Pneurevue.cz » Profil » eguma

Příspěvky v diskuzích

egumaPneunm: A známé mého kamaráda si koupil pneu na netu a přezuli ho ve městě, kde bydlí za pár šprdlíků. Pro něj by to byla dobrá rada... A to prosím neberte jako nějaké osobní navážení se do kohokoliv. Ale ten článek osloví desítky tisíc lidí (možná stovky tisíc). Pro tisíce z nich to bude dobrá rada, pro tisíce z nich (včetně vašeho případu) nikoliv a ten zbytek, který nepřezouvá poprvé si to zařídí jako vždycky.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
 
egumakarel: Když se podíváte po různých článcích, tak často najdete i citovaný pneuservis. Chcete, aby lidé znali vaše stanovisko nebo názor? Musíte si dát tu práci, aby se ho daný novinář i dozvěděl. A tyhle kapacity mají ponejvíc sítě nebo servis, kam třeba jezdí novinář přezouvat. Nepotřebuju slovíčkařit nebo někoho omlouvat - popisuju vám způsob, jakým pracuje novinář. To je fakt. A buď se s ním smířite, nebo s ním zkusíte něco dělat (ale tak je to se vším).
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
 
egumaRoman: Proč by něco zamlčoval? On napsal přesně: Na PROVĚŘENÝCH e-shopech LZE i špičkové pneumatiky koupit výhodně.... A pak tam má vypsané ceny. Tzn. tohle je tak obecné tvrzení, jak je jen možné. Dokonce ani žádný nejmenuje. Zkus si představit, jak by vypadaly jakékoliv zprávy, kdyby např. Politik A řekl něco, tak by automaticky museli doplnit i politika B a C. Nebo by Banka A přišla s nějakým výhodným produktem a novinář by musel napsat i to, že B a C žádný takový produkt nemají. Ad absurdum, že např. země A zvedla daně a že země B a C je nechaly na stejné výši. Já osobně taky netvrdím, že Garáž je nějaké super médium, nebo že je Žák super novinář (těží z toho, že je pod Seznamem). Ale napsat, že něco je možné... Je to článek pro laickou veřejnost. Tzn. dycky bude zjednodušovat a podle mne bude ještě spousta a lepších příležitostí, nad čím se na**t. Ale to už jsme skoro moc odběhli od nějakého původního smyslu :)
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
 
egumaRoman: Takhle bys musel označovat prakticky každý článek nebo reportáž (banky, operátoři, analytici, ...) a nejen v onlinu, ale i v tisku. Takže mne mrzí, že argument nemůžeš přijmout, tím spíš, že to není argment, ale fakt, který se v následujících letech nezmění. Karel: Jasně - to je ale něco trochu jiného. Protože převzato od XY = citace, a "ve spolupráci" ještě nemusí, a dokonce často neznamená PR článek. Ale třeba právě odborný text, kdy instituce má prostě relavantní data a prostředky. PR nebo reklamní sdělení je ale pořád něco jiného. Karel: A otázku, co bude autor dělat s pneumatikami, když mu je nikdo nepřezuje - nevím, proč bych měl věnovat byť minutu na řešení tak moc teoretické situace. Jasný - můžu se chvíli opájet tím, že si je bude hýčkat v garáži nenazutý. Ale k čemu mi to bude, když se to nikdy nestane? Pneum: Já jim budu dycky dělat trochu advokáta, protože jsem tu práci dělal a s novináři spolupracuju asi v 6-7 oborech :) A že měníte vnímání - já vám v tom fandim! Já si taky za svoji práci chci nechat řádně zaplatit! I když mne živí jen a pouze "služba" a ne prodej.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 20. března 2019
 
egumaKarel, pneum: Jak moc se chcete zabývat hypotetickými věcmi? Pokud nezorganizujete generální stávku, tak se vždycky najde někdo, kdo "internetové" gumy přezuje. Roman: Jenže Seznam je soukromé médium, tzn. si může psát co chce, pokud tím neporušuje zákon. A samozřejmě se můžeme bavit o tom, co servis znamená doopravdy a o tom, jak ho lidi vnímají. A psát něco jako "článek je sponzorován e-shopy" prostě nejde... Navíc ani když se v nějakém textu objeví název nějaké firmy, tak nemusí jít o reklamní sdělení (ale o nějakou firmu, která prostě jen poskytla data o trhu - typicky jde o banky nebo operátory), ale prostě o zdroj dat. A klasicky platí, že těch dat bude mít víc nějaký větší subjekt než menší.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. března 2019
 
eguma:) Jak je to s tou panenkou v koutě? Internetové médium bude nejspíš pracovat taky s online zdroji. A protože e-shopy vydávají stovky tisíc (některé i miliony) korun na reklamu, propagaci a zlepšování zákaznické zkušenosti, tak jsou víc a lépe vidět. Tím spíš, pokud u nich třeba už sám autor nakoupil a v některém pneuservisu mu ty netový pneumatiky přezuli (a je jeho blbost, že si sám neřekl o přirážku). Jakkoliv můžu vašim snahám o narovánvání cen práce fandit (a budete se divit, ale je to tak), tak pneuservis má v sobě slovo SERVIS (službu) a tak ho většina lidí taky bere. Jinak můžete web zkusit kontaktovat na mailu redakce@garaz.cz Dost zpravodajských serverů kontakty na jednotlivé redaktory neuvádí, aby se nemuseli jen prokousávat maily místo psaní.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. března 2019
 
egumaNezabalil :) Ale pochopil, že nešlo ani tak o dialog, jako spíš o dva vedle sebe jdoucí monology.... Navíc,pokud pak někdo pustí perly jako že pneuservisy budou udávat cenovou politiku (čeho??), tak je to marné, je to marné, je to marné... Jen bych trochu upravil optiku: Nikdo nechce, aby pneuservis živil "interneťáky". Ti velcí se očividně uživí i bez nich. A dokonce dobře. Tak dobře, že prodavají čím dál víc. A pokud se přidá Alza a Mall, tak... No, čekají nás zajímavé časy :) A další věc: Pokud interneťák hledá pneuservis, tak to pro něj fakt nepředstavuje něco, na čem by strašně moc "zarobil". Nabízí doplňkovou službu, na které ale jeho byznys nestojí a díky které si udrží zákazníky, kteří třeba v pneuservisu nechají cash za další služby nebo produkty. Někdo mi tady kdysi psal, že nechápu základy pneuservisní práce. A upřímně, netuším, proč bych je měl znát - chtěli byste po šéfovi Datartu, aby vysvětlil, jak funguje mikrovlnná trouba (příklad!!)? Nebo po vedoucím pneuservisu, jak funguje technologické pozadí e-shopu a dynamický retargeting? Pokud se nabídka nepotká s poptávkou, tak není co řešit. A pokud z toho netěží ani jedna strana, tak o čem se bavit dál - mne fakt nezajímá, kolik stojí monterky nebo boty... Buď se na podmínkách potkáme nebo ne. Ale ještě jednou, pro jistotu: Fakt nejde o přežití interneťáků (tohle pojmenování se mi začíná líbit :)). Ti lepší si fakt poradí i bez pneuservisů. Jen to prostě bude škoda.
Síť versus kámen: lze se dohodnout?
pondělí, 26. března 2018
 
egumaRomane: Ne... Zas mi nepodsouvej takový šílenosti. Jak jsem psal - já v současné době neznám nějaký model, kdy by spolu spolupracovaly e-shop a pneuservis. Pokud na tom bude kterýkoliv subjekt tratit, tak to nemůže dlouhodobě fungovat (ani e-shop nechce dlouhodobě dotovat kteroukoliv službu). A to, co tady bsal BF je.. no... znáš tu scénu z Trháku, jak Čepek odchází, komentuje scénář a trhá si přitom košili?
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. prosince 2017
 
egumaRomane: 1. Ne. Nemíchám - já potřebuju, resp. oceňuju pomoct ve zmíněných případech už při výběru. Kolik je bot na běhání? Kolik je druhů raket na tenis? Squash? Badminton? Kolik je parametrů u televize? Tohle všechno dřív dělaly jen kamenný obchody a poskytovaly nějaký servis, poradenství. A pak jim hodně významný procento obchodů začaly brát e-shopy. A vím o dost sportovních potřebách (kamenných), které krachly, protože se nové situaci nedokázaly nebo nechtěly přizpůsobit (z různých důvodů). 2. Tohle nefunguje - Pokud vím, tak kvalitní e-shopy s pneumatikama prosperujou. I bez pneuservisů. Proto to koneckonců dělají a nestěžují si. A bude prosperovat i Alza, protože nemá problém do toho investovat. Možná se do plusu dostane za rok nebo za dva. Ale i díky dalším službám nebo prodeji příslušenství jí to nakonec vydělá. A bude do toho investovat dál. Pochybuju, že se s nějakýma pneuservisama bude zaobírat.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. prosince 2017
 
egumaRoman: Rasovina a špína? Já vim, že je to takovej argument-neargument. Ale pokud se ti nějaká práce nelíbí, tak ji nedělej. Zase se tady tluče postoj – e-shopy nikdy neviděly sklad, nechtěj si mazat ruce apod. Ale když tomu pak sami říkáte rasovina a špína, tím tu práci sami degradujete. Mimochodem – ty máš spočítáno, kolik Alzu stála implementace systému? IT řešení (kolik stojí dneska jeden slušnej „ajťák“?) Pronájem skladů? Kolik pneumatik musí prodat, aby se jim to vyplatilo? Mne by ta jejich smetana taky docela zajímala :)
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. prosince 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz