Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFMíši, poslal jsem ti to na email, tak buď blízko WC kdyby to na tebe přišlo (-:
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
BFMíšo až se to dozvíš tak se podle mne normálně vyvrátíš. Nevím jestli radostí nebo smutkem. U tebe to vidím na ten smích. Neskutečnou věc vyplodili. Takové perpetum mobile v gumách. Silné kafe pro dlouholeté prodejce michelinu. Chceš můj názor? V této současné formě co vytvořili - všichni téměř stéjně - je to sebevražedný čin. Tohle podle mne nemůže dopadnout vůbec dobře. Raději ať se k tomu vyjádří zdéjši kluci z Michelinu, BIB, Moris aj.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
BFTak pánové a dámy pneubranže je tady revoluční projekt obchodu koncernu Michelin! Všichni stéjně!!! Ou Ou Ou to bude tedy pořádný vítr v českých vodách pneuservisu. Copak to udělá s trhem? Jsem teda moc opravdu moc zvědavý. Zajímal by mě osobně postoj p. CHáry, Procházky apod. Ti podle mne musejí mít pořádného bolehlava po takovémto zářezu na velkoobchodníky. Poprvé v životě se konečně asi přihlásím na server Michelinu ať vidím co mají na skladě protože to bude hodně vzrušující jízda to naše léto 2014!
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
BFČendo, neboj se. Ty to taky v pohodě zvládneš. Musíš jen chtít.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
BFHezké ráno přátelé gum. Míšo, máš v hodně věcech pravdu, ale jsou tam prostě ty ale. ESP taky prostě nařídili ve 2011 povinně dodávat a už to prostě tak i je a nikdo neprotestoval. Tady jde však o kapsu lidí kteří budou muset na rozdíl o ESP vytáhnout z kapsy další penízky.Největší problém je že na 99,999% na začátku budou jen senzory tlaku místo ventilů. výrobci je už mrskají na sklady po statisících kusech a nevěřím že s tím něco prostě udělá. Už více jak 4 roky to vědí co je to za EU nařízení a tak měli dostatek času se na to připravit. Bude určitě nějaká nevole a šarvátky, avšak Amerika je tím že to tam funguje řadu let všechny umlčí. Víš já vidím problém hlavně v tom že hodně originálních ventilů není rozebíratelná a vyměnitelný třeba jen ventil. Tam vidím obrovskou slabinu a budu se snažit zákazníkovi vysvětlit proč si má koupit druhou sadu na další disky s programovatelnými senzory, kde si vyměníš ventil ať už gumový nebo kovový kdy tě napadne a za slušné peníze. Když se podívám třeba na svou Kiu tak je to typický příklad. Ventily po 2 zimách vypadají jak vypadají. Polská sůl v ČR používaná všude rozežere zcela vše to si buďte jisti. Povolit zajišťovací matici po zimě a vyměnit třeba těsnící gumičky je malý hokus pokus jestli ventil půjde a nepraskne celý senzor. Zrovna jsem si to testoval na svém autě když jsem zjistil malý únik kolem ventilů senzorů. I když jsem použil chemii a velmi opatrně jsem odkroucel matici tak vám všem řeknu že jsem už byl smířený že senzor nepřežije. Nakonec se to podařilo a to co jsem zhlédl mne velmi nemile překvapilo. Už jsem hodně problematických sensorů viděl a dělal. Matice i závit na ventilu totálně zanesen solí, gumička vyžraná a tak jsem se nemohl divit že to unikalo. Práce na dalších 15-20 minut abych to vše dal do pořádku. Tím chci říct, že je to nesmírně pracné a pokud si lidi nechají jen třeba ty originální senzory na zimu tak se nebudou pak moci vymlouvat když jim řeknu že po každé zimě to musím rozebrat, vyčistit, vyměnit těsnění protože to jinak příště ani nevymontuji a při úniku to tak max. odseknu a dám nový drahý sensor. Ti co si to prostě nenechají rozmluvit budou pak pykat tím že jím ventil bude unikat a nikdo to už třeba ani nesundá a zůstane jen odsekání a vylomení komplet senzoru. Ty případy jsem tu měl nesčetněkrát kdy nebylo šance s tím nic dělat. Zákazníka jsem vždy upozornil a pokud mohl byl u toho aby viděl že zanedbaná údržba prostě něco stojí. Míšo nejlepší by bylo kdyby Alcar a další prudce slevili disky a to by pak bylo určitě lepší než se pak dohadovat o údržbě sensorů. Pokud nebudou prodávat sami to pochopí že tudy cesta nevede. Další věc je že mnoho originálních čidel na plechové ale i náhradní al. disky třeba od Alcaru vůbec nepasuje. na to je potřeba si dát moc velký pozor! Jdou tam kolikrát jen programovatelné protože výrobce na to na rozdíl od výrobců aut přemýšlel. Ten to asi chce jen pro své originály ať už plechy tak hliníky a na tom může taky pohořet. Bude to ještě vše zajímavé sledovat jak se výrobci plechů, al disků a senzorů domluví aby to nějak vše fungovalo tak jak má.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 9. ledna 2014
 
BFTakže 63% to je přesně a to je hodně myslím. http://ekonomika.idnes.cz/prodeje-aut-v-cesku-v-roce-2013-a-jejich-barvy-fjm-/ekonomika.aspx?c=A140107_143621_ekonomika_suj
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 8. ledna 2014
 
BFMíšo tam to nevidím tak jasně. Koupí si to nové autíčko na hlinicích 17-18 a na zimu bude chtít levnější 15-16. Co pak? Bude muset TPMS dát ať se mu to líbí nebo ne. A uvědom si že je hodně přes 60% aut u nás nových zakoupených služebních. A tam se to zase taky nebude tragicky řešit. Koupí i tam na většinu na zimní sady čidla.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 8. ledna 2014
 
BFAno Michale, taky si myslím že to přátelé z Alcaru trošku přizvedli moc. Reálně to mělo být podle mne maximálně do 4%. Bohužel. Pokud to nechají celý rok tak se to ještě snese, ale pokud tomu zase přisolí na podzim tak nevím, nevím jak to bude s černým dovozem který zase tímto může pak jen začít růst.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 8. ledna 2014
 
BFHezký a pohodový večer přátelé gum. Tak tu máme sedmý den nového roku, práce zatím nějaká je, avšak počasí nám moc nepřeje. Na lyže to není, na opalování to taky ještě nebude a na nezodpovědné řidiče už vůbec ne. Bohužel dokud nenasněží tak prostě nepřijdou a nepřezují ty své 2-3mm zimní gumy. Nevím kde je policie, nevím kde jsou také celníci když vidím některé kamiony s gumami které bych nedal ani na vlečku na odstavnou plochu někde v JZD. Vidím však že tady nefunguje skoro nic. Dnes aspoň se probudili a dorazili konečně ceníky a slevy na naše slavné Barumky a Conti. Žádná sláva to není a ničím mne Otrokovičtí představitelé gumařského byznysu nepřekvapili a neoslnili a to mám myslím velmi slušné % na dnešní dobu. Ostatní letos chytají jako by lelky, jsou schovaní a čekají na každý krok soupeře, tedy vlastně konkurence. Jedno je však s těchto kroku více než patrné. Každý čeká do poslední chvíle a neví kdo a z koho co vypadne. Jsem osobně moc zvědav na jaro 2014, protože to bude zajímavé sledovat co se tady bude na tom malém českém pneutrhečku dít. A že se bude na co dívat myslím je už teď více než jasné. Například si myslím že i letos prodej letních pneumatik půjde v jedné ruce s dalšími zajímavými pobídkami výrobců především však na vybrané servisy na rozdíl od předešlých let kdy někdy šli tam kde podle mne vůbec neměly co dělat. No uvidíme jak to bude vypadat a nechejme se překvapit. Nic jiného nám ani přátelé gum nezbývá. Pohodový večer.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 7. ledna 2014
 
BFKrásný a příjemný poslední den v roce přeji všem v oboru z Třince. Chtěl bych v tuto dobu všem přispěvatelům z této diskuze poděkovat za snahu zde komunikovat, informovat se, nacházet řešení, pomáhat a hlavně mít chuť spolupracovat na řešení problémů které nás v sektoru pneu tak moc někdy trápí. Chtěl bych také požádat aby se i mnozí další kteří tyto stránky navštěvují a je jich skutečně velké množství se přidali a taky napsali co je trápí, pálí, štve, ale taky těší s čeho mají radost a třeba i užitek. Vždyť tyto stránky jsou tu pro nás a měli by jsme toho využít co to jde nejvíce. Děkuji za sebe také především redakci Pneurevue za možnost větší komunikace mezi námi. Přeji do toho roku 2014 všem skutečně rozumným lidem v oboru jen to nejlepší, mnoho pracovních i osobních úspěchů a hlavně všem přeji pevné zdravíčko které je určitě to nejdůležitější. Na shledanou přátelé gum opět v roce 2014. Bořivoj Filipec http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 31. prosince 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz