DobrePneupo dlouhé úvaze jsem došel k závěru , že tyto informace jsou v rukách výrobců poměrně slušným vodítkem k optimalizaci marží nejen internetových prodejců. Aneb proč by výrobci nemohli přiškrtit ještě trochu marže, když se to některým ještě stále vyplatí prodávat. Výrobci vydělají o něco víc a trh se s tím nějak popere... O všem, co hýbe gumařinou
DobrePneuJirko, nevím kam na takové zaručené zprávy chodíte? S panem Pešíčkem jsem se nikdy nepotkal. Jednou jsem mu volal kvůli 20 ks pneumatik , které jsme rychle potřebovali. Po tomto telefonátu jsem neměl chuť ani potřebu ho dále osobně kontaktovat. Nic od něj nekupujeme ani mu nic neprodáváme. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. září 2012
DobrePneuBořku , leták zašlu emailem , můžete si s účastníky nezávisle pohovořit, taky mě bude zajímat úspěšnost po sezóně. SJM přesně jste to vystihl, mladé to nezajímá, ti nakoupí kdekoliv, ale část starší generace to oslový. Jestli se dá za devizu počítat větší znalost důchodců o naší firmě to nevím, ale dělám to co si myslím ,že je pro naše zákazníky nejlepší, a tím i pro naši firmu. Ano touha po majetku svazuje , odpoutanost od výsledku dává svobodu. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. září 2012
DobrePneuJá si Hruško myslím, že i kdyby jsme prodávali pouze velkoobchodně , tak by jste se stejně naši nabídku srovnával třeba s barumem i když prodávaji přes ipneu, a jestli NEberete od nikoho kdo dodává na internet , tak jste u mě borec kterej si stojí za svým. Co se týká "pneugaráží" tak Vás musim ujistit , že mezi naše vážené zákazníky patří i velmi kvalitní servisy které se svým prodejem i servisem jistě vyrovnají tomu Vašemu. Ještě nedávno kolegové z velkoobchodů mluvili o prodejcích jetých pneu jako o škůdcích a smelinářích, a podívejte kam se někteří svou prací dostali. Nikoho bych v tomto směru nepodceňoval. Na jaře jsme dělali letákovou akci, a co se nestalo, z okruhu 30 km přišlo více lidí, než z celého zbytku čech. Převážně lidé 50+ kterým se akce zdála velmi dobrá. Proto nestrácím koule když říkám, že regionálně tento druch reklamy funguje! Ale nikomu tu akci netlačím, jen vysvětluju svůj názor a za slovem podpora prodeje si stojím. O tom jestli je akce pro vás dobrá , nebo ne si musíte rozhodnout sami. Co se týká VO a MO tak podíl je cca 3/4 VO. Neznám velkoobchodní firmu , která nedodává koncovým a přesto roste. A co se týka osvěty proč nakupovat v pneuservisu, ten nápad je dobrý, jen forma letáku mi přišla nevhodná. Měl by to napsat někdo nezávislý, jako svět motorů, idnes atd. jinak mi to, jako zákazníka neznalého situace na trhu, připadá příliž sebedoporučující, a to zákazníci nemají moc rádi. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. září 2012
DobrePneu" Cena vsak musi byt nizsi nez ma veskera konkurence, od ktere ted bereme (KK, Barum, Prochazka, GPD, Tirex, Ihle, Strach)" maily takového typu mi chodí každý týden. Máme 5 internetových obchodů kterým dáváme data. Ostatních několik set dělájí konkurenční velkoobchody, ať domácí, nebo německé, polské, či holandské... Můžeme se skrývat za neznámé eshopy prodávající pouze nízkou cenou, ale my se za prodej přes internet nestydíme! O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. září 2012
DobrePneuMorisi, ta letáková akce je před sezónou. Marže nic moc, to je pravda... Ale my nabízíme , že vás kousek svezeme a vy si stěžujete , že chcete rovnou ferarri, to opravdu neumíme. Chtěli jsme po výrobcích starší dezény kdy můžeme nabídnout lepší marži prodejcům. Nemaji a nedaji. Vysoká marže v letáku je na Nexenu a autobateriích. Děkuji za podnětnou diskuzi a názory a přeji pěkný večer, den. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. září 2012
DobrePneuHruško, jak jsem psal již v mailu, servisy budou všichni na stejném letáku. Docela bych se divil, že v elektru jsou marže 30% z letákového zboží. Známý který má elektro si stěžuje, že jeho marže se pohybují okolo 10%. Vydělává pouze na doplňcích. Rozhodně 30% na televizi nebo pračce nemá. Doporučim mu vstoupit do nějaké frančízy :-) Stím letákem je to pěkný nápad, jen se děsím doby, až si pujdu koupit baterky do elektra, jak mi tam bude prodavač cpát leták s poučením proč kupovat u něho a ne jinde.... Asi bych tam moc rád nechodil... Ta kvalitní práce je lepší strategie jak si vybudovat dobré jméno a dobré zákazníky... O všem, co hýbe gumařinou