BFShambo díky.Yokohama mi teda jede vcelku dobře. Ta podpora servisům jde vidět a také to pociťuji. Pár chyb bych našel, ale to chce čas a pokud budou naslouchat tak to pofrčí docela dobře.Ty jejich hyerogrify jsem nepřeluštil co jsi poslal odkaz, ale mám to i v češtíně tak je to pohoda. Včera tu byl kolega s Goodyearu a říká co to máš za akci Yokohama? Tak jsem mu to povyprávěl a on smutně řekl: To je super, víš co udělali ti naši .....? Napřed poukázky jednoznačně podmínili servisem a my měli radost že konečně něco pro servisy co zaujme, pak to zrušili a my jsme nasra... protože to teď dali kdejakému jouzovi z internetu a to nás vytočilo do běla! Ztratilo to smysl a možnost perfektně nastartovat servisní síť. Řekl jsem mu že tohle je vrchol nevkusu a neucty k servisům a další podraz Prémia na jejich síť a kdy levá ruka neví co dělá pravá. Jen mi to potvrdil a smutně přikývnul. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 26. dubna 2013
BFKrásný páteční večer přátelé. Tak jsme zase pokročili o jeden den dále v přezouvání a u mne ten dnešek byl opět hodně náročný. Pneuservis jel na plný výkon a prodej pneu byl dost slušný. Když jsem ve 20 hodin odcházel z dílny a viděl co nás čeká zítra, tak jsem si říkal: tohle snad není ani normální. Je však ale potřeba se na to podívat zodpovědně né za jeden měsíc a ještě k tomu jen duben. Je potřeba započítat i březen a pak je to možné teprve srovnávat jako sezonu jarního přezouvání. Jsem sám hodně zvědav jaké čísla letos vypadnou v porovnání s minulými 2 roky. Letos snad poprvé kdy 1 a 8.5. budu rád že je svátek. To co je letos za raketový náběh na jaro je až neskutečné a ti moji chlapi na té dílně, ale i paní v kanceláři si zaslouží nejenom obrovskou poklonu, respekt, odměnu, ale především si zaslouží a potřebují odpočinout, protože jen neděle je příliš málo na regeneraci všech sil a to co je letos předčí směle i tu nej nej náročnější zimní sezonu s okamžitým říjnovým půl metrem sněhu. I já jsem se rozhodl si trošku odpočinout a v neděli jako již řadu let se jedu podívat do Bratislavy na AUTOSALON. Moc se těším, protože to tam mám rád a přirostlo mi to hodně k srdci narozdíl o dnes již zkrachovalého a snažicího se probrat Brna které umřelo jen a jen svou vinou a nenastartuje se podle mne řadu let a možná nikdy s tím co nabízejí nejenom vystavovatelům, ale i lidem v oboru, tedy i nám zákaznikům.---- Jedna perlička na závěr--přijel dnes pán že si přijel ke mne do servisu pro gumy objednané přes internet a že jsem nějaký Ok prodej a servis. Tak mu dosti tvrdým slovem říkám: Tamhle naproti 100m vidíte je OK Elektro, tam si zajděte, tam si ty gumy naberte. Já Vám to ani teď několik dní nepřezuji na takové věci teď nemám skoro vůbec čas! Sám vidíte co tady je za práce a lidí. A řekněte jim ať si vytahnou pračku a ledničku a ať Vám to na tom perfektně přezují. Koukal na mne jak kaliméro, nechápal a myslel si že si snad dělám srandu. Nedělal a dal jsem mu to jasně najevo a tak začal žhavit telefon. Za 3 minutky už to koulel do auta a asi se hodně divil co to za neskutečnou hloupost udělal. Tak ať si to užije po servisech a že to nebude mít zrovna lehké to jsem si docela jistý. Chlapi vím že to nemáte lehké, ale napište něco do placu ať to tu nespí a ty SHAMBO piš novinky prosím. O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 26. dubna 2013
BFStroje pomalu usínají a průzkum dnešního dne dopadl následovně. Z mých dnešních celkových 51 zákazniku bylo 18 žen. Někdy to bylo jak na trhu jak se typovalo a hádalo kolik toho tam má a musí být. Hloubku 1,6mm vědělo 17 mužů a jen 4 ženy. Zimní test dopadl ještě hůř. 4mm vědělo 15 mužů a jen 2 ženy. Takže nelichotivé čísla. Lidi nechtějí vědět kolik můžou mít mm, chtějí jezdit co to jen jde. Je potřeba upravit hlavně u letních pneumatik normu 1,6mm která je dnes už jen přežitkem a nemá to co na vozidle dělat. Problémem je že honěním za co nejmenší valivý odpor a nejmenší spotřebu, či nějakého pofiderního gramu na km si výrobci snižují hloubku dezénu už teď jak se jim líbí a také vyspí. Ať se nestane v budoucnodsti že budeme kupovat nové pneumatiky s 5-6mm a povoleno budeme mít max. 3-4mm. I tak to může dopadnout když se na to podíváme z jiného pohledu. Hezký večer a pište přátelé. Vím je toho asi hodně ale ještě nespěte a napište třeba nějaké perličky z vašeho servisu. Bořek. O všem, co hýbe gumařinou
BFShambo zase jsem to po probděné noci u objednávek a papíru kolem pneumatik otevřel a zapl a den se rozjíždí do dalšího až neskutečně živého přezouvacího cyklu. Večer nám zase prosím napiš co se děje nejenom z našich luk a hájů. Tak hurá na to ať to stojí za to! Hezký den přátelé gum. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 24. dubna 2013
BFZajimavé a k přemyšlení -- http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropska-unie/clanek.phtml?id=777537#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-23 O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 23. dubna 2013
BFAbych ale nebyl jen zas pozitivní tak jen pro připomínku a oživení co se děje a blíží. Když byla poslední finanční krize v roce 1772/1773 v Anglii, Skotsku a Nizozemsku díky jedné významné Anglické bance bylo to hodně těžké se z toho dostat, ale co teď pomalu začíná propukat např. v Nizozemsku může být smrtící pastí pro celou evropu a jejich slavné EURO. Španělé, Portugalci, Malta a další jsou před kolapsem, další země se ktomu blíží mílovými kroky! Vůbec nevěřte bankám, protože mnozí dopadnou třeba jako mnoho obyčejných živnostníku na Kypru. Kde jim vzali nebo na mnoho let zablokovali až 80% úspor v bankách. Pozor na to! Proto přátelé sledujte i jiné aktivity než jen ten náš pneusektor. Hezkou neděli přeji. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/ O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 21. dubna 2013
BFDokončím to, zase to odešlo když člověk nechce---Prodej os. a off. pneu je zatím nadstandartní. Dodávky zatím spí. Tam jsem měl 2 auta po 2 gumy a na příští týden asi 16 nových kol co vím. Dodávkaři budou dojíždět do mrtva a to si musíme už pomalu a jistě zvyknout. Překvapením je pro mne letošní letní Nokian hlavně ve velkých kolech kde to frčí o sto šest. Snad jedinou kaňku na značce vidím kdy jsem známé přezouval dva roky použivané ale 5,5mm měřící krásně sjeté 225/40-18 a 2 pneu jsou popraskané v rameni jen ve vnitřní části pneu. Jednoznačná reklamace bez jakýkoliv výmluv a jsem zvědav jak to dopadne, protože tady není o čem diskutovat. Nokian ČR však má a bude mít pokud rychle nezmění systém, přístup a politiku dost dalších problému o kterých napíšu někdy jindy až bude více času. Je tam potřeba ale rychlé změny protože se loď z názvem Nokian ČR může taky docela rychle v některých oblastech pneu potopit. Ten samý příklad se mi stal na zimních Continentálech taky 225/40-18 a okamžitě byly nahrazeny novými bez jakýkoliv okolků s velkou omluvou. Tak uvidíme jak to bude s Nokianem a všechny Vás budu informovat. Když se vrátím k tomuto týdnu, ještě jednou musím zopakovat že to byl nesmírně náročný týden s maximálním vypětím, kdy práce průměrně začínala v 6.30hod a končila v 19hod, kdy náročnost na psychiku byla velmi vysoká, kdy prodej pneu byl skvělý, servis absolutně na 1s ***** a hlavně také, kdy ze servisu odjelo za celý týden max. 2-3 lidí kteří nechtěli čekat a chtěli to hned je pro mne osobně obrovským úspěchem. Všichni ostatní pochopili situaci, počkali, odstavili si tu auto klidně na několik hodin, přeobjednali se na jindy a to je pro mne to co mne hodně těší, že mají většinou pochopení. Následující týden, dva očekávám ještě taky hodně hektické, protože vím co mám ještě nasmlouvané + to co přijede z ulice je bonus. Je to jen dobře, protože po měsících doslova temna se vyjasnilo a hřeje pocit, že nejsme zbyteční a že jsme naopak velmi potřební pro mnohé rozumné motoristy. Jaký byl chlapi podle Vás tento týden u Vás na servise ? O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 21. dubna 2013
BFKrásné nedělní ráno přátelé. Na konci týdne je třeba zhodnotit týden jak takový. Byl velmi, velmi náročný a hektický. Hloubám do své paměti a asi si ani nevzpomínám kdy nástup jara na dílnu byl tak rychlý, energický až jak to tady někdo nazval brutální. Mohu li to nějak přirovnat tak tenhle týden byl jako kdyby v říjnu napadlo najednou půl metru sněhu a všichni se zblázní, aby byli přezuti okamžitě. Je to samozřejmně i tím velikonočním sněhem kdy napadlo neskutečné množství a to zcela zbrzdilo letošní sezonu přezutí. Minulý rok se již kolem 15-20.3 přezouvalo o sto šest a letos je to téměř o měsíc posunuto. Taky čísla prodeje a práce za březen 2013 tomu jasně nasvědčují že to bylo jednoznačně nejhorší březnové číslo v hystorii. Tedy aspoň u mne. Někteří kolegové to doslova vytrpěli a jen se modlili aby to už najelo do jakštakš normálu. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 21. dubna 2013
BFKrásné nedělní ráno přátelé. Na konci týdne je třeba zhodnotit týden jak takový. Byl velmi, velmi náročný a hektický. Hloubám do své paměti a asi si ani nevzpomínám kdy nástup jara na dílnu byl tak rychlý, energický až jak to tady někdo nazval brutální. Mohu li to nějak přirovnat tak tenhle týden byl jako kdyby v říjnu napadlo najednou půl metru sněhu a všichni se zblázní, aby byli přezuti okamžitě. Je to samozřejmně i tím velikonočním sněhem kdy napadlo neskutečné množství a to zcela zbrzdilo letošní sezonu přezutí. Minulý rok se již kolem 15-20.3 přezouvalo o sto šest a letos je to téměř o měsíc posunuto. Taky čísla prodeje a práce za březen 2013 tomu jasně nasvědčují že to bylo jednoznačně nejhorší březnové číslo v hystorii. Tedy aspoň u mne. Někteří kolegové to doslova vytrpěli a jen se modlili aby to už najelo do jakštakš normálu. O všem, co hýbe gumařinou