BIBJakou máte zkušenost s Michelin Alpin 5? Co vidím tak příští rok už nevezmu na sklad prakticky ani kus. Oproti velmi vyvážené A4 je toto šlápnutí do lejna. Na sněhu a ledu super, ale to na čem si Michelin dlouhé roky zakládal - životnost je naprosto zničené. Ta guma může být sebelepší na sněhu a ledu, ale pokud vydrží jen cca 50% toho co minulá generace tak je to ostuda... Jak je u Vás kolegové? O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 12. listopadu 2015
BIBZdravím po delší době. Chtěl bych se zeptat jak účtujete při práci TPMS? Kolik např. účtujete za značkový sensor typu schrader nebo aligator a levnější např. T-PRO? Jak pak rozlišujete další práce s ventilem jako např. montáž, spárování anebo klonování? U nás je aligátor včetně ventilu za 1450.- a T-PRO za 1150.- montáž senzoru mám započítanou v ceně ventilu a aktivaci ventilu jednoho kola za 100.- používám klasickou diagnostiku ATEQ VT56. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 30. října 2015
BIBMichale napsal jsi to moc pěkně, jakoby jsi mě mluvil z duše. Servisů kteří vám naslibují a "udělají" vše od zalepení duše konče např. repasem vstřikovačů je spousta, ale jakou můžou nabídnout kvalitu? Já tedy jdu raději k odborníkovy na určitou problematiku než nějakém univerzálním opraváři. Já chci a doufám že budu dělat jen pneu + geošku která k tomu patří, nechci dělat všechno a nic dobře. I když pár lidem tady se to nebude líbit tak podle mě je to tak. Ševče drž se svého kopyta.. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 29. června 2015
BIBJe to myšleno tak že většina auto-pneuservisů není schopna opravit pneu v běhounu natož pak v bočnici. Bud to opraví špatně a zákazník dřív nebo později přijede do poctivého pneuservisu nebo ho rovnou auto-pneuservis pošle k nám a tak se zákazníci nabalují. Samostatnou kapitolou jsou rozsáhlé opravy u nákladních agro a industrial kol, tam se to nabaluje ještě víc. Vše je o prvotřídním a komplexním servisu. Thermopresy máme čtyři a je fakt že někdy presují všechny. Nevím kam míříš s mazáním, ale se státem placenýma zakázkama se prakticky vůbec nesetkávám O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 28. června 2015
BIBNedá mě to nereagovat na níže uvedený příspěvek. Nemám rád paušalizování, co nejde u jednoho neznamená že to u druhého jít taky nemůže! Dělali jsme nejdřív autoservis + pneuservis, z nedostatku času na autoservis jsme ho zrušili a provozujeme jen čistý pneuservis přes 20 let a musíme nabírat nové zaměstnance, práce je čím dál víc, tento rok je zatím jedno velké překvapení. Musí se samozřejmě dělat vše od kočárku po obří EM a opravit i zdánlivě neopravitelné defekty :-) já budoucnost pneusektoru vidím v dobrém světle O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 27. června 2015
BIBMichale naprosto s tebou souhlasím. Já svoji aktivitu tady na fóru už před časem lehce utlumil ale teď se asi taky loučím, začíná to tady pěkně smrdět. Ryba smrdí klasicky od hlavy. No a uvažuji jestli prodloužím předplatné.. škoda no, dřív to tady za něco stálo a mělo to smysl. O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 17. listopadu 2014
BIBJá jsem odpůrce přímého tpms pro všechna auta bez rozdílu, považuji za zcela dostatečné nepřímé tpms a za tím si stojím. Lidi co nechtějí čidla chápu, nabídnu jim jak čidla tak i klasický ventil, řeknu jim k tomu svoje poznatky z praxe a rozhodnutí je na nich. Osobně si nemyslím že by po lidech bez čidel šli na STK nebo dokonce pojištováci při likvidaci nehody, kteří často přehlíží když má auto jiný rozměr pneu než v tp nebo sjeté pneu (a to je podle mě větší problém než čidla). Když upadne za jízdy zánovní alu ventil tpms tak to moc bezpečné není.. Sám jsem si užil s čidly u např. renaultu, fordu, hyundai a vw svoje. A to ještě lidi neví že baterie v čidlu se nedá vyměnit, to bude veselo :-) O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 19. října 2014
BIBMichale u nás naprosto samé, nikdo čidla nechce, většina bude přezouvat a pár lidí bude mít druhé kola bez čidel. Ale já se jim vůbec nedivím, čidla v kolech bych taky nechtěl ani zadarmo. Je to jen buzerace.. něco jako dementní štítky.. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 12. října 2014
BIBNo ADAC opět nepřekvapil :-) Conti na 1. místě, neúčast možných favoritů, A5 propadla na suchu (že by michelin udělal A5 na suchu horší než Klebera :-) O všem, co hýbe gumařinou