to na sklo ;-) Nebo zaplatit nějakýmu studentovi brigádu ať to rozdá někde ve městě, ale prostě aby si ten člověk na ten leták "sáhnul"
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 12. září 2012
 
FAKEjenom upřesním, že je to agentura GFK Czech
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. září 2012
 
FAKEp. Mensa: chápu, díky za odpověď
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
FAKEpro Redakci: Pane Menso, nebylo by možné říct firmě která Vám dělal stránky, aby bylo opět povinné vyplnit i v případě anonymního příspěvku jakýkoliv nick, byť smyšlený ? Vzhledem k tomu, že tu reaguje stále velké množství lidí anonymně (někdo se nepodepíše vůbec, někdo na začátku, někdo na konci příspěvku) tak by se diskuze alespoň trochu zpřehlednila.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
FAKEpro Anonym: nemyslím si, že při cenách Verexu od nic může v současné době někdo cokoliv vzít (tento týden od nich dorazil 48stránkový ceník zimních pneumatik - nechápu že se jim to vůbec vyplatí tisknout, v době kdy se ceny neustále hýbou)
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
FAKEFERDO mě Částka nevadí, dělá to podle svého a je to jen a jen jeho věc kterým směrem se chce ubírat, jen jsem tu napsal svoje postřehy, v reakci na odkaz na Toplist a následně na to co jsem měl v poště, tak asi tak.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 9. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz