Pneurevue.cz » Profil » DobrePneu

Příspěvky v diskuzích

DobrePneuPane Bořku, vyjádřil jste se správně a já to také pochpil. Ve skutečnosti je to opravdu tak, že lidé v drtivé většině zavolají místnímu prodejci z letáku , a zjistí jestli dané zboží má a objednají se. Objednat u někoho z druhého konce republiky, čekat na kurýra, tahat pneumatiky v kufru a hledat servis kde mají místo je mnohem větší překážka než zvednout telefon a zavolat místnímu prodejci z letáku. Opravdu si neslibuji, že z letáku prodáme závratné množství koncovým zákazníkům, ale jsem si jistý, že do 15.10. dovedeme spostu zákazníků k našim prodejcům. Za registraci jsme samozřejmně velmi rádi. Ceny nastavým na dobrou úroveň. Nejlepší cenu však dáváme našim zákazníkům, kteří s námi spolupracují delší dobu. Denní akce a speciální nabídky však budete dostávat stejné.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
DobrePneuDobrý večer. Vrátil jsem se z návštěvy pneuservisů a vidím, že se tu diskuze pěkně rozjela. Zkusim to vzít popořadě: Michale, ad a. rozhodně se nesnažím dělat z někoho blbce, a věř, že tyto cifry jsou dost reálné. (Mediaresearch 2011 internet B2C -výzkum internetových prodejů na koncové zákazníky(drahý ale dobrý)) Když se podíváte na prodejní kanály: 1.sítě bestdrive, firststop..., 2.leasingovky (Leasplan, Arval...), 3. fleetový zákazníci(EON,CEZ,...) , 4. prodejci aut, 5. velkoobchody, 6. nezávislé pneuservisy, 7. prodejci náhradních dílů (kelly, elit...), 8. internet , zjistíte , že i 16% je 600-700 tisíc pneumatik , a to je rozhodně dost na to, abychom tuto skupinu zákazníků oslovili. Ad b. počítat umíme a stále se to vyplatí.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
DobrePneuDobrý den všem. To že se nám o tolik zvedla návštěvnost nechámepe ani my. Celá billboardová pampaň nás nestojí více než dealerské setkání v Hummer Centru. Seznamu jsme letos žádné peníze na reklamu nedali, a na Reifenu jsme Michale stánek také neměli. Letákovou kampaň jsme nabízeli pouze velkoobchodním zákazníkům, kteří jsou u nás registrováni a mají nastaveny velkoobchodní slevy. Celá letáková kampaň je založena na zkušenosti velkoobchodů elektroniky a s lokálními prodejci funguje. Cílem je přivést zákazníka DO 15.10. a regionálně podpořit naše odběratele několika zajímavými cenami. V druhé polovině října budete mít všichni plno, o tom není pochyb, ale dá se za 2 týdny přezout tolik zákazníků? Nicméně polovina zákazníků si koupí jiné zboží než je v letáku. Dobré pneu nejsou ti, kteří jsou do ulice nejlevnější, a ani se k tomu nechystáme, ale velkoobchodně jsme velmi levní.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
 
DobrePneuJelene, to je možná proto , že z této celodenní akce vydělají dost peněz. Hummer centrum dělají opravdu výborné akce a všichni naši pozvaní zákazníci si to docela užívali. https://www.facebook.com/dobrepneu.cz?ref=ts
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 5. září 2012
 
DobrePneuS Conti CPC5 máme ve většině případů lepší zkušenost než CPC2. Máme ale podezření, že často záleží na zemi výroby a to nejen u Continentalu.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 31. srpna 2012
 
DobrePneuDobrý den pane Menso, 87W se dá sehnat pouze DOT06 protože jak píše Michal, již se nevyrábí.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 29. srpna 2012
 
DobrePneuVelice odvážný a přímý článek. Rád bych podotknul, že na internetových stránkách spolku michelin jsme se ocitly bez našeho vědomí a souhlasu.
Důvěra je křehké zboží
čtvrtek, 23. srpna 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz